Spartacus Gods Of the Arena Official Thread

most viewed right now
 43
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 38
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
63 comments
@hiphop
most viewed right now
 37
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
33 comments
@movies
most viewed right now
 37
Post Malone almost commits career suicide on stream
52 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #141
Marccoogs19 180 heat pts180
space
avatar space
space
$10,630 | Props total: 6140 6140
I knew that once Talius showed up, I knew that somebody was gonna end up dead. I cant wait till Talius gets his.
 7 years ago '06        #142
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$31,366 | Props total: 5626 5626
 Pistol Peter said:
@ ashur sending dude off with that gay n*gga
that n*gga asher is a f**kin dirtbag.

then this dude has the nerve to stunt when old dude saved his life in the arena. everybody was like
 7 years ago '05        #143
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,374 | Props total: 471 471
 .Mase Da Rula. said:
R.I.P. Gaia


the freakiest b**ch ever on a show based in ancient rome

she got tooken out dirty tho

Talious is a b**ch... I hope he get f**ked by the sharp end of the sword... ole b**ch a.ss
Gaia was a freak.. but i wanna say R.I.P. to that Roman Lace Front She had..

f**k Talious too... And that otha gay f**k rollin wit him....
Id see gannicus to spear his heart out of his chest after that stunt he pulled....


 Pistol Peter said:
@ ashur sending dude off with that gay n*gga

 banga said:
that n*gga asher is a f**kin dirtbag.

then this dude has the nerve to stunt when old dude saved his life in the arena. everybody was like
Ashur pride was hurt... i knew he was gone be wit the slick s**t...
cause he wasnt tellin his own guy wat ol boi was really sayin...

So when it came down to it... his a.ss got saved... he thought he could claim rank....
untill there new doctori told him that his homey was more respected..

s**t was downhill from there...
sent that foo right off wit a nekkid man who wanted no struggle...
and lookin to plow fresh man a.ss... i was totally disgusted at that...
 02-12-2011, 03:03 AM         #144
phillyCANNON 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That Ashur s**t had me dying.



I laughed so many times during this episode. It was awesome. s**t is going to roll downhill now...
 7 years ago '04        #145
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
I'm dying at Talious right now

This fool crashed the party, took swings at Gannicus and then k!lled Ol' Girl

This episode was a little boring other than that...I need more battling, less of the foolishness. And its good to know Ashur been a b**ch since day 1. Dude was a scrub in season 1 and was apparently an even bigger scrub before that. Can't wait to see how his leg gets f**ked up.
 7 years ago '09        #146
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,536 | Props total: 3829 3829
batiatus' father needs to die already...
he's just f**king up batiatus' schemes @ every turn cramping his style.

gannacus & doctori's wife i can just imagine it's gonna be ashur who finds out about them & uses the info to his advantage we all know he's the ultimate weasel, even bigger than batiatus.

talious needs to die a slow & painful death as well, the nerve of that dude to step into batiatus' house, but that n*gga celonious was the 1 who spilled the beans to him in the 1st place. what i really wanna see is how celonious & batiatus become enemies, cause in the original series they hated each other big time & celenious was of a higher status than batiatus... so i really wanna know what kinda stunt celonious pulled

RIP gaia though...
 7 years ago '08        #147
4sonsofHorus 17 heat pts17 OP
space
avatar space
space
$1,170 | Props total: 1 1
 5_star_smitty said:
batiatus' father needs to die already...
he's just f**king up batiatus' schemes @ every turn cramping his style.

gannacus & doctori's wife i can just imagine it's gonna be ashur who finds out about them & uses the info to his advantage we all know he's the ultimate weasel, even bigger than batiatus.

talious needs to die a slow & painful death as well, the nerve of that dude to step into batiatus' house, but that n*gga celonious was the 1 who spilled the beans to him in the 1st place. what i really wanna see is how celonious & batiatus become enemies, cause in the original series they hated each other big time & celenious was of a higher status than batiatus... so i really wanna know what kinda stunt celonious pulled

RIP gaia though...
It's going to be a lot of s**t hitting the fan Batiatus is def going to do work but I think his mans Solonius is going to one up him on a scheme and that's how they become enemies, prob money or something, Talius' days are numbered but I'm still curious as to how Gannicus leaves

Here's the jump for episode 4 streaming for those that missed it
 7 years ago '05        #148
PhrozenMenace 
space
avatar space
space
$14,039 | Props total: 1403 1403
nextweeks episode should be dope n bloody
 7 years ago '06        #149
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
 rawchester said:
finally someone shares my sentiments. Mira was the baddest chick on blood and sand


[pic - click to view]



>>>>>>


[pic - click to view]

shes is bad
im surprise i havent seen her in other movies lol
 7 years ago '08        #150
fit2bboss 8 heat pts
space
avatar space
space
$5,604 | Props total: 1320 1320
Marissa Ramirez can get it.
 7 years ago '05        #151
trackmanxs 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,470 | Props total: 139 139
i think lucretia gonna get that n*gga. she bout to get his pops and talious
 7 years ago '06        #152
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
 5_star_smitty said:
batiatus' father needs to die already...
he's just f**king up batiatus' schemes @ every turn cramping his style.

gannacus & doctori's wife i can just imagine it's gonna be ashur who finds out about them & uses the info to his advantage we all know he's the ultimate weasel, even bigger than batiatus.

talious needs to die a slow & painful death as well, the nerve of that dude to step into batiatus' house, but that n*gga celonious was the 1 who spilled the beans to him in the 1st place. what i really wanna see is how celonious & batiatus become enemies, cause in the original series they hated each other big time & celenious was of a higher status than batiatus... so i really wanna know what kinda stunt celonious pulled

RIP gaia though...
i was thinking the same thing
great episode though. and i cant wait how doctoire is gonna react when he finds out his wife is with gannicus, s**t is getting better every episode...but dam only 2 left :(
 7 years ago '04        #153
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,414 | Props total: 6439 6439
 Manny05 said:
i was thinking the same thing
great episode though. and i cant wait how doctoire is gonna react when he finds out his wife is with gannicus, s**t is getting better every episode...but dam only 2 left :(
damn shame

i hope season 2 is good without some of the people there
 7 years ago '04        #154
.Mase Da Rula.|M 1 heat pts
space
avatar space
space
$25,670 | Props total: 177 177
Spartacus Wife >>>>>>

she still was too s3xy to me

I am still mad she died...


Spartacus Wife + Gaia + Doctorie's Wife in a threeway= "insert jizz in my pants gif"
 7 years ago '04        #155
FOCUSED 
space
avatar space
space
$461 | Props total: 0 0
With two more episodes to go, this season might be better than the first. One thing I know fo sho is this is the best series out period.
 7 years ago '05        #156
PhrozenMenace 
space
avatar space
space
$14,039 | Props total: 1403 1403
damn i forgot it would be only 6 eps
 7 years ago '05        #157
poeknock 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,727 | Props total: 157 157
Spartacus Wife >>>>>>

she still was too s3xy to me

I am still mad she died...


Spartacus Wife + Gaia + Doctorie's Wife in a threeway= "insert jizz in my pants gif"
:iagree:
 7 years ago '05        #158
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,374 | Props total: 471 471
 PhrozenMenace said:
damn i forgot it would be only 6 eps
jus 6
 7 years ago '06        #159
Johnny Tapwater 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,545 | Props total: 2669 2669
I think Batiatus not being in season 2 is worse than a replacement Spartacus...

Batiatus is the king of quotables..the king I tell you..
 7 years ago '04        #160
subway series 69 heat pts69
space
avatar space
space
$2,994 | Props total: 1428 1428
str8 crack this program and fringe are the best on tv right now

doctorie was an og gladiator in his prime

will we see how crixus left ashur cripple in the arena
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 15
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
Image(s) inside Joyner Lucas responds back to criticisms of “I’m not racist”
103 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
85 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
75 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
69 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy