What have we learned?? WEEK 12 EDITION!!

most viewed right now
 81
Well Damn NEW VIDEO: (Preview/Snippet) Migos “Ice Tray” (Everyday Struggle)
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
49 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
NBA The Original Charlotte Hornets Logo
16 comments
@sports
most viewed right now
 53
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
86 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '09        #41
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,134 | Props total: 170 170
 m-f said:





We're no where to be found last year when I made this thread.

I wasn't even registered on the site when you made that thread and just cuz you make a thread don't expect every fan on the site to flock to it. Now yall keep we'll keep winning !!!!!
 7 years ago '07        #42
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
 Tommy_Bunz said:
the packers fool, falcons ain't real
lmfao are you f**king serious..they just beat you
 7 years ago '07        #43
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 CutKidd21 said:
I wasn't even registered on the site when you made that thread and just cuz you make a thread don't expect every fan on the site to flock to it. Now yall keep we'll keep winning !!!!!
I'm far from whining......I gave the props in the thread LAST YEAR to the Falcons.

Shut up n*gga.
 7 years ago '09        #44
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,134 | Props total: 170 170
 Pistol Peter said:
lmfao are you f**king serious..they just beat you
we're overrated you didn't know that???
 7 years ago '07        #45
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 Legit1 said:
DeSean Jackson be using that ghost-pro from black ops.
 7 years ago '05        #46
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,429 | Props total: 25078 25078
 e G o Maniac said:
Wow, he's right. There were only two fans in that thread last year, and now there are a ton. And those two fans haven't even been around.
...LEDub & Gater Still Around. Gater Pops Out The Blue To Show The Support To The Failcons and LEDub Is Always Around.

This Finna Turn Into A Falcons Thread.
 7 years ago '04        #47
ATLDOPEBOI30 73 heat pts73
space
avatar space
space
$32,458 | Props total: 6043 6043
 m-f said:
Falcon fans appeared out of no where this year.
ok
 11-28-2010, 06:58 PM         #48
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I do agree though CuttKidd cuz Philly been d!ckridden/d!ckrode whatever u call it and yall haven't, but don't say u haven't gotten shine.
 11-28-2010, 06:59 PM         #49
Steveo54 
space
space
space
$n/a | Props total:  
YALL SHOULD have learned that the bears are not a pushover. but you dumbasses probably didnt
 11-28-2010, 06:59 PM         #50
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Pistol Peter said:
lmfao are you f**king serious..they just beat you
so the f**k what? by 3 points? you're talking like it was a blow out, we kept it on them...just because they won they top dog now, f**k outta here....packers are still that team.
 7 years ago '09        #51
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,134 | Props total: 170 170
 m-f said:
I'm far from whining......I gave the props in the thread LAST YEAR to the Falcons.

Shut up n*gga.
you're a b**ch a.ss whiner!!!!!!!!!! that's the only way you can explain pulling out some old a.ss thread to try and make falcons fans look bad. Would you pull that thread back up if you won???????? Hell no you f**king crybaby loser


Hey, you think aaron rodgers is doin that gay a.ss belt sh*t now??????????????????




 11-28-2010, 06:59 PM         #52
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fresh Whyte said:
...LEDub & Gater Still Around. Gater Pops Out The Blue To Show The Support To The Failcons and LEDub Is Always Around.

This Finna Turn Into A Falcons Thread.


at failcons
 7 years ago '07        #53
Ham Rove 3511 heat pts3511
space
avatar space
space
$55,224 | Props total: 19937 19937
@ packer and eagle fans in here whining.
 11-28-2010, 07:01 PM         #54
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Steveo54 said:
YALL SHOULD have learned that the bears are not a pushover. but you dumbasses probably didnt
n*gga the bear's ain't real
 7 years ago '09        #55
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,134 | Props total: 170 170
 Lex Lossis said:
Yall got shine and like 8 million watched yall beat Balt. LOL 8 million ain't watch da Bucs this year COMBINED.

I have watched ESPN say yall the best in the NFC. ESPECIALLY after today obviously but all year yall been talked about. At least when I watched ESPN.

but anyways f**k Roger Goodell. SF and Ariz a MNF game????? NFL needs to work with ESPN and start rearranging telecasts earlier.
yeah I have seen yall on TV when your coach said you were the best in the league, they talk about freeman and that the BUCS are the surprise team of the year. You honestly can't believe you are going to be all over TV when you lost to both the FALCONS and the saints and you're 3rd place in the division. Just don't happen like that
 11-28-2010, 07:01 PM         #56
<BAM> 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 e G o Maniac said:
Soldier Field is made of refrigerated gravy

The Carebears are still frauds. Yea I said it. f**k you.

Packers are going back to the same old "can't finish" phase that hurt us last year.

Doesn't matter though, because the race for NFC North is still closer than any gay a.ss Chicago fan wants to believe.

And even if they do win the division, they'll be knocked out before Jay Cutler can even run to the sideline to cry on the phone.

ANd f**k the Bears.

And I didn't see any highlights from any other games today so bye.

[pic - click to view]

 11-28-2010, 07:02 PM         #57
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 minimafia_aj said:
@ packer and eagle fans in here whining.
cus that's my quarterback
 11-28-2010, 07:02 PM         #58
Steveo54 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Tommy_Bunz said:
n*gga the bear's ain't real
hows second place lookin in the nfc north...bears aint been there all damn season

@ the bears aint real
 11-28-2010, 07:02 PM         #59
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Tommy_Bunz said:
n*gga the bear's ain't real
I think they are threats. SB bound? ehhhhhh
 7 years ago '07        #60
m-f 8 heat pts
space
space
space
$18,234 | Props total: 140 140
 CutKidd21 said:
you're a b**ch a.ss whiner!!!!!!!!!! that's the only way you can explain pulling out some old a.ss thread to try and make falcons fans look bad. Would you pull that thread back up if you won???????? Hell no you f**king crybaby loser


Hey, you think aaron rodgers is doin that gay a.ss belt sh*t now??????????????????




Since when am I green bay fan?

some straight up dumbasses on BX.

Don't get ahead of yourself.

Hahhahahaha I just read the full post after I replied hahahahahahhahahahahahah

I almost fell out of my chair.

When its says Patriots 7-2. & Patriots in my sig.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
44 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Dec 12 - Alien Spacecraft Discovered? Scientists believe so
23 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 21
male rape survivor talks about how he got raped twice
80 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
270 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
170 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Video inside Jay Z's Tidal Is Running Out Of Cash & On Verge Of Bankruptcy, Lost $36..
148 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
132 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 10
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
78 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy