KG just came out the game with a knee injury

most viewed right now
 102
 NBA Rodney Hood was hype in the postgame wtf lmfaoooo
15 comments
@sports
most viewed right now
 98
The pyramids were what?
79 comments
@wild'ish
most viewed right now
 89
Image(s) inside I Know We're Posed 2 Be off YesJulz But uhhh....
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 75
Damn Pusha T really aint gone respond.
226 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #141
2 Pistolz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$17,694 | Props total: 8 8
Seriously.... I don't see a single Heat fan in this thread celebrating KG's injury.

When we meet in the East Finals I want both teams to be 100%
 12-29-2010, 09:55 PM         #142
dell789456 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn that succ's he's been having an all star season, better get Sheed on the phone!!! 3Heat cant stop the 3peat!!!!
 7 years ago '09        #143
NLSP42 163 heat pts163
space
avatar space
space
$8,680 | Props total: 11670 11670
Damn we got.....

Rondo out
Perk still out
The Turk out
Delonte out
KG now out

They might play Scal Part II soon lol
 7 years ago '08        #144
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,346 | Props total: 99 99
 KSoraci7 said:
You're not black. So whose really the fake a.ss f**got here
 7 years ago '06        #145
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,949 | Props total: 514 514
 7 years ago '10        #146
Deelo Deniroz 20 heat pts20
space
avatar space
space
$3,862 | Props total: 508 508
boston as a city LLLLLLLLLLLost
 7 years ago '06        #147
Soraci7 34 heat pts34
space
avatar space
space
$14,083 | Props total: 39 39
 Deelo Deniroz said:
boston as a city LLLLLLLLLLLost
Look at your avy & sig.

Look at your life
 7 years ago '10        #148
Deelo Deniroz 20 heat pts20
space
avatar space
space
$3,862 | Props total: 508 508
 KSoraci7 said:
Look at your avy & sig.

Look at your life
im straight g...my team built to rule years & i get b**ches

i have a life unlike mos yall lames on here
 12-29-2010, 11:02 PM         #149
slap73 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 2 Pistolz said:
I feel bad for KG as I actually have a ton of respect for him and he's probably one of my 10-15 favorite players of all time. HOWEVER, I told you so. Knew this was going to happen to Boston, especially KG. It was only a matter of time. Predictable that he wouldn't make it through the season without a set back, and this is one that could cost him [and Boston] in the long run.
How can you say you know this was going to happen that's pretty messed up so your team can win??? you would want to play somebody at their best not when the other team is full of injuries thats messed up..I don't won't to see nobody players get hurt on either team. But F**k we going to bounce back The Truth have to carry the team now that's all back we still good.
 12-29-2010, 11:05 PM         #150
slap73 
space
space
space
$n/a | Props total:  
People sad on here Happy cuz somebody got hurt. None of yall have the talent to even make it to the league and wanna wish badluck on someone else. Sad individuals on here. Laughing for what?? I Bet a Million Dollars Kobe Get hurt people would be crying cuz they suck his D**k so much!! LAME a.ss People:cool-smiley-009:
 7 years ago '09        #151
faceoffizhere 
space
avatar space
space
$4,702 | Props total: 860 860
damn hope this n*gga get better i wanna see them full strength for the playoffs
 7 years ago '04        #152
mateo 1 heat pts
space
avatar space
space
$604 | Props total: 334 334
 cjiscash said:
Heat just won the east
Thats the ticket!
 7 years ago '07        #153
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]


Stop talking s**t f**got

Knicks coming for that 1 seed in the Atlantic


Last edited by INFAMOUS; 12-30-2010 at 12:27 AM..
 7 years ago '07        #154
Cartel-Clipz 29 heat pts29
space
avatar space
space
$31,947 | Props total: 29235 29235
 modalee said:
good news
k!ll yourself
 7 years ago '06        #155
Soraci7 34 heat pts34
space
avatar space
space
$14,083 | Props total: 39 39
On the bus, headed for the airport. KG is here. To repeat our post game; not the knee & not a fracture, but calf and muscular. Don't panic.

earlier:
No fracture, MRI Thu for KG. Players indicating its not as bad as it looked. about 2 hours ago via web



Boxden once again cheering for an injury because its Boston, just like with Brady. 10 pages over a calf strain.


Last edited by Soraci7; 12-30-2010 at 12:54 AM..
 7 years ago '07        #156
Deniro732 10 heat pts10
space
avatar space
space
$14,380 | Props total: 3295 3295
VWow n*ggas are hella salty!!!!...gtfo here ..b**ch.ass.n*ggas are really wishing.the worst for a future.hall of famer?..not only that but the realest n*gga in the league?..f**k.all the kg haters..and he will be fine..there's no way.anything will stop him from winning.that.2nd ring..that n*gga is a beast!!!!!
 12-30-2010, 01:46 AM         #157
slap73 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:celebrate0::applause::D I seen it on espn earlier he going to be straight....prolly muscle spasm in his calf though...n*ggas ain't ish though wish the worst on a n*gga. I don't wish anything on nobody I hate Kobe bryant but I won't wish this man to be hurt.
 12-30-2010, 01:48 AM         #158
slap73 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 INF4MOUS said:


Stop talking s**t f**got

Knicks coming for that 1 seed in the Atlantic
BULL pus*y n A Million Oatmeal Cookies.. Yall Lost to the Heat Twice We beat them chumps twice Boston All Day
 7 years ago '08        #159
bkid 137 heat pts137
space
avatar space
space
$9,713 | Props total: 5963 5963
calf injury, not knee

n*ggas praying for our downfall, we goin to come back stronger playoff time
 12-30-2010, 04:59 AM         #160
P Griff 
space
space
space
$n/a | Props total:  
smh @ these hoes on boxden wishin ill will towards KG...95% of which are fat neckbeards living in their parents basements, working at home depot and driving a 1992 honda

i bet if it was lebron n*ggas would be s**ttin in their socks over the dude
Home      
  
 

 






most viewed right now
 28
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
271 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
49 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 16
Article inside Reboot your router
47 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 14
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
131 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
81 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
113 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy