According to MTO, Chingy tr@nny is Hoax!!

most viewed right now
 164
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
221 comments
@hiphop
most viewed right now
 136
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
85 comments
@sports
most viewed right now
 133
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
230 comments
@news
most viewed right now
 112
NBA What’s waiting for LiAngelo and LaMelo Ball in Lithuania
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '09        #41
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,221 | Props total: 19332 19332
 Corleone said:
Why even take the risk f**kin this thing when its plenty confirmed b**ches out there lol
thread/
 7 years ago '09        #42
TERRANCE CRACK 48 heat pts48
space
avatar space
space
$8,193 | Props total: 51 51
 Punonni Donni said:
Because they want an excuse for anal.
i have to admit that s**t is piff...but that doesnt mean ima turn gay to do that s**t...plenty of girls like it
 7 years ago '09        #43
Difficult 135 heat pts135
space
avatar space
space
$47,420 | Props total: 665 665
 nicoled985 said:
MTO tryin to trick yall, that's a little boy lol. Cute lil boy tho
Exactly. And I believe Sidney sent the pics in to get more attention. She's trying to be a rapper now. She has a single out.
 7 years ago '05        #44
ceo-of-hucworld 25 heat pts25
space
avatar space
space
$8,003 | Props total: 9811 9811
 Hold That said:
The only way we can really be sure is if we see her hands..

Fact: all women index fingers are longer than their ring finger and all mens index finger is shorter than their ring finger..

dont believe me? compare it to the next girl you see..
Someone I see watches MANswers!!!!
 10-29-2010, 04:18 PM         #45
Kakarot 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 7 years ago '06        #46
"SS" 28 heat pts28
space
avatar space
space
$10,239 | Props total: 4817 4817
if i was yall n*ggas i would wait for a better source before yall start fappin it
 7 years ago '09        #47
Difficult 135 heat pts135
space
avatar space
space
$47,420 | Props total: 665 665
 TERRANCE CRACK said:
i have to admit that s**t is piff...but that doesnt mean ima turn gay to do that s**t...plenty of girls like it
Go to Brazil.:dancingcool:
 7 years ago '06        #48
angelo noel 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,795 | Props total: 1364 1364
Sidney Starr is not more attractive than A BIOLOGICAL Female.
 7 years ago '05        #49
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,401 | Props total: 676 676
 Hold That said:
The only way we can really be sure is if we see her hands..

Fact: all women index fingers are longer than their ring finger and all mens index finger is shorter than their ring finger..

dont believe me? compare it to the next girl you see..
as random as that s**t is, its FACT

AND @ the guy that thought the "pamper bulge" meant that the baby was a boy.... :rofl2:
 10-29-2010, 04:48 PM         #50
Khuntry 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Redplayboy313 said:

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



[pic - click to view]



I guess you BX homos can hit it now and not feel guilty.
ahh y'all trippin' shawty straight. that's not a dude
 7 years ago '09        #51
TERRANCE CRACK 48 heat pts48
space
avatar space
space
$8,193 | Props total: 51 51
 angelo noel said:
Sidney Starr is not more attractive than A BIOLOGICAL Female.
what about my babe here?

[pic - click to view]

 7 years ago '09        #52
TERRANCE CRACK 48 heat pts48
space
avatar space
space
$8,193 | Props total: 51 51
 Punonni Donni said:
Go to Brazil.:dancingcool:
:hmm: whats goin on in brazil tho
 7 years ago '06        #53
jgatling 
space
avatar space
space
$260 | Props total: 81 81
what female would risk her rep just to keep some s**t like this going......to say of all things that your a tranny and it ain't true........c'mon son!!!!!......where they do that at?!??!?!?!?.......this is a dude......a very convincing woman....but a dude regardless.....smh
 10-29-2010, 11:36 PM         #54
Shinto217 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn so she has a v*gina?


 7 years ago '07        #55
Playa 70 heat pts70
space
avatar space
space
$22,834 | Props total: 194 194
heshe
 7 years ago '10        #56
theking1 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,236 | Props total: 11 11
 PowerBar Ernie said:
them bx n*ggas would hit anyway.... :dancingcool:
WHAT n*gga
Home      
  
 

 






most viewed right now
 58
Pineapple Pwussy 🍍 😻
47 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
219 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 33
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
43 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
male rape survivor talks about how he got raped twice
57 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
191 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
35 comments
2 days ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy