Kid Cudi On 106 & Park High As A Kite "Hmm...It Was Fun"

most viewed right now
 338
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 196
 Image(s) inside Drakes sends invoice to Def Jam via IG!
80 comments
@hiphop
most viewed right now
 148
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
82 comments
@hiphop
most viewed right now
 96
NBA Ayesha Curry tries to get physical with drunk Rockets fan.
92 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-09-2010, 08:04 PM         #21
hurricanegamePZ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that n*gga said "Seeara" at the end instead of ciara

cuz she called him Kid Koodi

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha
 11-09-2010, 08:15 PM         #22
2D.... 
space
space
space
$n/a | Props total:  
you can tell he's high as s**t but he obviously bumped a line or two also

his eyes low like he smoked but he's all jumpy too...
 8 years ago '05        #23
Draped Up 84 heat pts84
space
avatar space
space
$2,862 | Props total: 680 680
definitely on that white girl, maybe coco puffs ?
 8 years ago '04        #24
justinjones 312 heat pts312
space
avatar space
space
$50,717 | Props total: 9778 9778
this dude gonna o.d eventually if he don't slow up on that white

but its gonna be pure comedy the whole time
 8 years ago '09        #25
Lupe Hunter 79 heat pts79
space
avatar space
space
$15,775 | Props total: 7035 7035
 justinjones said:
this dude gonna o.d eventually if he don't slow up on that white

but its gonna be pure comedy the whole time
dude was high on weed and they didn't let Chip the Ripper on 106 & park thats why he acting like that
 8 years ago '05        #26
Draped Up 84 heat pts84
space
avatar space
space
$2,862 | Props total: 680 680
 justinjones said:
this dude gonna o.d eventually if he don't slow up on that white

but its gonna be pure comedy the whole time




 8 years ago '05        #27
young jeezy478 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,732 | Props total: 141 141
did yall see how Ciara tried to indirectly crack on him when he responded to the first question she said "dope,dope,dope' then chuckled....lmao
 8 years ago '06        #28
Badnewz100 
space
avatar space
space
$4,942 | Props total: 4878 4878
 marcusaka50 said:
yea he high.....n*gga got on girl jeans
Dudes was lookin like they aint wanna dap him up .
 8 years ago '06        #29
made in the bay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,294 | Props total: 181 181
yo that cat pants way to tight and that jacket a lil young on my mans :smh2:
 8 years ago '06        #30
Affectz 164 heat pts164
space
avatar space
space
$8,472 | Props total: 5878 5878
kudis dope but super sensitive
 11-09-2010, 09:11 PM         #31
more_fya 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*gga was definitely trippin
 8 years ago '09        #32
SofaKingFresh 8 heat pts
space
avatar space
space
$742 | Props total: 146 146
this n*gga is...
[pic - click to view]

 8 years ago '04        #33
Spidaman83 
space
avatar space
space
$322 | Props total: 28 28
 jaimega said:
reminds me of the waka flocka incident.

trueeeeeeeeeeee
 8 years ago '10        #34
norcal21 3 heat pts
space
avatar space
space
$260 | Props total: 44 44
 Rico23 said:
LOL chip = Cudi's Memphis bleek
 11-09-2010, 09:37 PM         #35
Mr.Poof 
space
space
space
$n/a | Props total:  
THATs CUDI
Man on the Moon b**ches!!

f**k terrance he's the weird n*gga
He would have got Rocsi real bad if she was there
 8 years ago '10        #36
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
"Seeera!" LMAO Kid Cudi is that n*gga
 8 years ago '08        #37
Chief Dee 6 heat pts
space
avatar space
space
$10,706 | Props total: 140 140
 Pass the Blunt said:
shorty look good

and how does that motha f**ker fit in those jeans hahahaha
He probably dip his leg in baby oil to slide them on. Besides, it's not even healthy to rock tight jeans like this. You gotta leave space for your testicles to hang loose because your testicles need to maintain a cooler temperature from the rest of your body. Nyggas k!ll me with these super tight bodysuit jeans. Leave them bodysuit tights to Batman and Superman.
 8 years ago '04        #38
Woody 
space
space
space
$4,081 | Props total: 32 32
f**k BET, Chip deserves so much more shine than 99% of the fools that are probably on that show today. This is why I don't watch TV or listen to the radio...so biased and filter everything that THEY want us to see/hear.
 8 years ago '06        #39
Mintz 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,312 | Props total: 962 962
f**k i hate how much i look like him
 8 years ago '04        #40
Magnificent Phoenix|m 13 heat pts13
space
avatar space
space
$7,198 | Props total: 331 331
Chip who? f**k him. Most people don't know or care about him. We care about Cudi.

Cudi acted like a b**ch if he claims it was because "his man" wasn't on the show. Pull up your panties b**ch and chill with that blow. n*gga you look like you were up for 2 days straight!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
65 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 35
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside She Paints ...
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
I will marry this woman for real.
121 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
57 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 17
Video inside NBA YoungBoy Hitta Whippin that Draco like John Wick
56 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
28 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
54 comments
21 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy