Philadelphia Eagles vs. Houston Texans Game Thread 12/2 8:20 ET

most viewed right now
 93
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
204 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
231 comments
@hiphop
most viewed right now
 66
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
87 comments
@wild'ish
most viewed right now
 44
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
195 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

who's winning?
Eagles 28 90.32%
Texans 3 9.68%
Voters: 31. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 7 years ago '04        #321
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 bangab**ch said:
nope.

go ahead and project on iowa all you want. nobody gives a f**k about them either.
yes.

and what is Minnesota even known for?

a mall?

losing their sports teams?

Canada n Americas love child?

the third dakota?
 7 years ago '07        #322
24/7foamz 
space
avatar space
space
$14,922 | Props total: 535 535
cant believe these clowns really just allowed a damn 3rd and 19...
 7 years ago '04        #323
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 slimwillie said:
vick the only QB to win a road playoff game in GB.

tellem why u mad
and Philly the only team in the NFC easy without a superbowl championship


btw so did Eli idiot, anyone is capable obviously
 7 years ago '05        #324
Ushouldpayme 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,970 | Props total: 611 611
 finishim said:
you act like he's making all these great plays, hes getting this s**t mostly on yac
Tom Brady like with Welker right?
 7 years ago '06        #325
j-gip 4 heat pts
space
space
space
$2,378 | Props total: 672 672
 finishim said:
you act like he's making all these great plays, hes getting this s**t mostly on yac
Give the man some credit, he is playing well. His receivers have dropped 7 tds this year...
 7 years ago '04        #326
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 slimwillie said:
what is wisconsin known for? cheese and brett favre
packers, cheese, brats, badgers, amazingness
 7 years ago '04        #327
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 Ushouldpayme said:
Tom Brady like with Welker right?
yep...
 7 years ago '10        #328
lboog1423 298 heat pts298
space
avatar space
space
$35,307 | Props total: 19029 19029
all these damn penalties
 7 years ago '07        #329
24/7foamz 
space
avatar space
space
$14,922 | Props total: 535 535
 slimwillie said:
why? they suck

we struggled a bit, but y'all struggled a bit w Jax
i expected a struggle with jax because of who wasnt playing
 7 years ago '04        #330
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 slimwillie said:
oh yeah that was 04. then we smashed Minny jk
lmao at you scared of bang
 7 years ago '05        #331
trackmanxs 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,486 | Props total: 199 199
 finishim said:
and Philly the only team in the NFC easy without a superbowl championship


btw so did Eli idiot, anyone is capable obviously
actually that was farve, throwing ints in key situations




  8 - 2 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 80% 80 (-2) 
  Career: | Aug 17: 12-12, Rank #523 | Aug 16: 7-5, Rank #193 | Aug 15: 62-28, Rank #86 | Aug 11: 4-1, Rank #229 | Aug 10: 39-20, Rank #135 | Aug 08: 1-0, Rank #932 *
 12-02-2010, 09:22 PM         #332
JoeyTheGod 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 finishim said:
awesome emoticons glad you're involved
Tell em why your mad son
 7 years ago '08        #333
primetime 60 heat pts60 OP
space
space
space
$21,346 | Props total: 99 99
@ all the hate for Wisconsin.
 7 years ago '10        #334
Smoke500 37 heat pts37
space
avatar space
space
$10,480 | Props total: 277 277
Lol that's game
 12-02-2010, 09:24 PM         #335
JoeyTheGod 
space
space
space
$n/a | Props total:  
joe theisman wasnt crying like this when vick got facemasked
 7 years ago '07        #336
24/7foamz 
space
avatar space
space
$14,922 | Props total: 535 535
 slimwillie said:
ur not the only team w injuries in the L

we lost Vick for the tennessee game
you were missing vick while the giants missing two starting wrs and 3 starters along the oline i was happy with a ugly win

besides kolb played great anyway when he was in there
 7 years ago '04        #337
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 slimwillie said:
badgers? what have they won?

one sport a.ss state
wait a second, who does Philly even have?

hmm philies and....????

badgers>>>>> any Philly college team

what Philly team has ever even been in a bowl game?

what has villanova accomplished lately (I think they're Philly)

ummmm, flyers? who cares about hockey?

you're about as one sport as it gets, bucks made the playoffs last year n sixers didn't n we suck
 7 years ago '05        #338
Chuck_Remixed 288 heat pts288
space
avatar space
space
$17,557 | Props total: 4809 4809
wtf in 1942. And joe theisman is an idiot
 7 years ago '04        #339
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 slimwillie said:
sacred? nah i take care of him in 3 weeks

LMAO @ u being a sheep f**ker
I have yet to see a sheep on Wisconsin, must be a minnie thing
 7 years ago '08        #340
primetime 60 heat pts60 OP
space
space
space
$21,346 | Props total: 99 99
 24/7foamz said:
you were missing vick while the giants missing two starting wrs and 3 starters along the oline i was happy with a ugly win

besides kolb played great anyway when he was in there
you're comparing arguable league MVP to couple of starters?


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 69
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
96 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 57
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
41 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
40 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 34
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
123 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Drake- I’m Upset
412 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Video inside travis mccoy washed
69 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
75 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
NBA Loso’s Pitch to get Kuz to play in NY
51 comments
19 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy