The Official Strongest BX Posters Thread

most viewed right now
 107
Apr 22 - Man dies after Disney rollercoaster
73 comments
@news
most viewed right now
 106
What would you rate her
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 98
Video inside Vin reportedly said he'd beat the Rock's ass for real because he was a ..
124 comments
@movies
most viewed right now
 87
Video inside Wendy Williams Is Asstowndid By A Member In Her Audience
74 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Slaps
 6 years ago '06        #121
Pyro911 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,181 | Props total: 23 23
lol big ol lyin fest

yea im 5'10 150lb i lift 1 ton on errythang
 06-08-2011, 05:11 AM         #122
MrAmazing  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
most of the names at the top are the only people who lift in this damn section so i trust most everyone.
 6 years ago '05        #123
YoungerHov 
space
avatar space
space
$664 | Props total: 5 5
I'd be a middleweight 180-183lbs. I'm 5'11. Squat:315 Bench :295 Deadlift:365. Although I havent 1 repped maxed deadlift in a long time. I think I can do more now. Oh well, keep lifting and stay healthy guys!
 06-08-2011, 06:06 PM         #124
Killinit  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Pyro911 said:
lol big ol lyin fest

yea im 5'10 150lb i lift 1 ton on errythang
yep, I don't trust any of the lifts, especially the squats, prob doin top halves!
 6 years ago '04        #125
enetblazin4eva 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,017 | Props total: 331 331
 Killinit said:
yep, I don't trust any of the lifts, especially the squats, prob doin top halves!
Nah, most are doing 8-12 reps to build muscle rather than strength.
 6 years ago '04        #126
kakemix007 
space
space
space
$387 | Props total: 0 0
BW= 205

Squat = 405
Bench = 315
Deadlift = 455
 09-17-2011, 11:32 AM         #127
bxrulez  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 enetblazin4eva said:
Nah, most are doing 8-12 reps to build muscle rather than strength.
:hmm:
Wait doesn't strength come from muscle? Am I missing something? Don't u get stronger when u build more muscle
 10-01-2011, 11:27 PM         #128
Kuchiki_Byakuya  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ain't got sh*t to update cuz dis Asian bi*ch be driving a n*gga crazy cuz she don't be giving up da tang. Dem blue balls be k!lling a n*gga feel me? sh*t done been six months and it's like this. But sh*t, dis ain't no shrink and sh*t, dis bx, we gangsta.

I need dat jumpoff action in my life.
 6 years ago '05        #129
Mac1 
space
space
space
$259 | Props total: 0 0
Don't know my maxes but these are my 5-8 rep weights

155lb 5'11 355/250/315
 6 years ago '06        #130
Sammyboi22 
space
avatar space
space
$13,544 | Props total: 105 105
 Mac1 said:
Don't know my maxes but these are my 5-8 rep weights

155lb 5'11 355/250/315
So your 155lbs yet you rep 250 on bench.....I will need video proof of this. Esp because your like 3 inches shorter than me which means your not gonna be that stocky.
 6 years ago '04        #131
kakemix007 
space
space
space
$387 | Props total: 0 0
5'10 203
Squat - 405
Bench - 315
Deadlift - 485

Total - 1205
 6 years ago '04        #132
escaladedriver9 
space
avatar space
space
$1,572 | Props total: 0 0
Update:
Weight- 165
Bench- ~250-260
Squat to almost parallel-400
Deadlift-350
 6 years ago '04        #133
Prodigy 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,152 | Props total: 1 1
 Killinit said:
start this thread over and you have to have video proof....of all the lifts, only way we can do legit, takin someones word doesnt cut it
Exactly. sh*t is stupid, dudes in here lying their a.ss off

Guarantee most of them either have some fu*ked up form or just lift half of what they claim they do.

embed YouTube videos of you deadlifting or GTFO
 6 years ago '05        #134
Tonero 6 heat pts
space
avatar space
space
$5,639 | Props total: 1172 1172
dayum n*ggas benching 300 ibs?
 11-03-2011, 09:52 PM         #135
DMoney3481  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
DMoney3481 HW(6'5" 245 lbs) Bench 405 Squat 500 Deadlift 525, Total 1430
 5 years ago '05        #136
Rubix 
space
avatar space
space
$8,378 | Props total: 437 437
 Tonero said:
dayum n*ggas benching 300 ibs?


if you've been training seriously for years, there's no reason why you shouldn't be benching near 300 if you weigh anything close to 200 lbs.

these standards are a good motivational tool.
 11-21-2011, 08:39 AM         #137
Sid 6point7  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
New numbers as of 11/19/2011

6'3" 215 lbs.

Squat: 350

Bench: 235

Deadlift: 450

350/235/450 = 1035
 11-23-2011, 10:34 PM         #138
Kuchiki_Byakuya  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Prodigy said:
Exactly. sh*t is stupid, dudes in here lying their a.ss off

Guarantee most of them either have some fu*ked up form or just lift half of what they claim they do.

embed YouTube videos of you deadlifting or GTFO
If you check the previous pages that's the point I was tryna get across but got ethered.

So I left the whole issue alone.
 11-24-2011, 07:48 AM         #139
Stayburnin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*ggas in here lying like crazy. i dont think what anyone said was impossible but no way is every bx poster jacked benchin over 300.

im 6'0 165 lbs 315 215 365=895


Last edited by Stayburnin; 11-24-2011 at 07:51 AM..
 11-24-2011, 09:50 PM         #140
Kuchiki_Byakuya  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I ain't updating this sh*t. Somebody else do it for me.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 85
Image(s) inside Damn Webbie 50 ain't pay you?
129 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 50
Image(s) inside My 600 Pound Life aka Eww fat people OD gross :dead:
89 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 39
Article inside Is Jay Z Racist? The UK Reports Discrimination At 40/40.
189 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Video inside Video Game Shows Brutally Accurate Version MARRIAGE in America
50 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Video inside Joe Budden Interviews Banga's Brother Trife Gangsta & Sends SHOTS @ Tro..
147 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
UTP Skip (Of Juvenile fame) assaults Twitch streamer and destroys his $5k camera
160 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 18
Kodak black turns down 8 yr plea deal (he's outta here)
183 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
New: Crazy story about 50 Cent acting Crazy at NYC CLUB "The Tunnel"
55 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy