NBA All-Star Team Starters...

most viewed right now
 155
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
107 comments
@wild'ish
most viewed right now
 111
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
93 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 109
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
33 comments
@hiphop
most viewed right now
 104
Image(s) inside Nas Calls Pusha T's New Album A Classic!
48 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '08        #61
AC_89 237 heat pts237
space
avatar space
space
$42,666 | Props total: 19074 19074
 Fly 2ndComing said:
I'm sure Duncan will be named to the team and Pop will make him the starter at center.
It should be dirk tho
 7 years ago '04        #62
gunit4life 
space
avatar space
space
$2,110 | Props total: 0 0
 Rockobox said:
Yao made the All Star team on 5 games

there is a billion chinese ppl in China......no wonder this goof gets voted Center for the last how many years....


u cant compete with billion chinese ppl
 7 years ago '09        #63
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$67,295 | Props total: 13534 13534
 dj ac said:
It should be dirk tho
nah, not really. Dude missed some time. If anything I say the starting center should be Love, Blake or Aldridge. Those three dudes been balling all year and havent missed time due to injury.
 01-27-2011, 07:30 PM         #64
Ca$h Out 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the west lost
 7 years ago '05        #65
Hold That 104 heat pts104
space
avatar space
space
$37,646 | Props total: 15269 15269
 chenderson12 said:
so over deron williams chris paul hes a more true point guard..... ughh... god man you rose stans need to get over... derrick rose is my boy but man yall gas that n*gga up... his tank already full...... i hate to say this but with deron williams chris paul as point guards.... and select few of other guards... where does rose fit on the olympic team... unless injury occurs
think about it

kobe
lebron
amare
dwight
wade
deron williams
cp3
durant
possibly a blake griffin(more big bodies)
bosh (somehow)
melo
boozer(because hes a pf)
rondo than rose..... pick your player
Yup over both Deron and Paul.. This is FIBA basketball.. No one player will be allowed to just dominate the ball.. Rose fits FIBA perfectly, he can make the right passes, and slashes the paint at will and a improved three point shot.. Hell if you watched the games this summer commentators were already saying KD and Rose would be the likely starters in 2012..

When will you silly n*ggas learn to stop combating with me, when have I ever been wrong with my Rose projections and predictions.. I predict and he executes and exceeds my expectations. I been watching Rose since his sophomore year in H.S, I don't give a damn what a n*gga got to say to me about what Rose can and can not do from a n*gga who JUST started f**kin with him.. Haters stay pissed, because Bulls fans set high expectations for Rose, and he's surpassing them with ease.. When will you n*ggas learn there is no ceiling for a player like Rose, with his natural ability and supreme work ethic. Only 22 and only in his third year and on track to be the youngest MVP recipient ever..

Get mad..


Last edited by Hold That; 01-27-2011 at 07:49 PM..
 7 years ago '08        #66
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,416 | Props total: 394 394
it will interesting to see who the coaches vote in on the west
 7 years ago '09        #67
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$67,295 | Props total: 13534 13534
 iPunish901 said:
it will interesting to see who the coaches vote in on the west
I know what you're thinking but Z-Bo wont make it.
 7 years ago '08        #68
Block215 5 heat pts
space
avatar space
space
$449 | Props total: 53 53
where the f**k is daron williams? lmao u kiddin me
 7 years ago '04        #69
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,544 | Props total: 5068 5068
Congrats Derrick Rose the 2010/11 NBA MVP and the Bulls 2010/11 NBA Champions
 7 years ago '11        #70
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$25,212 | Props total: 9206 9206
@ Yao bein voted in, I think they got it right except that they got Durant playin PF, but he's
6'10 so
 7 years ago '05        #71
katalist 231 heat pts231
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
We gonna act like the Celtics wont be half the bench
And man Im a feel bad for Love and/or Aldridge if they dont make the reserves
 7 years ago '04        #72
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,813 | Props total: 5043 5043
Allstar weekend gon be weak
 7 years ago '11        #73
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$25,212 | Props total: 9206 9206
 katalist said:
We gonna act like the Celtics wont be half the bench
And man Im a feel bad for Love and/or Aldridge if they dont make the reserves
They play for smaller market teams and are less known but Love has been great this season
 7 years ago '11        #74
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$25,212 | Props total: 9206 9206
I wanna see the rookie sophomore game with Walll and Griffin
 7 years ago '08        #75
iPunish901 12 heat pts12
space
avatar space
space
$13,416 | Props total: 394 394
 Fly 2ndComing said:
I know what you're thinking but Z-Bo wont make it.
he might, but i wouldnt be hurt if he didnt. west is DEEP at the forward spot.


nba needs to revoke fan voting
 7 years ago '05        #76
katalist 231 heat pts231
space
avatar space
space
$37,219 | Props total: 1674 1674
 StylinOnYou said:
They play for smaller market teams and are less known but Love has been great this season
Both players been great man... Dont sleep on Aldridge, he been balling while Brandon Roy has been out and has them in the playoffs last i checked. Him and Love both deserve a spot imo.
 7 years ago '08        #77
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,431 | Props total: 1759 1759
Lol I see Celtics fans already mad cause they lost...

Don't be worried...yall n*gga Rondo probably gonna be warming up that bench for my boy Rose..keeping that spot nice and cozy for when he get tired of abusing the West.


Somebody go ahead and throw me out a Derrick Rose "You Mad" or "Haters Gon Hate" pic.
 7 years ago '04        #78
Da Ill One|M 4602 heat pts4602
space
avatar space
space
$45,544 | Props total: 5068 5068
 Thef**kinEmpire said:
Lol I see Celtics fans already mad cause they lost...

Don't be worried...yall n*gga Rondo probably gonna be warming up that bench for my boy Rose..keeping that spot nice and cozy for when he get tired of abusing the West.


Somebody go ahead and throw me out a Derrick Rose "You Mad" or "Haters Gon Hate" pic.

[pic - click to view]

 7 years ago '11        #79
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$25,212 | Props total: 9206 9206
None of the celtics players have played well enough to be a starter its obvious IDK why people are surprised
 7 years ago '07        #80
JaeNice 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,203 | Props total: 0 0
Fans shouldn't be allowed to vote until Yao retires.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Video inside F*ucking Black Guy
137 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 51
ashley graham killing it i'm sold yo!
71 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
45 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
73 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 18
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
66 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
138 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 8
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy