**Thursday Night Football** Official Baltimore Ravens vs. ATLANTA FALCONS Thread 11/11/10 8:20ET

most viewed right now
 137
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 101
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
79 comments
@wild'ish
most viewed right now
 99
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
99 comments
@games
most viewed right now
 71
NFL Aaron Hernandez' widow reveals she is pregnant, 13 months after his death
133 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who Wins Thursday??
Baltimore Ravens 37 59.68%
ATLANTA FALCONS 25 40.32%
Voters: 62. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '07        #781
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,736 | Props total: 1573 1573
 Spiffy said:
Ravens Defense is not the same or will be the same. Their secondary is not good
 Liquid-Science said:
who would think they'd see the day the Ravens defense sucked
it doesnt suck but its not like the defense ya used to seeing

they still shut the run down
 8 years ago '09        #782
CutKidd21 7 heat pts OP
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
For real though.. f**k EVERYONE who keeps saying "ravens suck" and not giving the Falcons our props

SUCK A d!ck!!!!!!!!!!!!!


 8 years ago '07        #783
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,736 | Props total: 1573 1573
 Sub 0 said:
Georgia Superdome meaning we run the Georgia Dome
miss me with that past s**t

holla at me in a couple weeks and lets see ya answer
 8 years ago '09        #784
Spiffy 34 heat pts34
space
avatar space
space
$20,051 | Props total: 28 28
no team wants to go to ATL in the playoffs
 11-11-2010, 10:07 PM         #785
Sub 0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol, I give a fukk that the Falcons win their next 5 game. as long we win out and beat them. We win the division
 8 years ago '07        #786
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,736 | Props total: 1573 1573
n*ggas act like they dont see bad calls in every game in every sports

its apart of the game

yall let us drive 80 yds

look at ya defense......excuses make the pain go away faster tho i understand
 8 years ago '10        #787
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,265 | Props total: 1496 1496
 ill 800 said:
Enjoy being the mid season champs. I know this i was your super bowl.
salty
 8 years ago '07        #788
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,736 | Props total: 1573 1573
 Sub 0 said:
lol, I give a fukk that the Falcons win their next 5 game. as long we win out and beat them. We win the division
 8 years ago '09        #789
ill 800 64 heat pts64
space
avatar space
space
$9,089 | Props total: 270 270
 CutKidd21 said:
You still ?????????


[pic - click to view]





wtf do i care? ur not even old enough to drink. u know yall got lucky.
 8 years ago '09        #790
Spiffy 34 heat pts34
space
avatar space
space
$20,051 | Props total: 28 28
 L-E-Dub b**ch said:
it doesnt suck but its not like the defense ya used to seeing

they still shut the run down
ravens D is strong except their secondary, they had Buffalo drop bombs on them
 11-11-2010, 10:08 PM         #791
Sub 0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 L-E-Dub b**ch said:
miss me with that past s**t

holla at me in a couple weeks and lets see ya answer
Yall aint ready for that Monday Night. We going to kick your a.sses.
 8 years ago '04        #792
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 1 1
roddy white with a push off that would make mj proud lmao
 8 years ago '09        #793
ill 800 64 heat pts64
space
avatar space
space
$9,089 | Props total: 270 270
 L-E-Dub b**ch said:
n*ggas act like they dont see bad calls in every game in every sports

its apart of the game

yall let us drive 80 yds

look at ya defense......excuses make the pain go away faster tho i understand
bulls**t. the refs let yall drive 80 yds. we gave up about 35. you watched it. that was not a catch. 2 blatant PI's on white not called. gtfoh. let me know when you do something in the post season.
 8 years ago '05        #794
Micheal C. Will 21 heat pts21
space
avatar space
space
$29,291 | Props total: 19364 19364
How the f**k does the ravens suck losing only by 4 on the road to another 6-2 team?
 8 years ago '09        #795
CutKidd21 7 heat pts OP
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 ill 800 said:
wtf do i care? ur not even old enough to drink. u know yall got lucky.
How you know how old I am? ya

Keep cryin, we'll keep WINNING
 11-11-2010, 10:10 PM         #796
Sub 0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gater said:
Lol what happend to that saints fan boy who made the Goldberg threads????
IDK, I think he lurking
 8 years ago '07        #797
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,736 | Props total: 1573 1573
Remaining Schedule

@STL
GB
@TB
@CAR
@SEA
NO
CAR

:dancingcool:
 8 years ago '09        #798
ill 800 64 heat pts64
space
avatar space
space
$9,089 | Props total: 270 270
its funny now that atl fans wanna talk s**t. ive been on here for 6+ years...not a peep from these wh0ores.
 8 years ago '09        #799
CutKidd21 7 heat pts OP
space
avatar space
space
$12,137 | Props total: 175 175
 Sub 0 said:
Yall aint ready for that Monday Night. We going to kick your a.sses.
oh really? Based off what?? The momentum from the first game we played?????

 8 years ago '09        #800
Spiffy 34 heat pts34
space
avatar space
space
$20,051 | Props total: 28 28
dam GB going to the dome
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
73 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Video inside Jose Guapo out here down bad
57 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 22
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
115 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
133 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
Article inside Jet Li battling thyroid condition. Does not look good
50 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
136 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
53 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy