Keyshia Cole Shows Off Her 9-Carat $800,000 Engagement Ring

most viewed right now
 73
NBA LaMelo Ball Blown out by 50 in front of Harden and Lonzo!
83 comments
@sports
most viewed right now
 27
Video inside May 27 - Mark Zuckerberg calls for Universal Basic Income
18 comments
@news
most viewed right now
 26
NBA Zach Lavine's girlfriend
63 comments
@sports
most viewed right now
 24
Video inside Meet the REAL Wack100
15 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 6 years ago '04        #21
GarySanchize24 237 heat pts237
space
avatar space
space
$52,501 | Props total: 8060 8060
that hoe definately bought that s**t for herself, it ain't trickin if i got it?
 6 years ago '06        #22
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,406 | Props total: 0 0
She is fine as f**k. I"m not a fan of the "girlie girl" type broads, I want a b**ch that is gonna shank someone. That's the type of vibe I get from her
 12-19-2010, 03:26 PM         #23
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 6 years ago '04        #24
ScaledAt10 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,219 | Props total: 828 828
 theking1 said:

[pic - click to view]

lol...Nice!
 6 years ago '06        #25
davon4204 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,083 | Props total: 1504 1504
 NO RELIGION said:


$800,000 ring she paid for

Damn that's a lot of f**kin money for a damn ring. She betta keep that locked up somewhere because people would cut her finger off for that type of money two times.
 6 years ago '04        #26
Adwerdz 236 heat pts236
space
avatar space
space
$29,635 | Props total: 12077 12077
her fingers go every which way
 6 years ago '10        #27
Livin Life 4 heat pts
space
avatar space
space
$12,837 | Props total: 2747 2747
 theking1 said:

[pic - click to view]

I always see this gif but never knew where it was from. Where's it from lol ?
 6 years ago '08        #28
Andre3stacks 20 heat pts20
space
avatar space
space
$18,351 | Props total: 5542 5542
 Verse said:
She got a brea$t reduction....
Thats like smackin God in the face
 6 years ago '10        #29
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,225 | Props total: 2262 2262
Keyshia not as bad as she once was to me but big ups to Daniel "Boobie" G
 12-19-2010, 08:19 PM         #30
JCWhy83 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf where the boobies go?
 6 years ago '04        #31
bw5011 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,441 | Props total: 186 186
 THEINFAMOUS said:
Boobie geting money
i was going to say she probably helped pay for it then i did some research.. he making 4 million plus a year...
 12-20-2010, 05:29 AM         #32
easyemad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:wtf::wtf::wtf:
 12-20-2010, 05:31 AM         #33
deLeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
blllllllling
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 29
Image(s) inside A, B or C?
58 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Footage From The 1996 Compton Raid, Suge Knight's House & Weapons Seize..
49 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside Kourtney Kardashian Thong Bikini
53 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Behind the scenes proves the king of action isn't the Rock, it's Tom Cr..
17 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Image(s) inside Wtf going on Keke Palmer ?
139 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Katy Perry already done exploiting the culture, unfollows Migos on IG
173 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
NBA Kenyon Martin almost threw JR Smith the fade because of a popcorn in the c..
36 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
May 26 - Trump voter shocked after learning he plans to cut key program she ne..
73 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy