Lupe Fiasco-Super Lupe Rap

most viewed right now
 79
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
95 comments
@games

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '06        #21
youngral 
space
avatar space
space
$6,650 | Props total: 629 629
 DylanSpitsFiya said:
"So don't be scared to take the Super Lu' route
Top-5 alive & I only got 2 out
School you on ya' history I tell you what you 'bout
f!ght for all the right things & let the Huey New out
Pharell what these n*ggas talking 'bout
A 2-man Big Pun, A 1-man Slaughterhouse
A 2 album Jay-Z, A 1 n*gga Wu-Tang
A young & hungry Mos Def, A conscious rapping Lil Wayne
And I dont care for similarities 'cause I'm a pioneer & not a parody
These ain't bars, this is barbarity, S-L-R...clarity."

NOBODY IS f**kING WITH LUPE FIASCO!
Daaaaaaayum Lupe!

s**t is fire
 7 years ago '09        #22
Lupe Hunter 77 heat pts77
space
avatar space
space
$15,518 | Props total: 5708 5708
 spazzg said:
lupe needa take his a.ss back to selling cars s**ts wack

[pic - click to view]

 7 years ago '10        #23
spazzg 
space
avatar space
space
$1,622 | Props total: 13 13
 DylanSpitsFiya said:
We all know you feel this s**t. Wouldn't have came in this thread if you didn't.
ok i just listened goddamn :w hoa::
 7 years ago '09        #24
Lupe Hunter 77 heat pts77
space
avatar space
space
$15,518 | Props total: 5708 5708
 spazzg said:
ok i just listened goddamn :w hoa::
 7 years ago '10        #25
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,408 | Props total: 2275 2275
 spazzg said:
ok i just listened goddamn :w hoa::
 7 years ago '04        #26
knives 
space
avatar space
space
$1,571 | Props total: 24 24
 11-09-2010, 12:03 AM         #27
yanboyz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lupe's rap is boring,, yeah he gets lyrical n better vocab... but it aint fun to listen to ..
i wanna hear what soulja gonna diss him ahhahaha
SLR is lame..

Lupe is just lame, Soulja boy wasn't really dissing him in that statement. Soulja was actually givin props for callin him Super Lupe Lyrical,
lame a.ss sensitive as lupe jus jumped on this chance to get news
look how fast he came out wit a track...
fuk if u fall for this s**t u must be in middle school


Last edited by yanboyz; 11-09-2010 at 12:06 AM..
 11-09-2010, 12:04 AM         #28
yanboyz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lupe Hunter said:

[pic - click to view]

lupe stan LMAO , do u have to use LUPE as a screenname too. damn get off his d!ck
 7 years ago '09        #29
Lupe Hunter 77 heat pts77
space
avatar space
space
$15,518 | Props total: 5708 5708
 yanboyz said:
lupe stan LMAO , do u have to use LUPE as a screenname too. damn get off his d!ck
U MAD b**ch????
 7 years ago '10        #30
Curb 6 heat pts
space
avatar space
space
$5,474 | Props total: 80 80
This s**t isn't all that, chill the f**k out, d!ck riders.
 7 years ago '10        #31
jayjay2 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,408 | Props total: 2275 2275
 Lupe Hunter said:
U MAD b**ch????
n*ggas defend they favorite artists like its THEM you talking about
 7 years ago '08        #32
nattidred 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,380 | Props total: 1 1
 Curb said:
This s**t isn't all that, chill the f**k out, d!ck riders.

[pic - click to view]

 7 years ago '05        #33
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,376 | Props total: 476 476
 yanboyz said:
lupe's rap is boring,, yeah he gets lyrical n better vocab... but it aint fun to listen to ..
i wanna hear what soulja gonna diss him ahhahaha
SLR is lame..

Lupe is just lame, Soulja boy wasn't really dissing him in that statement. Soulja was actually givin props for callin him Super Lupe Lyrical,
lame a.ss sensitive as lupe jus jumped on this chance to get news
look how fast he came out wit a track...
fuk if u fall for this s**t u must be in middle school
really jus too prove how ppl can twist things....
i know about wat soulja said and i seen wat lupe was writin on twitter....
but i listened to the track and didnt even get a diss out of it...
i didnt realize anything till i came in this thread...
or i guess that jus how ppl feel.. my fault.
 11-09-2010, 12:36 AM         #34
Marvin Hagler 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this n*gga aint normal ....ok pimpin is officially back on the Lasers bandwagon


so is THIS what it take to actually git some music from this n*gga? a semi shot from Soulja Boy??


thanks SB cuz this n*gga Lupe done blacked out.. too many quotables folk
 11-09-2010, 12:48 AM         #35
HotepSuns 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this s**t was dope....
 7 years ago '06        #36
Jhnnyblz427 175 heat pts175
space
avatar space
space
$35,298 | Props total: 18229 18229

[pic - click to view]

 7 years ago '06        #37
KC2NC 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,802 | Props total: 78 78
Track is hot....Lupe is one of the best when he wants to be.
 11-09-2010, 02:14 AM         #38
RurourniK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Im diggin this...




Gotta give it a few more plays so it can grow on me..
 7 years ago '10        #39
Mocking Mind 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,448 | Props total: 88 88
Lupe is Top 10
 11-09-2010, 05:47 AM         #40
YoungGQ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 yanboyz said:
lupe's rap is boring,, yeah he gets lyrical n better vocab... but it aint fun to listen to ..
i wanna hear what soulja gonna diss him ahhahaha
SLR is lame..

Lupe is just lame, Soulja boy wasn't really dissing him in that statement. Soulja was actually givin props for callin him Super Lupe Lyrical,
lame a.ss sensitive as lupe jus jumped on this chance to get news
look how fast he came out wit a track...
fuk if u fall for this s**t u must be in middle school
...no.


...anyway, i'ma spin this a few times....see what i can piece together..it's just good to hear dude instead of most this other s**t
Home      
  
 

 






most viewed right now
 101
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
81 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 84
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
21 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 78
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
41 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
51 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
45 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
133 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Lil Duval with the joke of the year
53 comments
23 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy