Stunnamans Ex Girlfriend Ayanna Marie Dancing half nekkid For Popular Celebrity

most viewed right now
 222
Damn Pusha T really aint gone respond.
127 comments
@hiphop
most viewed right now
 145
Article inside RhymeFest getting exposed by former Donda members!!
32 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
Might be the saddest sh-t you’ll see Today! Ugly God and his Senorita?
35 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
STAR WARS FLOPS..... Disney and Star Wars fan boys all over Take this L
26 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '10        #21
2TopFlite 22 heat pts22
space
avatar space
space
$24,984 | Props total: 2949 2949

[pic - click to view]

She nice n thick that bish look good props to stunnaman... i got next
[pic - click to view]

 7 years ago '10        #22
Two02x3 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,965 | Props total: 8432 8432
Yeah this s**t wasn't supposed to be private...

"Here's the video of me dancin boo...."

lmao Ok.....

If she really is talking about someone, I bet it's Chris Brown. Everytime I see that guy he's doing the dougie trying to outdance himself.
 7 years ago '08        #23
flix02 2064 heat pts2064
space
avatar space
space
$10,672 | Props total: 4059 4059
Stunnaman leaked to this s**t? the bIG PAYBACK!!!!!!!!!!!!!!
 7 years ago '10        #24
Superman Prime 
space
avatar space
space
$86 | Props total: 361 361
:ilike:
 7 years ago '09        #25
Teddy Loc 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,160 | Props total: 234 234
She's lookin good, I'll hit!!!
 7 years ago '08        #26
Crankdatkfc 26 heat pts26
space
avatar space
space
$3,207 | Props total: 625 625
 theFREAK said:


:tasty:
Watching s**t likes this makes it hard to believe that gay n*ggas exist. WHO WOULD NOT SMASH THIS b**ch INTO A COMA?!




oh wait that virgin n*gga Tinytank
 7 years ago '07        #27
SCRIP1ONER 4 heat pts
space
avatar space
space
$2,400 | Props total: 152 152

[pic - click to view]

 7 years ago '04        #28
TaeTae 
space
avatar space
space
$513 | Props total: 237 237
Who in the hell is Stunnaman?
 7 years ago '04        #29
lfletcher 
space
avatar space
space
$2,168 | Props total: 137 137
 Fresh Whyte said:
....Hmmmm Stunnaman Taught You Well :ilike:
 7 years ago '07        #30
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,075 | Props total: 2287 2287


but yo who the f**k is stunnaman?
 11-30-2010, 05:51 PM         #31
Old Man Quillis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'd smash.... But damn next year she's just gonna be another Gloria Velez.... And Old Hoe.


And this b**ch won't get any royalties from the s**t. And like my man said..... Be more creative.


Oh yeah... This was a Youtube pr0n. She did just enough so if it ever did get "Leaked" it would be viewed by anyone and everyone.


But she did say thanks for the earings... So thats what you get... A f**kin dance on WSHH for coughing up G's for them earings???? Damn trickin has become so normal you can't even clown it anymore.


Last edited by Old Man Quillis; 11-30-2010 at 05:55 PM..
 7 years ago '07        #32
Verse 72 heat pts72
space
avatar space
space
$16,830 | Props total: 6048 6048
 RJ96 said:


but yo who the f**k is stunnaman?
One of the n*ggas from "The Pack", Lil' B's group.....



[pic - click to view]



Last edited by Verse; 11-30-2010 at 06:23 PM..
 7 years ago '05        #33
Bea5T 137 heat pts137
space
avatar space
space
$20,515 | Props total: 207 207
This what black chicks gotta do to make a livin nowadays?
 7 years ago '06        #34
Virlynmatrix 
space
avatar space
space
$109 | Props total: 0 0

[pic - click to view]

Giggity Giggity
 7 years ago '05        #35
GROUCHCARTEL 97 heat pts97
space
avatar space
space
$4,294 | Props total: 6 6
god bless theses.luts..they make the world a better place...
 7 years ago '04        #36
BigJay.inc 73 heat pts73
space
avatar space
space
$10,066 | Props total: 25195 25195
damn...I got two words...



THANK YOU!
 7 years ago '04        #37
Yung C 
space
avatar space
space
$1,381 | Props total: 66 66
lmao i've never seen private leaked footage with edits in it................................................ .......
 7 years ago '06        #38
RAZAH CUTS 6070 heat pts6070
space
avatar space
space
$55,996 | Props total: 24609 24609
b**ches runnin wild man....
 11-30-2010, 06:58 PM         #39
SigSauer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
props
 7 years ago '06        #40
marcusaka50 59 heat pts59
space
space
space
$31,148 | Props total: 11377 11377
nicccceeee
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
41 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
103 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
80 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside Nas Rambling and Stammering Through Vegas Club Gig
77 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 21
Drake- I’m Upset
418 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
96 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
43 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy