DJ Khaled Feat. Rick Ross, Plies, Lil Wayne & T-Pain “Welcome To My Hood”

most viewed right now
 95
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 94
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
73 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
Image(s) inside Peewee Longway chain supposedly snatched in Macon, Georgia
115 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 01-13-2011, 06:16 PM         #1
6362 pageviews
69 comments


VizionProd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
DJ Khaled Feat. Rick Ross, Plies, Lil Wayne & T-Pain “Welcome To My Hood”
 

 

[pic - click to view]




[video - click to view]


DOWNLOAD HERE:
[pic - click to view]

 http://usershare.net/2p1re3ea5tad

[This is a discussion/feedback topic only]


Last edited by VizionProd; 01-13-2011 at 06:39 PM..

69 comments for "DJ Khaled Feat. Rick Ross, Plies, Lil Wayne & T-Pain “Welcome To My Hood”"

 01-13-2011, 06:19 PM         #2
youngbasedkltn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
kinda let down that papoose wasn't put on this.. but whatever man
 01-13-2011, 06:22 PM         #3
Powerager  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
beat sounds like fire flame spitter alil
 7 years ago '08        #4
The N 469 heat pts469
space
avatar space
space
$45,592 | Props total: 17264 17264
 youngbasedkltn said:
kinda let down that papoose wasn't put on this.. but whatever man

[pic - click to view]

 7 years ago '04        #5
dont_mention_it 36 heat pts36
space
avatar space
space
$1,540 | Props total: 1 1
coo song....would have been better without wayne.... :banghead: :hang:
 7 years ago '04        #6
HUMAN_CRACK 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,365 | Props total: 119 119
 youngbasedkltn said:
kinda let down that papoose wasn't put on this.. but whatever man
Who is Papoose lol
 01-13-2011, 06:34 PM         #7
Marvin Hagler  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
s**t was wack goddamn


and Wayne need a lyrical intervention seriously breh s**t wuz f**kin awful :jay:
 01-13-2011, 06:35 PM         #8
jawilksu  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I likessssssssssssssssss
 01-13-2011, 06:35 PM         #9
skullcandy365  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
DL link -
 7 years ago '10        #10
Blue GM 247 heat pts247
space
space
space
$3,185 | Props total: 2 2
Los links!!!!!!!!
 7 years ago '07        #11
DiplomatMagic 16 heat pts16
space
avatar space
space
$5,400 | Props total: 35 35
this is fire!!!
 01-13-2011, 06:39 PM         #12
VizionProd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[video - click to view]

 01-13-2011, 06:42 PM         #13
VizionProd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wasn't Khaled supposed to spit a verse?? lol
 01-13-2011, 06:53 PM         #14
Millerionaire87  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The N said:

[pic - click to view]

lmfao
 01-13-2011, 06:58 PM         #15
Millerionaire87  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 g-unitsoldier said:
coo song....would have been better without wayne.... :banghead: :hang:
^^^ Damn yall really continuing to go against wayne in 2011... hating muh f**kas...so you preferring plies ova wayne on dis song?? really n*gga?
 01-13-2011, 07:03 PM         #16
VizionProd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wayne's verse>>>>>>>>> this song

Been done every single time with these Dj Khaled singles..
 7 years ago '07        #17
strongthetruth 12 heat pts12
space
space
space
$3,257 | Props total: 3333 3333
If you from the hood you'll feel this. Point blank period #nicetrack
 7 years ago '05        #18
Draped Up 84 heat pts84
space
avatar space
space
$2,862 | Props total: 680 680
I'm not one to commonly say something negative about Lil Wayne, but GOD DAMN that verse was garbage, Birdman coulda went harder than that, like wtf....homie need to start smoking again
 7 years ago '04        #19
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 70 70
khaled gets the same n*ggas on every track and it sounds the same.
 7 years ago '10        #20
philty 126 heat pts126
space
avatar space
space
$2,016 | Props total: 22 22
 DiplomatMagic said:
this is fire!!!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 64
Video inside So Maliah blessed us this morning
71 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
Damn!! Is all I can say
85 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
vida guerra
84 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
34 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 29
NBA Blew $100 million and STILL eating good
84 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 27
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
56 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 21
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
187 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
So this nigga YBN Nahmir really a fraud nigga?
106 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy