The Game's Purp & Patron Mixtape Discussion Thread

most viewed right now
 120
Video inside F*ucking Black Guy
87 comments
@wild'ish
most viewed right now
 100
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
50 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
81 comments
@wild'ish
most viewed right now
 60
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
69 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #161
youngmic 420 heat pts420
space
avatar space
space
$30,713 | Props total: 37471 37471
 DoMieD said:
GAME is def done.. Wtf.. Beats carried this n*ggas career
lol at this fool not liking game but writin in here over n over....youre hate is obvious homie
 7 years ago '12        #162
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,052 | Props total: 1323 1323
 youngmic said:
lol at this fool not liking game but writin in here over n over....youre hate is obvious homie
2 posts?? Ok.

And ash dude aint been s**t since "The Documentary"

Why??? Bc the beats. He lacks alot of rapping skills.
 7 years ago '04        #163
youngmic 420 heat pts420
space
avatar space
space
$30,713 | Props total: 37471 37471
 DoMieD said:
2 posts?? Ok.

And ash dude aint been s**t since "The Documentary"

Why??? Bc the beats. He lacks alot of rapping skills.
doesnt change the fact its obvious...lemme guess you a die hard fif fan? if dude was hella wack he wouldnt have proven he can do it alone after gettin the boot....or lets step i up one, dre wouldnt have asked him back on aftermath...but watever u say champ....i havent peeped the mixtape...his last songs have sucked....so ill give a fair one...but lol...its obvious bruh
 7 years ago '04        #164
nitetrain8601 23 heat pts23
space
avatar space
space
$15,547 | Props total: 5054 5054
Def has to be songs from the red album. He doesnt have money to drop for a dre beat for a mixtape
 7 years ago '10        #165
alpalrix 5 heat pts
space
avatar space
space
$596 | Props total: 675 675
R.I.P. Story
The k!ll
Im The King
Dead


Are all dope..Everything else was just meh or sucked
 7 years ago '12        #166
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,052 | Props total: 1323 1323
50 sucks too now and no Im not a fan. You stanning bruh. Game aint droppin an album and he aint a great rapper. The Documentary is a classic but he has been terrible since.
 7 years ago '09        #167
Ash10 21 heat pts21
space
avatar space
space
$49,528 | Props total: 9340 9340
 DoMieD said:
2 posts?? Ok.

And ash dude aint been s**t since "The Documentary"

Why??? Bc the beats. He lacks alot of rapping skills.
fair enough.........

Game has his moment tho e.g GAME'S VERSE ON DRAMA, 2ND VERSE ON LETTER TO THE KING, THE n*gga went in on 400 barz
 01-24-2011, 09:26 PM         #168
Motivated  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
2nd track in .....listening to it on datpiff......too early too tell, but going in my expectations for this isnt too great.
 7 years ago '07        #169
iswerve 143 heat pts143
space
avatar space
space
$5,244 | Props total: 8915 8915
when can we expect a no dj version
 7 years ago '06        #170
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,881 | Props total: 16128 16128
jesus why dont Game just name all his albums and mixtapes "The Game featuring" dude cant hold down a album/tape by himself for s**t.
 7 years ago '04        #171
youngmic 420 heat pts420
space
avatar space
space
$30,713 | Props total: 37471 37471
 DoMieD said:
50 sucks too now and no Im not a fan. You stanning bruh. Game aint droppin an album and he aint a great rapper. The Documentary is a classic but he has been terrible since.
ok just checkin...and if i was stanning i would say all his s**t is good...but i didnt, i said everything hes made recently sucked minus 2 songs with good beats....so stan? u missed me with that..
 7 years ago '04        #172
youngmic 420 heat pts420
space
avatar space
space
$30,713 | Props total: 37471 37471
 ash1990 said:
fair enough.........

Game has his moment tho e.g GAME'S VERSE ON DRAMA, 2ND VERSE ON LETTER TO THE KING, THE n*gga went in on 400 barz
yeah man letter....was hella sick...he sounded like the old game, which is wat dude needs to go back to...the early mixtapes and doc era..
 7 years ago '10        #173
blackdiamondz10 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,194 | Props total: 259 259
 iswerve said:
when can we expect a no dj version
^^
for real n*ggas b makin sum quality mixtapes just to have em ruined by DJ's yelling on songs...i ain't ridin in the wip to that...save that s**t for the outro
 7 years ago '04        #174
WhoThaFuk 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,961 | Props total: 685 685
I'm glad he used that beat "Dead" from the 1500 or nothin youtube video..s**t makes Dre sound like an amateur.
 01-24-2011, 09:45 PM         #175
Motivated  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
*waits for saigon's and pusha T's new music*
 7 years ago '04        #176
youngmic 420 heat pts420
space
avatar space
space
$30,713 | Props total: 37471 37471
went through it, has a few good ones, but game is all over the place wit this s**t, style changes, voice changes...eh...we'll see how the album is...
 7 years ago '05        #177
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,930 | Props total: 13347 13347
Su-Woo & RIP Story

I can literally delete every other track.
n*gga rapping with a Jamacian accent. French Accent
The k!ll was raw until them off-beat a.ss drums came in.

LEAK/FINISH WHITE SOFT pr0n n*gga
 7 years ago '07        #178
kakish 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,257 | Props total: 2089 2089
y'all hatin...it's obvious these wack a.ss songs wit these features are red throwaways...but there are 4 or 5 quality cuts on there...can't be mad at that for a mixtape
 01-24-2011, 10:03 PM         #179
Motivated  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
"Ain't call me for Detox, but that's my n*gga"


L's all around.
 7 years ago '11        #180
Joseph 13 heat pts13
space
avatar space
space
$25,204 | Props total: 9200 9200
Is this sht any good?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
135 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
103 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
122 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
119 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
622 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
61 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 5
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
68 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy