What Have we learned?? WEEK 13 EDITION!!

most viewed right now
 499
audio inside Drake - Duppy Freestyle
909 comments
@hiphop
most viewed right now
 188
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
63 comments
@hiphop
most viewed right now
 131
RIP Terrence Thornton AKA Pusha L "May 13, 1977- May 25th 2018"
118 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Video inside Donald Glover aka CHILDISH GAMBINO: INDUSTRY PLANT EXPOSED!
96 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '10        #141
burgboi 26 heat pts26
space
avatar space
space
$2,032 | Props total: 1006 1006
If the Jaguars make the playoffs....

They will be very similar to the Jets from last year....


Except with a better running back.



Jags backfield(Jones-Drew, Jennings, Jones(FB)) >>>>>>Jets backfield last year


Oh, and Mercades Lewis is becoming a problem
 7 years ago '04        #142
MiamiDade 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,358 | Props total: 693 693
 younggangsta_s said:
Did you even look at the picture dumbass lil dude?

They're still number 2 and only played the #1 once. They'll lose once they play the Chiefs, where they're still undefeated at home.

@ weak a.ss n*ggas celebrating being the first loser.
dumbass lil dude :rolleyes:

Stupid n*gga, Raiders 4-0 in the division, they gonna beat Denver at home and they gonna go to KC and beat them over there....Belee dat woe!!!!
 7 years ago '05        #143
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,651 | Props total: 1605 1605
 peeyump said:
Sir.....I know we didnt look great against the run game last night.....most divison games are ugly like that......however I dont know if you have noticed this or not but the Falcons are excellent against the run this year. It doesnt take long to adjust to your strength. I hear what you are saying but it shouldnt take them any longer than a play or two to notice a guy can run or not. Now with that said I feel you.....maybe that gives yall the edge. Maybe......maybe not. I still feel like the Falcons could have and can beat the Eagles......they didnt though........moved on...
Yeah I don't feel like Starks would have been the deciding factor because a lot of other things could have happened. People kinda think well if Starks had been their Rodgers doesn't have to run it himself and he doesn't fumble, but if you take that away and Green Bay does score there's still a lot of football to play and a lot of others things could have happened because the game would have been different. Idk maybe Rodgers throws a pick after that who knows. You just gotta move on from that and you can feel better in the next match up that hey you can beat that team. The season didn't end in that week. No worries just gotta move on.
 7 years ago '10        #144
J AL7 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,793 | Props total: 188 188
 peeyump said:
Bucs are a few pieces away from being a brusing threat........big a.ss QB that can move the ball...........big a.ss back that can move the chains.........I imagine a draft pick here and a saavy vet in FA there will put them over the top. At the end of the day though its still f**k a Buc.

I'd have to cosign on that one.

This rivalry will be of great interest with 2 good young quaterbacks it will be a f!ght for each and every game at home or away

But Matty Ice holding it down for now as long as he has Roddy and Tony he safe!

btw im a falcon fan too....................I'd like to have the new VIck tho!!!!!!
 7 years ago '05        #145
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,651 | Props total: 1605 1605
It's almost tough for the Bucs to be peeking right now in the division they're in. With the talent in the East and North divisions unless the Bucs can beat out the Saints and Falcons they won't be making the playoffs. Too bad they can't move to the Western division.
 7 years ago '06        #146
DonYBE 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,337 | Props total: 2575 2575
 CutKidd21 said:
or because we drove from their 25 to our 30 yd line after they missed that FG and they couldn't stop us. They wouldn't have had the opportunity to miss that FG if the Saints punt didn't bounce off the foot of a FALCONS player blocking with his back turned.. but it's always "missed fg" "refs f**ked us over"

Sorry motherf**kers ya losers

Saints fans, Ravens fans, Bucs fans, Packers fans are some f**king crybaby salty whiny a.ss LOSERS


 Blockburner28 said:
Notice every team you linked has a superbowl championship under their belt? i'm just sayin'
:owned:


Last edited by DonYBE; 12-06-2010 at 04:49 PM..
 7 years ago '07        #147
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
 klew said:
Yeah I don't feel like Starks would have been the deciding factor because a lot of other things could have happened. People kinda think well if Starks had been their Rodgers doesn't have to run it himself and he doesn't fumble, but if you take that away and Green Bay does score there's still a lot of football to play and a lot of others things could have happened because the game would have been different. Idk maybe Rodgers throws a pick after that who knows. You just gotta move on from that and you can feel better in the next match up that hey you can beat that team. The season didn't end in that week. No worries just gotta move on.
All i see is IF IF IF

The point is he didnt get a chance to run and therefore who cares what he might have been able to do....

Yall took a L

Now thats a fact
 7 years ago '07        #148
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
 DonYBE said:
:owned:
Owned how

2010 Season

Saints-L
Ravens-L
Packers-L
Bucs-2 Ls



Go cry somewhere else
 7 years ago '05        #149
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,651 | Props total: 1605 1605
 L-E-Dub b**ch said:
All i see is IF IF IF

The point is he didnt get a chance to run and therefore who cares what he might have been able to do....

Yall took a L

Now thats a fact
LOL you didn't even read my post did you? Where are you getting your "if if ifs" from? I bet you thought you knew what I said and ran with it. I said I didn't feel like starks would have been the deciding factor because a lot of other things could have happened after that. I think you're still feeling a little sensitive from the Heat thread . And if you replied to me in there again I won't know because I said I wasn't gonna go back in there.
 7 years ago '07        #150
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
 klew said:
LOL you didn't even read my post did you? Where are you getting your "if if ifs" from? I bet you thought you knew what I said and ran with it. I said I didn't feel like starks would have been the deciding factor because a lot of other things could have happened after that. I think you're still feeling a little sensitive from the Heat thread . And if you replied to me in there again I won't know because I said I wasn't gonna go back in there.
I give a f**k what you said

you still crying about a L from 2 weeks ago

let it go its over

the final result was the packers leaving the terror dome with a L

you win enough games you might get a second crack and you try ya lil pus*y rb out. I still expect the same outcome :celebrate:
 7 years ago '07        #151
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
 klew said:
Yeah I don't feel like Starks would have been the deciding factor because a lot of other things could have happened. People kinda think well if Starks had been their Rodgers doesn't have to run it himself and he doesn't fumble, but if you take that away and Green Bay does score there's still a lot of football to play and a lot of others things could have happened because the game would have been different. Idk maybe Rodgers throws a pick after that who knows. You just gotta move on from that and you can feel better in the next match up that hey you can beat that team. The season didn't end in that week. No worries just gotta move on.
 7 years ago '06        #152
DonYBE 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,337 | Props total: 2575 2575
 L-E-Dub b**ch said:
Owned how

2010 Season

Saints-L
Ravens-L
Packers-L
Bucs-2 Ls



Go cry somewhere else
Dude just give up, u making yourself look foolish. Falcons hadn't done ANYTHING. Until they win a title, STFU
 7 years ago '08        #153
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$49,708 | Props total: 12730 12730
 paris playa69 said:








[pic - click to view]



He looks so happy
 7 years ago '07        #154
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
 DonYBE said:
Dude just give up, u making yourself look foolish. Falcons hadn't done ANYTHING. Until they win a title, STFU
didnt kno this season was over already

im guessing you a saints fan

you have 1 ring


[pic - click to view]




[pic - click to view]

 7 years ago '05        #155
Fresh|B 997 heat pts997
space
avatar space
space
$44,047 | Props total: 28711 28711
 L-E-Dub b**ch said:
didnt kno this season was over already

im guessing you a saints fan

you have 1 ring
....And How Many Do The Failcons Have?

Please School Me On This Super Cowboys,Packers,Steelers Like Team You Call The Falcons?
 7 years ago '06        #156
DonYBE 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,337 | Props total: 2575 2575
 L-E-Dub b**ch said:
didnt kno this season was over already

im guessing you a saints fan

you have 1 ring


[pic - click to view]




[pic - click to view]

We have 1 more than what u have


[pic - click to view]




[pic - click to view]



dumb a*s falcons fans
 7 years ago '07        #157
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
these dumb a.ss saints fans

 7 years ago '05        #158
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,651 | Props total: 1605 1605
 L-E-Dub b**ch said:
You gotta be kidding me. You take a couple "ifs" from my post and think from that I was making excuses? Like I said you didn't even read my post. You're making yourself look foolish. The Heat got a five game winning streak...the Falcons are 9-3. Why you so sad? So sensitive?
 7 years ago '07        #159
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,741 | Props total: 1575 1575
 klew said:
You gotta be kidding me. You take a couple "ifs" from my post and think from that I was making excuses? Like I said you didn't even read my post. You're making yourself look foolish. The Heat got a five game winning streak...the Falcons are 10-2. Why you so sad? So sensitive?
fixed
 7 years ago '05        #160
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,651 | Props total: 1605 1605
 L-E-Dub b**ch said:
I give a f**k what you said

you still crying about a L from 2 weeks ago

let it go its over

the final result was the packers leaving the terror dome with a L

you win enough games you might get a second crack and you try ya lil pus*y rb out. I still expect the same outcome :celebrate:
And in my post I said you gotta move on TWICE. First you thought I was making excuses and then you think I'm still crying over a loss. I was commenting on something peeyump said. He's not stupid like you.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
63 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 32
I will marry this woman for real.
118 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside She Paints ...
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
56 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 16
FAMILY GUY × "Peter Becomes A Millennial"
28 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 16
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
53 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 10
Article inside Morgan Freeman on that #MeToo Screen
108 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy