"Fresh out the frying pan into the fire" Green Bay Packers Vs. New England Patriots SNF

most viewed right now
 115
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
62 comments
@news
most viewed right now
 74
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
38 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside This nigguh Don Q is a midget..No cap!!
101 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-19-2010, 07:40 PM         #301
QueenzBaller26 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 finishim said:
they wants pass catching rbs and guys who are good at pass protection, Starks doesn't apply to any of those
wwwwwooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwww


they only had 2 game under his belt we got garbage a.ss brandon 1 yard jackson and this guy..wh othe f**k is this guy dimitri nance...holy s**t i dunno why this guys a RB
 12-19-2010, 07:41 PM         #302
Steveo54 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow new england you gonna pick this game to f**k around
 7 years ago '04        #303
EGO 55 heat pts55
space
avatar space
space
$30,699 | Props total: 574 574
Kuuuuuhnnnn!!!!! Got a lot of Packers fans tonight. The Kuhn chant just proved that.
 7 years ago '09        #304
TriniSoldier 69 heat pts69
space
avatar space
space
$53,734 | Props total: 34621 34621
daaaaammmmnnn how'd they let that fat boy get the down?? guaranteed td now
 12-19-2010, 07:41 PM         #305
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
kuhn never disappoints.
 7 years ago '04        #306
Liquid-Science 28 heat pts28
space
space
space
$17,506 | Props total: 806 806
if I worked at an airport, I'd flag Aaron Rodgers as a possible terrorist...he looks kinda Allahu Akbar'ish sometimes
 12-19-2010, 07:41 PM         #307
QueenzBaller26 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Steveo54 said:
wow new england you gonna pick this game to f**k around
aye....we gonna f**k yall up to just yall wait
 12-19-2010, 07:41 PM         #308
HenryTheMenace 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Pats getting styled on by Matt Flynn
 12-19-2010, 07:41 PM         #309
Steveo54 
space
space
space
$n/a | Props total:  
maan the late flags keep comin
 7 years ago '04        #310
EGO 55 heat pts55
space
avatar space
space
$30,699 | Props total: 574 574
Late flags. Roger Goddell got Eddie spooked.
 7 years ago '04        #311
Prodigy 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,152 | Props total: 1 1
@ this b**ch a.ss refs. disgusting
 12-19-2010, 07:42 PM         #312
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Steveo54 said:
wow new england you gonna pick this game to f**k around
its the packers n*gga, better act like you know
 7 years ago '10        #313
Blkboipurp 
space
avatar space
space
$16,314 | Props total: 12182 12182
LOL **** lookin like peyton hillis out here

EDIT:Kuhn lol
 7 years ago '06        #314
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
Flynn making some good decisions. But we gotta try and run at the 1 yard line.
 7 years ago '09        #315
TriniSoldier 69 heat pts69
space
avatar space
space
$53,734 | Props total: 34621 34621
roger got these refs acting silly
 7 years ago '04        #316
Prodigy 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,152 | Props total: 1 1
Ed Hochuli's b**ch a.ss is shook. explaining himself on the microphone
 12-19-2010, 07:42 PM         #317
Steveo54 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Booooooooooo
 7 years ago '04        #318
EGO 55 heat pts55
space
avatar space
space
$30,699 | Props total: 574 574
Hoculi out there explaining for his life. Pats fans gonna f**k him up after the game
 7 years ago '06        #319
ThaShark316 86 heat pts86
space
avatar space
space
$13,004 | Props total: 80 80
This is just like Eagles/Pats 2007....

TD Jennings
 7 years ago '04        #320
twizzytwo22 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,747 | Props total: 502 502
danm homie pacs on the attack!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 110
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
69 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 103
Video inside The Deep Dark Web
104 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 84
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
25 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 69
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
39 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
Image(s) inside This nigguh Don Q is a midget..No cap!!
105 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 51
Image(s) inside When you pretend her jokes are funnier than they are so you can smash
31 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Cardi B Speech But She Only Makes Weird Noises
52 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
NBA Kobe's advice to Bron
66 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy