Nicki Minaj & Eminem - Roman's Revenge

most viewed right now
 131
Migos clown Joe Budden to oblivion
129 comments
@hiphop
most viewed right now
 121
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 93
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
180 comments
@hiphop
most viewed right now
 83
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
92 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '09        #261
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,391 | Props total: 5095 5095
kim better slaughter her or im changin my name
 7 years ago '05        #262
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,966 | Props total: 7 7
 King Bee said:
kim better slaughter her or im changin my name
she will!
 7 years ago '05        #263
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 Redplayboy313 said:
she will!
I think Kim's gonna come at her haaaaaaaaaard, best song of her life type bars. s**t should be interesting :dancingcool:

I'm looking for some Takeover/Ether type stuff from these two.
 7 years ago '05        #264
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,966 | Props total: 7 7
 Swisher sweet said:
I think Kim's gonna come at her haaaaaaaaaard, best song of her life type bars. s**t should be interesting :dancingcool:

I'm looking for some Takeover/Ether type stuff from these two.

Yeah 2011 will be an interesting year.
 7 years ago '07        #265
Cash-Da-Magic 
space
avatar space
space
$386 | Props total: 101 101
Em and Nicki both came pretty hard but this beat is horrendous. The idea was dope as hell....this beat though is f**king trash. Swizz produced this? Wtf? Damn Swizzy this trash as f**k.
Em's verses were tight I thought....
 7 years ago '04        #266
erickonasis 20 heat pts20
space
avatar space
space
$26,781 | Props total: 17140 17140
anybody got a version w/o ems voice on it...beat is tough
 7 years ago '05        #267
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,966 | Props total: 7 7
 nkflier54 said:
Kim too busy meltin over these dungeon dragon bars to come back, all you gonna hear is plastic bubbling all over her comeback
child please kim aint scared of a rookie


[pic - click to view]

 7 years ago '06        #268
smoothlikebutta 17 heat pts17
space
avatar space
space
$5,614 | Props total: 1755 1755
em went in. made me happy to hear him drop some psycho s**t again.
 10-31-2010, 02:17 PM         #269
.aviator.man. 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Em officially lost it...Nicki is soooooooooooooooooooooooooooooooooooooo corny. Ahhhh thank god for Kanye,



he didnt lose it completely you could tell its still there but his flow is not like fluid anymore. maybe he could only ride his own & dre beats?!?!


Last edited by .aviator.man.; 10-31-2010 at 02:26 PM..
 7 years ago '07        #270
Welsh! 
space
avatar space
space
$5,541 | Props total: 39 39
Nicki Minaj is garbage, and the most annoying b**ch I have ever listened too.

Em k!lled it, beat is garbage but still a decent track.
 7 years ago '05        #271
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 nkflier54 said:
Kim too busy meltin over these dungeon dragon bars to come back, all you gonna hear is plastic bubbling all over her comeback

Naw Kim's gonna say something. She has a rep to protect lol

Kim drop the bait earlier this year and Nicki finally took a bite
 7 years ago '10        #272
Livin Life 4 heat pts
space
avatar space
space
$12,852 | Props total: 2778 2778
Well....... Em did good.

I usually like Nicki but she used that "I fill her up, balloons" thing the whole song.
 7 years ago '05        #273
Fresh|B 976 heat pts976
space
avatar space
space
$43,417 | Props total: 25021 25021
 Swisher sweet said:
16 pages. Fresh Whyte we were both wrong
...I Notice,Seen 17 Pages and Was Like :budden:

I Be Damn. I Wonder If n*ggas Goin Trip On The Nicki & Kanye Track...
 7 years ago '07        #274
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,898 | Props total: 1138 1138
 nkflier54 said:
this song is actually starting to grow on me..........fungus
 7 years ago '05        #275
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 Fresh Whyte said:
...I Notice,Seen 17 Pages and Was Like :budden:

I Be Damn. I Wonder If n*ggas Goin Trip On The Nicki & Kanye Track...
The response won't be as bad, people don't look at Kanye like they look at Eminem on here. But that thread will still do numbers lol

 nkflier54 said:
this song is actually starting to grow on me..........fungus
 7 years ago '10        #277
G Code 42 heat pts42
space
avatar space
space
$6,029 | Props total: 117 117
 Maroon_Tiger said:
she did on MONSTER, but she blew this opportunity to defeat eminem... had she come with another great verse like she did on bottoms up or monster, eminem would've taken the L
woulda shoulda coulda
 7 years ago '09        #278
BKTerror45 20 heat pts20
space
avatar space
space
$1,669 | Props total: 127 127
after listening to the song, i think its ok, not bad but not great
 7 years ago '04        #279
1MikE 9 heat pts
space
avatar space
space
$7,010 | Props total: 1572 1572
not bad. nothing i'd listen to on the regular.
 7 years ago '10        #280
trill jackson 737 heat pts737
space
avatar space
space
$18,811 | Props total: 13070 13070
i used to think nicki sucked but i now actually think she's dope real talk. em makes dudes look stupid on tracks but he couldn't do it to nicki. she went toe to toe with the dude. add that to what she did on monster and any true head will give her respect. as far as the ladies are concerned she's the only train smokin
Home      
  
 

 






most viewed right now
 48
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
94 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 25
Article inside How Apple has won (and kept) my business
56 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
 23
I love things about her, but I still don't love her
73 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
58 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 19
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
130 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy