50 Cent: "I got Ja when he come home"

most viewed right now
 267
Drake- Iím Upset
226 comments
@hiphop
most viewed right now
 126
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
107 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
50 cent and floyd mayweather beefing again #getthestrap
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 102
Kim Kardashian ethers Rhymefest!!
243 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #1
7880 pageviews
94 comments


strongthetruth 12 heat pts12
space
space
space
$3,726 | Props total: 4833 4833
50 Cent: "I got Ja when he come home"
 

 

[pic - click to view]

 https://twitter.com/50cent "Damn da homie jah rule gotta do 2 years. Tell him I said don't worry I got him when he come home. Lol"

94 comments for "50 Cent: "I got Ja when he come home""

 7 years ago '09        #2
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 5551 5551
lol....
 7 years ago '06        #3
jaycee 39 heat pts39
space
space
space
$9,438 | Props total: 1315 1315
here we go......
 12-13-2010, 10:39 AM         #4
X Amazin X 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 7 years ago '05        #5
Fresh|B 997 heat pts997
space
avatar space
space
$44,056 | Props total: 28896 28896
....

This n*gga Here.....50>>>>>
 7 years ago '06        #6
Prince Ace 35 heat pts35
space
avatar space
space
$16,366 | Props total: 10131 10131
to be completely honest if i was Ja i'd take that offer lol
 7 years ago '10        #7
StoopidVillinz 22 heat pts22
space
avatar space
space
$9,242 | Props total: 7981 7981
4real if 50 serious..id take tha offer..i think 50 kno his reign is over he use to get albums pushed back now he cant even get 1 out..i think he wants to start makin that power of the dollar music again
 12-13-2010, 10:46 AM         #8
HotepSuns 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 StoopidVillinz said:
4real if 50 serious..id take tha offer..i think 50 kno his reign is over he use to get albums pushed back now he cant even get 1 out..i think he wants to start makin that power of the dollar music again


stop lying to yourself....
 7 years ago '04        #9
m_cullins 64 heat pts64
space
avatar space
space
$7,565 | Props total: 403 403
50 is that n*gga he sooooooo funny


Last edited by m_cullins; 12-13-2010 at 10:49 AM..
 7 years ago '08        #10
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$49,708 | Props total: 12730 12730
50cent Yo word to my mother if anybody knock jah out and f**k him in jail its gonna be on. Lol



but
 12-13-2010, 10:52 AM         #11
prada101 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 7 years ago '07        #12
thehustler07 128 heat pts128
space
space
space
$1,005 | Props total: 0 0
 7 years ago '06        #13
LilBlasta 8 heat pts
space
avatar space
space
$5,663 | Props total: 8 8
"Yo word to my mother if anybody knock jah out and f**k him in jail its gonna be on. Lol"

 7 years ago '07        #14
wtr1906 45 heat pts45
space
avatar space
space
$17,915 | Props total: 5161 5161
:whoa2:
 7 years ago '07        #15
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,411 | Props total: 14349 14349
50 is that n*gga.Lol...Talk about kickin a dead dog.Damn my n*gga
 7 years ago '08        #16
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$35,904 | Props total: 15188 15188
If you didn't see this coming from Fif you are just not in tuned with Rap Beef--fake or not you knew Fif wasn't gonna let this opportunity go by the wayside.
 12-13-2010, 11:04 AM         #17
ktbballplaya 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 7 years ago '10        #18
StoopidVillinz 22 heat pts22
space
avatar space
space
$9,242 | Props total: 7981 7981
 HotepSuns said:
stop lying to yourself....
so he wasnt struggling to drop bfisd?? or banks didnt have to leave interscope??....@tha warrior im not talkin bout jus ja..lately 50 been reachin out and tryna work with otha artist..when usually he kept a tight circle...but thats u bx n*ggas quick to try an offend someone befor you understand


Last edited by StoopidVillinz; 12-13-2010 at 11:10 AM..
 12-13-2010, 11:09 AM         #19
yourdad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ruleyork

@50cent n*gga u pus*y shut up before I smack u in yo mouth again lol!! The nerve of some n*ggas!!!
 7 years ago '09        #20
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 5551 5551


:rolll augh:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 50
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
79 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 41
#bigbreasttwitter
54 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
59 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
118 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
44 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 16
Video inside 1st Madden 19 details revealed
76 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 12
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1348 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy