Caption this picture: Shaquille O'Neal meets Lil Wayne!

most viewed right now
 103
Video inside F*ucking Black Guy
29 comments
@wild'ish
most viewed right now
 95
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
70 comments
@wild'ish
most viewed right now
 83
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
60 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #41
bradleyb87 
space
avatar space
space
$2,166 | Props total: 760 760
"Sit yo' midget-ass down."
 11-12-2010, 10:32 PM         #42
BasedHead  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Kakarot said:

[pic - click to view]

 11-12-2010, 10:33 PM         #43
breakurback  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N.O.4Life said:
Is the n*gga sittin down wit the glasses looking at Wayne's a.ss?.......PAUSE...lol
That looks Like Birdman????
 11-12-2010, 10:39 PM         #44
AK85  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N.O.4Life said:
Is the n*gga sittin down wit the glasses looking at Wayne's a.ss?.......PAUSE...lol
That looks like Baby
 8 years ago '07        #45
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,577 | Props total: 557 557
 Jade Yorker said:
I thought Wayne was a Lakers fan ?
so its illegal for him to go to a home game?
 8 years ago '08        #46
The N 541 heat pts541
space
avatar space
space
$49,328 | Props total: 24937 24937
Jolly green giant a.ss nicca
 8 years ago '04        #47
bigimpulse 
space
avatar space
space
$197 | Props total: 0 0
birdman - "look at waynes sweet a.ss"
wayne - "birdman jealous aint he"
shaq - "Maaaaaan... Yall n*ggaz are gay"
dude in the middle - uhhmmmmnnnnnn look at you big lephracan lookin as all dat green (herbert the pervert voice)
 11-12-2010, 10:52 PM         #48
Got Cheeve?  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Shaq: "Need to get my rap career goin once I retire, GIMME YO NOTEBOOKS LIL n*gga!"

Wayne: "...yessa massa"
 8 years ago '05        #49
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 699 699
funny how alot of ppl in the crowd is focusin on that whole situation.. even the 2 wite girls behind the black dude lookij like " awww thats sweet "...
 8 years ago '04        #50
nitetrain8601 23 heat pts23
space
avatar space
space
$15,547 | Props total: 5054 5054
Wayne doing his best LeBron impersonation and switching up allegiances. SMH. He's a Hornet, Laker, Heat fan. Why don't he just say he's a fan of whoever win the 'chip.
 11-12-2010, 11:28 PM         #51
Lex Lossis  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dese n*ggas so gay
 8 years ago '04        #52
Woody 
space
space
space
$4,081 | Props total: 32 32
Anybody else spot DJ Khaled? lol.
 8 years ago '05        #53
FEDEXKINKO 
space
space
space
$490 | Props total: 5 5
 N.O.4Life said:
Is the n*gga sittin down wit the glasses looking at Wayne's a.ss?.......PAUSE...lol
 11-13-2010, 12:41 AM         #54
EMS the God  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
birdman: "no kissin nah playbwoy"
 8 years ago '08        #55
LegalTrappeRx 39 heat pts39
space
avatar space
space
$9,738 | Props total: 114 114
 Woody said:
Anybody else spot DJ Khaled? lol.
naw, but I spotted Mark Cuban in the left corner in the blue shirt on the phone making a deal with Turtle for the Avion Tequila
 11-13-2010, 01:09 AM         #56
MAY LAY LOW  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wayne look shook
 8 years ago '06        #57
servesurite 42 heat pts42
space
avatar space
space
$9,542 | Props total: 1490 1490
 StoopidVillinz said:

n tha buttaface behind shaq
and she think she fine as sh!t
 8 years ago '10        #58
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,639 | Props total: 2615 2615
I see what some of yall n*ggas think of on the daily
 8 years ago '10        #59
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,639 | Props total: 2615 2615
 WorldsGreatest said:
naw, but I spotted Mark Cuban in the left corner in the blue shirt on the phone making a deal with Turtle for the Avion Tequila
 11-13-2010, 06:24 AM         #60
tj.iscool  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N.O.4Life said:
Is the n*gga sittin down wit the glasses looking at Wayne's a.ss?.......PAUSE...lol
n*gga that's Birdman of course he lookin at Wayne a.ss
Home      
  
 

 






most viewed right now
 32
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
97 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
133 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
63 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 15
NBA Lebron James joins Allen Iverson as only players to have 6 40-point games ..
44 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
60 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 6
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
614 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy