KG still that nigga (responds to laker ballboy asking for autograph)

most viewed right now
 128
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
74 comments
@sports
most viewed right now
 119
Image(s) inside well damn they giving out barber licenses to anyone now
29 comments
@wild'ish
most viewed right now
 108
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
127 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 105
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
170 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #41
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,450 | Props total: 7619 7619
my f**kin n*gga......damn I love my team....realeast goons to eva walk da earth, wait until west get back from his terminator mission
 7 years ago '05        #42
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,934 | Props total: 13357 13357
 7 years ago '05        #43
Dun Language 4062 heat pts4062
space
avatar space
space
$79,398 | Props total: 39753 39753
f**k him lakers made him cry
 7 years ago '10        #44
SpacelyPockets 11 heat pts11
space
avatar space
space
$1,987 | Props total: 770 770
should have asked smith erden
 7 years ago '05        #45
Gateway972 47 heat pts47
space
avatar space
space
$2,692 | Props total: 350 350
some of yall n*ggas really some women get extra emotional about KG not signing it... If that was your favorite player and it was there historic rival team yall would be all day
 7 years ago '08        #46
bkid 137 heat pts137 OP
space
avatar space
space
$9,706 | Props total: 5935 5935
 Gateway972 said:
some of yall n*ggas really some women get extra emotional about KG not signing it... If that was your favorite player and it was there historic rival team yall would be all day
exactly
 7 years ago '05        #47
Dun Language 4062 heat pts4062
space
avatar space
space
$79,398 | Props total: 39753 39753
and the ball boy is a clown. u work for the lakers f**k u want kg bum a.ss s**t for
 7 years ago '04        #48
justinjones 311 heat pts311
space
avatar space
space
$50,685 | Props total: 9671 9671
he should of signed it or just ignored him
 7 years ago '05        #49
Poloi3eai2 
space
space
space
$2,985 | Props total: 1 1
KG used to be considered a class act in the NBA up there with Tim Duncan. I guess he just didn't talk s**t on the Wolves because he couldn't back it up. Now he's on a good team he talks a bunch of s**t and plays dirty.
 7 years ago '05        #50
C19932 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,795 | Props total: 81 81
wow he is truly that n*gga for stunning on a ballboy
 7 years ago '04        #51
Mully805 
space
space
space
$1,244 | Props total: 11 11
 Slickems said:
KG: Realest of All Time
your joking right? he has got to be one of the best nba actors of all time!!! wanna be thug!!! he ain't sh*t & everybody know it!!! wow... so now cuz he is a a$$ to young guys he is a g and a boss? haha...there goes my bx people again...yall to funny... smh...
 01-30-2011, 07:44 PM         #52
Kuchiki_Byakuya 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bkid said:
yea cuz we see 7ft ballboys all the time
We do here in Toronto though; his name is Andrea Bargnani.
 7 years ago '10        #53
Gottagat 
space
avatar space
space
$11,644 | Props total: 218 218
as a a**hole myself



ball boy shuda said fukk u and ur band-aide u black piece of s**t.i hope u die on da plane u fukk bwoy
 7 years ago '10        #54
MistaKlean 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,706 | Props total: 236 236
there needs to be more people like this in sports now-a-days
 7 years ago '08        #55
bkid 137 heat pts137 OP
space
avatar space
space
$9,706 | Props total: 5935 5935
 Poloi3eai2 said:
KG used to be considered a class act in the NBA up there with Tim Duncan. I guess he just didn't talk s**t on the Wolves because he couldn't back it up. Now he's on a good team he talks a bunch of s**t and plays dirty.
u wrong

Garnett ALWAYS been like this...

but people get butthurt now cause he is in a winner team
 7 years ago '06        #56
B Ray 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,488 | Props total: 4832 4832
kid should of waited too garnett tried too back somebody down came outta no where and stole the ball went down and laid it up...
 01-30-2011, 07:48 PM         #57
rwalker1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bkid said:
lol this reminds me of


[pic - click to view]



never seen that before. pierce is a G
 7 years ago '05        #58
Hold That 104 heat pts104
space
avatar space
space
$37,650 | Props total: 15271 15271
KG is a f**kin b**ch... What an ignorant little f**k..
 7 years ago '06        #59
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,556 | Props total: 1995 1995
 Rosa Parks said:
Garnott is a straight up b**ch....
Yo mama is a straight b**ch, real talk n*gga.
 7 years ago '06        #60
ThaFuture3 
space
space
space
$1,788 | Props total: 250 250
oh s**t :lachen001:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 61
ashley graham killing it i'm sold yo!
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Video inside F*ucking Black Guy
140 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
74 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 18
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
38 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 17
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 16
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
142 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 16
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy