Paul Pierce the truth!! Game winning shot over Amare - they aint no rivary!!

most viewed right now
 117
Post Malone almost commits career suicide on stream
141 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
119 comments
@movies
most viewed right now
 88
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
48 comments
@sports
most viewed right now
 86
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
72 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #41
DJ Maximum|M 48 heat pts48 OP
space
avatar space
space
$43,359 | Props total: 11566 11566
Paul Pierce Step Back Jumper>>>>> ___________
 7 years ago '10        #42
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,518 | Props total: 2533 2533
Lol epic shyt




  234 - 82 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 74% 18 (-1) 
  Career: | Aug 17: 268-127, Rank #12 | Aug 16: 347-169, Rank #30 | Aug 15: 945-461, Rank #17 | Aug 14: 1047-586, Rank #5 | Aug 13: 319-183, Rank #13 | Aug 12: 951-559, Rank #8 | Aug 11: 907-560, Rank #16 *
 7 years ago '07        #43
Deniro732 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,623 | Props total: 2469 2469
Lmfao @ the victory jog!!!..paul pierce is the muhthaf**kin truth..my n*gga is over there wylinnn on the league..reall s**t..he is an amazing player and he's representing the hometown..inglewood ca..he can't be stopped..celtics 011 champions!!! I gurantee it
 7 years ago '07        #44
keithbm1111 97 heat pts97
space
avatar space
space
$28,258 | Props total: 306 306
if all the games they play each other are as exciting as this, this could become a rivalry
 7 years ago '98        #45
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,191 | Props total: 3571 3571
that was pretty.... pp does it again
 7 years ago '05        #46
JimDinO77 14 heat pts14
space
avatar space
space
$22,098 | Props total: 4231 4231
 DJ Maximum said:
thats the tv clock they dont go by the tv clock
they just replayed it on fastbreak...u right, the gameclock was right....but lets be real, amare>>pierce its game over if melo comes thru...n*ggaz can bring up the heat, but they didn't have chemistry when they caught that L.... celtics=the 4th or 5th seed
 7 years ago '04        #47
DJ Maximum|M 48 heat pts48 OP
space
avatar space
space
$43,359 | Props total: 11566 11566
 JimDinO77 said:
they just replayed it on fastbreak...u right, the gameclock was right....but lets be real, amare>>pierce its game over if melo comes thru...n*ggaz can bring up the heat, but they didn't have chemistry when they caught that L.... celtics=the 4th or 5th seed
that is true tho talent wise, ehhh if melo comes to NY it will be hard for him to commit to dantoni's system cuz its flawed as hell. Its straight offense no defense. Any half court team they will lose to in a 7 game series good luck tho I want Melo to stay out west tho need to have some competition in the west.
 7 years ago '07        #48
eggosiazon 
space
avatar space
space
$1,788 | Props total: 0 0
at nate jumping and being flipped

great shot though
 7 years ago '04        #49
DJ Maximum|M 48 heat pts48 OP
space
avatar space
space
$43,359 | Props total: 11566 11566
 eggosiazon said:
at nate jumping and being flipped

great shot though
doc looked @ him like yo wtf lol
 12-15-2010, 10:51 PM         #50
freakbucket 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that was a good a.ss game. If it would have been in the playoffs....instant classic.

paul pierce is great and doesn't get enough credit, but I don't like him as a player. His game is ugly. His shot is ugly. I'm just not a fan of his at all, but he does his job...and does it well.

I'm a new fan of the Knicks (courtesy of me putting Jordan on their team on 2k11), but I'm a bigger fan of KG, Rondo, and Ray. That was good basketball, all the way around. A lot of dumb shots by the Knicks though.
 7 years ago '04        #51
GodsFavorite 101 heat pts101
space
space
space
$8,885 | Props total: 2944 2944
 ozWinston said:
n*gga, y'all gotta get past the atlanta hawks, or at least the chicago bulls before you come sniffing over here if you talking about playoffs

[pic - click to view]




cause we aint already smack the bulls in chicago?


Last edited by GodsFavorite; 12-15-2010 at 10:52 PM.. Reason: if u confused: we did, i was there
 7 years ago '07        #52
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,474 | Props total: 409 409
 DJ Maximum said:

[pic - click to view]

 7 years ago '04        #53
tommymm96 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,512 | Props total: 6 6
P2>>>>
 7 years ago '08        #54
The N 466 heat pts466
space
avatar space
space
$45,550 | Props total: 17187 17187
 SpyDa said:

[pic - click to view]





n*gga always jog around on they a.ss lol
 12-15-2010, 11:18 PM         #55
bklynmr 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Amare Is The Truth
 7 years ago '04        #56
PrisonRules 70 heat pts70
space
avatar space
space
$26,123 | Props total: 4517 4517
 StateProperty88 said:
can we please get a gif of pierce taking a lap around the garden...that s**t was epic
ur boy pierce sed he run new york huh...lol

DEAD @ ur boy nate. i aint peep him almost end his career with that fall until the slo mo replay at end. lol
 7 years ago '06        #57
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,409 | Props total: 2 2
 downtown33 said:
no rivalry yet celts fans flippin and pierce runnin around like he won a playoff game and s**t

yall got lucky on this one, wont happen next time and yall gonna be scared of us in the playoffs

deny it all u want
 ozWinston said:
n*gga, y'all gotta get past the atlanta hawks, or at least the chicago bulls before you come sniffing over here if you talking about playoffs
 12-15-2010, 11:30 PM         #58
cheguevara 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Its no doubt in my mind,

Boston going to the f**kin FINALS!!!!!!!!!

They seem much better than last year, almost as good as the year they won the championship.

I knew being a boston fan when they were one of the worst teams in the league would pay off, so proud.
:mj2:
 12-15-2010, 11:32 PM         #59
sputomalato 
space
space
space
$n/a | Props total:  
2nd time this year Pierce has done a victory jog in MSG.

LOL at people saying its over when Carmelo goes there. That run & gun sh!t hasn't equaled rings since the 80's. Defense is king.
 7 years ago '07        #60
Adam Is BeTTeR 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,845 | Props total: 2532 2532
Knicks/ Celts was never a rivalry, just media hype for ESPN to get views.

ended up being a great game though
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
158 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 24
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
91 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 18
Floor Kids (Game looks dope)
21 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 10
Image(s) inside Who's jumping on this Tron(Trx) Spaceship??
98 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 10
NBA LONZO BALL FULL HIGHLIGHTS DEBUT GAME IN NY GOES OFF FROM 3 POINT LAND :mj..
51 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 10
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
73 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 9
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
81 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
184 comments
18 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy