What have we learned?? WEEK 12 EDITION!!

most viewed right now
 180
Article inside Drake thanks Kanye for writing him 1 of 20 plus songs YE has done for..
134 comments
@hiphop
most viewed right now
 126
Image(s) inside Kanye Says fu-k The Youth Of Chicago.
116 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
Godfather 50 Runs Up On MMA Loser Who Was Talking Smack About Him
77 comments
@hiphop
most viewed right now
 84
Video inside So The Game is on his way to NY to kill Tekashi
23 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '07        #61
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 20 20
 Tommy_Bunz said:
so the f**k what? by 3 points? you're talking like it was a blow out, we kept it on them...just because they won they top dog now, f**k outta here....packers are still that team.
lmao tommy you are delusional as f**k right now my n*gga...who gives a f**k about how many points they beat you by..it's not like you get brownie points for double digit victories...and dead @ top dogs "now"...n*gga they were ahead of yall the week before they beat you and the week before that f**k you talking about
 7 years ago '09        #62
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 Tommy_Bunz said:
n*gga the bear's ain't real
what team is real? Yours?

Your damn QB had the most rushing yards for your team you dumbass. Go play the cowboys or the Vikings so you can feel better about yourself and quit being so damn bitter ya f*g
 7 years ago '07        #63
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,103 | Props total: 24065 24065
if the bears aint real what are the packers?
 7 years ago '06        #64
kmstokes 
space
avatar space
space
$11,037 | Props total: 2062 2062
 Lex Lossis said:
That football is a wack a.ss sport full of corrupt a.ss refs.

s**t is garbage. Refs been doin it all year to no name teams. n*ggas say s**t about the nba but u still gotta chance. In football refs will wipe out big runs or call bogus pass int. All they do is d!ckride popular teams and give no shine to teams outside of ne philly dallas chi indy or gb. In nba the f**kin clippers get shine for god sakes. f**k football overrated a.ss sport. f!ghting is a real sport. Mma and boxing.

I only watch this sport cuz I been a diehard Bucs/Nole fan my whole life.

From stupid a.ss rules to corrupt a.ss refs f**k football.


I'll agree that I've seen some bad calls and the refs do need to be looked at sometimes




  3 - 0 STRK: 3 w in a row WIN PCT: 100% 114 (+3) 
  Career: | Aug 17: 88-54, Rank #34 | Aug 16: 724-310, Rank #13 | Aug 15: 932-380, Rank #14 | Aug 14: 717-345, Rank #11 | Aug 13: 355-198, Rank #9 | Aug 12: 829-367, Rank #2 | Aug 11: 1617-815, Rank #3 | Aug 10: 521-236, Rank #21 *
 11-28-2010, 06:05 PM         #65
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Pistol Peter said:
lmao tommy you are delusional as f**k right now my n*gga...who gives a f**k about how many points they beat you by..it's not like you get brownie points for double digit victories...and dead @ top dogs "now"...n*gga they were ahead of yall the week before they beat you and the week before that f**k you talking about
 11-28-2010, 06:05 PM         #66
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
in the NFC, the Falcons and Bears are real. I thought Philly was, but IDK now.
 11-28-2010, 06:06 PM         #67
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the bucs arent real either
 7 years ago '09        #68
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 m-f said:
Since when am I green bay fan?

some straight up dumbasses on BX.

Don't get ahead of yourself.

Hahhahahaha I just read the full post after I replied hahahahahahhahahahahahah

I almost fell out of my chair.

When its says Patriots 7-2. & Patriots in my sig.
NOTHING on boxden should make you fall out of your chair. My mistake, your actions come off as salty so I figured you were a GB fan. Nobody's looking @ your small wack a.ss sig and I only saw Tswift lookin good.

But no way in hell a Patroits fan should talk about fans. If it wasn't for your cheating a.ss coach and tom brady you would have no fans. Yall were the damn Saints of the northeast before belicheck and brady
 7 years ago '05        #69
Fresh|B 997 heat pts997
space
avatar space
space
$44,052 | Props total: 28849 28849
 Lex Lossis said:
in the NFC, the Falcons and Bears are real. I thought Philly was, but IDK now.
...Bears Are Real For NOW....When They Get A W Over The Pats & Jets Then Its Really Get Real.

@ Tommy Saying The Bucs Aint Real. Tommy, You The Homie & All But Your Cheesehead n*ggas Was f**kin Up From Facemasking n*ggas To Fumbles Today. They Could Of Had That s**t,I Need That Win By Yall
 7 years ago '07        #70
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,678 | Props total: 16229 16229
 Lex Lossis said:
in the NFC, the Falcons and Bears are real. I thought Philly was, but IDK now.
I don't know about the Bears but the Falcons are.
 7 years ago '07        #71
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 CutKidd21 said:
NOTHING on boxden should make you fall out of your chair. My mistake, your actions come off as salty so I figured you were a GB fan. Nobody's looking @ your small wack a.ss sig and I only saw Tswift lookin good.

But no way in hell a Patroits fan should talk about fans. If it wasn't for your cheating a.ss coach and tom brady you would have no fans. Yall were the damn Saints of the northeast before belicheck and brady
I'm far from salty man......I just found it funny.

Like I said....I'm a huge fan of Matt Ryans and the Falcons.

Same old cheating a.ss reply though, never fails. So who's the salty one?
 7 years ago '07        #72
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 Fresh Whyte said:
...Bears Are Real For NOW....When They Get A W Over The Pats & Jets Then Its Really Get Real.

@ Tommy Saying The Bucs Aint Real. Tommy, You The Homie & All But Your Cheesehead n*ggas Was f**kin Up From Facemasking n*ggas To Fumbles Today. They Could Of Had That s**t,I Need That Win By Yall
Pfffft.

McCourty is going to eat Cutlers stupid a.ss throws all day...only reason Bears won is cause Eagles secondary looked like a.ss without Asante & Those refs we're f**king them hard all game.. & The Jets are going to be all over that soft a.ss O-line.

& I hate both the Eagles and Bears.
 7 years ago '07        #73
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,742 | Props total: 1575 1575
Well ive been active this past yr and a half so miss me with that fake fan s**t

My whole fam falcons fans and I got went wit em

n*ggas mad we 9-2
 7 years ago '10        #74
murd410 32 heat pts32
space
avatar space
space
$4,086 | Props total: 595 595
 m-f said:
Falcon fans appeared out of no where this year.
:agreement6::agreement6:
 11-28-2010, 06:16 PM         #75
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CutKidd21 said:
what team is real? Yours?

Your damn QB had the most rushing yards for your team you dumbass. Go play the cowboys or the Vikings so you can feel better about yourself and quit being so damn bitter ya f*g
stfu b**ch n*gga
 7 years ago '10        #76
SoulOnIce 67 heat pts67
space
space
space
$14,059 | Props total: 1352 1352
Raiders will only win 7 games this year.
 7 years ago '09        #77
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 m-f said:
I'm far from salty man......I just found it funny.

Like I said....I'm a huge fan of Matt Ryans and the Falcons.

Same old cheating a.ss reply though, never fails. So who's the salty one?
Well go find a thread from 2000 and see how many patriot fans post in there


You DID cheat. I don't give a sh*t. We're not in your division and we never play you so I could care less but as a patriots fan don't ever bring up a conversation talking about fans. It makes you look like a fool
 7 years ago '09        #78
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 Tommy_Bunz said:
stfu b**ch n*gga
 7 years ago '05        #79
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,651 | Props total: 1605 1605
Absolutely nothing.
 11-28-2010, 06:19 PM         #80
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 FreddP said:
Raiders will only win 7 games this year.
n*gga this thread is about THE BEARS, FALCONS, AND PACKERS, and you come in here talking about some raiders.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
51 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1321 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Is this a real pawg?
27 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Image(s) inside May 25 - Why Are California’s Legal Marijuana Sales So Low?
102 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 21
#bigbreasttwitter
34 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Article inside He bought a woman drinks. She left him at bar — he broke into her hom..
35 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Sarah Silverman is still torn over Louis C.K. misconduct claims: 'He's my brot..
38 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 17
Image(s) inside Duchess is bad af
50 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy