Nicki minaj gets ‘revenge’ with eminem

most viewed right now
 77
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
63 comments
@wild'ish
most viewed right now
 71
Video inside 50 was ready to stab up Suge back in the day
52 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
29 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
41 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #21
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 Fresh Whyte said:
[B]
I Dunno How Roman = Slim Shady. Its A Ego Thing But I Don't Think The Roman Gimmick Can Be Compared To Slim Shady Cause Em Takes That To Another Level.
gimmick/alter ego in music same s**t.

But if you choose not to see that, fine. I'm not getting into it
 8 years ago '10        #22
G Code 42 heat pts42
space
avatar space
space
$6,029 | Props total: 118 118
god damnit eminem
 10-28-2010, 01:12 PM         #23
macadon83 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Cool, I already know what my favorite song will be.
 8 years ago '05        #24
Corleone 
space
avatar space
space
$2,984 | Props total: 0 0
 youngral said:
Thats Nicki's alter ego
wtf, i thought all tht barbie s**t was the b**ch alter ego. Weird bird b**ch


Id still hit tho
 8 years ago '09        #25
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,184 | Props total: 23621 23621
lol and i told y'all em aint goat
 8 years ago '08        #26
DooM 67 heat pts67
space
avatar space
space
$28,491 | Props total: 21199 21199
hopefully EM smashed...
 10-28-2010, 01:21 PM         #27
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Young money & cash money been on Eminem diick hard as of lately
 10-28-2010, 01:23 PM         #28
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
After them saying she worried bout legs after s album release....they looking to Em to help her sell a few thousand cd's
 8 years ago '10        #29
Stefanv 31 heat pts31 OP
space
avatar space
space
$401 | Props total: 123 123
 macadon83 said:
Cool, I already know what my favorite song will be.
 10-28-2010, 01:26 PM         #30
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Swisher sweet said:
gimmick/alter ego in music same s**t.

But if you choose not to see that, fine. I'm not getting into it
I will.

FAGG whyte, they both the same thing. WTF is the difference?? Open your bug eyes and see the TRUTH, you crusty-scalp dreadhead.

I don't like to use the word 'gimmick' because the dictionary definition is different from the hip-hop head definition (I guess) but they're both used as marketing tools. Same s**t, different kinds. Now reply to this so I can make you cry into your fire red Ronald McDonald Rihtard replica wig. NOW!!!
 8 years ago '10        #31
G Code 42 heat pts42
space
avatar space
space
$6,029 | Props total: 118 118
 thegoldenhero said:
lol and i told y'all em aint goat
what?
 10-28-2010, 01:28 PM         #32
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tj.iscool said:
After them saying she worried bout legs after s album release....they looking to Em to help her sell a few thousand cd's
This was recorded before that, dummy. The album is finished.
 8 years ago '05        #33
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
she just posted on twitter her album will be available on itunes this saturday?!? WTF?!
 8 years ago '10        #34
FEDORER 72 heat pts72
space
avatar space
space
$2,357 | Props total: 375 375
 10-28-2010, 01:32 PM         #35
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
she just posted on twitter her album will be available on itunes this saturday?!? WTF?!
For pre-order, bruh.
 8 years ago '09        #36
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$38,184 | Props total: 23621 23621
 G Code said:
what?
....i said i told y'all em wasn't the goat was that hard too understand? n*gga is collabin with wack n*ggas i miss the old em who only collab with people in his circle but times have changed i guess
 8 years ago '05        #37
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 chameleonmarke said:
I will.

FAGG whyte, they both the same thing. WTF is the difference?? Open your bug eyes and see the TRUTH, you crusty-scalp dreadhead.

I don't like to use the word 'gimmick' because the dictionary definition is different from the hip-hop head definition (I guess) but they're both used as marketing tools. Same s**t, different kinds. Now reply to this so I can make you cry into your fire red Ronald McDonald Rihtard replica wig. NOW!!!
You almost made me spit my ice tea out all over my computer screen
 8 years ago '05        #38
Garnet & Gold 42 heat pts42
space
avatar space
space
$33,296 | Props total: 20 20
Jade Yorker & ShadyVsEminem commit in 5, 4, 3, 2...
 8 years ago '05        #39
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,559 | Props total: 836 836
Em.....
























 8 years ago '05        #40
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
 chameleonmarke said:
For pre-order, bruh.

wtf thats dumb why pre-order some s**t thats gonna available online to DL the second it comes out..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 22
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
132 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
96 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
61 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
NBA Lebron James joins Allen Iverson as only players to have 6 40-point games ..
38 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 8
Image(s) inside H1z1 drops on PS4 tomorrow, here’s 11 tips to dominate
60 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 4
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
120 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 3
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
614 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy