Wiz Khalifa debuts his new song "Taylor Gang"

most viewed right now
 73
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
152 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
98 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
109 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '10        #1
7129 pageviews
98 comments


JETSoverERTHING 171 heat pts171
space
avatar space
space
$22,967 | Props total: 6161 6161
Wiz Khalifa Performs new song!
 

 

[video - click to view]


Taylor gang image


Last edited by JETSoverERTHING; 12-18-2010 at 07:38 AM..

98 comments for "Wiz Khalifa debuts his new song "Taylor Gang""

 7 years ago '04        #2
#1nasfan 
space
avatar space
space
$12,005 | Props total: 6277 6277
 JETSoverERTHING said:



Taylor gang
not workin for me.........
 12-18-2010, 07:37 AM         #3
Marvin Hagler 
space
space
space
$n/a | Props total:  
*dishes that a.ssist*



[video - click to view]

 7 years ago '10        #4
JETSoverERTHING 171 heat pts171 OP
space
avatar space
space
$22,967 | Props total: 6161 6161
 Marvin Hagler said:
*dishes that a.ssist*




gang gang
 7 years ago '04        #5
#1nasfan 
space
avatar space
space
$12,005 | Props total: 6277 6277
Sounds decent but im honestly gettin a little tired of Lex makin the same beat I won't judge till it comes out forreal though i guess


Last edited by #1nasfan; 12-18-2010 at 07:55 AM..
 7 years ago '10        #6
Blue GM 247 heat pts247
space
space
space
$3,185 | Props total: 2 2
Gang Gang Gang
 7 years ago '06        #7
SM 39080 heat pts39080
space
space
space
$133,785 | Props total: 87999 87999
 7 years ago '10        #8
charliebanks 34 heat pts34
space
avatar space
space
$354 | Props total: 89 89
:celebrate0:
 12-18-2010, 10:27 AM         #9
coolbeans 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[video - click to view]


in pittsburgh and produced by lex luger


Last edited by coolbeans; 12-18-2010 at 10:31 AM..
 7 years ago '09        #10
Chalky 314 heat pts314
space
avatar space
space
$28,377 | Props total: 23965 23965
Wiz On a Lex Beat

. . . Yup It's time for me to from society
 7 years ago '05        #11
A~team 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,099 | Props total: 2339 2339
had the rick ross flow on this song.
 7 years ago '05        #12
Stat-Quo 2 heat pts
space
avatar space
space
$927 | Props total: 0 0
i can't stand lex luger beats ...
 7 years ago '06        #13
marcusaka50 59 heat pts59
space
space
space
$31,129 | Props total: 11360 11360
Damn wiz falling into whatever body else doing. I gotta hear it when it hit the net to judge it.
 7 years ago '08        #14
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,603 | Props total: 27859 27859
good got damn where Johnny Juilano, at least he can make a hard beat that doesn't sound like all his other sh1t
 7 years ago '09        #15
TERRANCE CRACK 48 heat pts48
space
avatar space
space
$8,194 | Props total: 51 51
And wiz's transition to a wack n*gga is complete
 7 years ago '04        #16
abstractq 5 heat pts
space
space
space
$8,995 | Props total: 3974 3974
 marcusaka50 said:
Damn wiz falling into whatever body else doing.


thisssssss

got damn everybody in the mainstream just keep recycling the same lineup of producers and hooks
 7 years ago '04        #17
justinjones 312 heat pts312
space
avatar space
space
$50,719 | Props total: 9781 9781
honestly wiz should just stick with his people (johnny juliano,slegdren,cardo,ect) because everything else he been on latley has been aight to ehhh
 12-18-2010, 10:46 AM         #18
<BAM> 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn my n*gga fallin for the okey doke doin what everybody else into..got a soldier boy feel to it ..man i hope curren$y dont fall into this
 7 years ago '08        #19
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,603 | Props total: 27859 27859
I honestly don't understand why Wiz thinks people wanna hear this new horsesh1t. Now he got these new fans that'll eat anything he drops up but got damn breh he ain't dropped sh1t on KOJ level. Sh1t even the pre KOJ was better than the new sh1t to me. Where cabin fever at n1gga

Fukk man, I didn't even wanna be the "well he's mainstream I don't fukk with em" fan but he makin it hard not to be.


Last edited by Arson; 12-18-2010 at 10:50 AM..
 7 years ago '04        #20
justinjones 312 heat pts312
space
avatar space
space
$50,719 | Props total: 9781 9781
 Arson said:
I honestly don't understand why Wiz thinks people wanna hear this new horsesh1t. Now he got these new fans that'll eat anything he drops up but got damn breh he ain't dropped sh1t on KOJ level. Sh1t even the pre KOJ was better than the new sh1t to me. Where cabin fever at n1gga
not coming out
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 15
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
I will marry this woman for real.
134 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
186 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Quick way to sum up that Detroit game.
53 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 7
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy