The Game tells 50 Cent "what up nigga"

most viewed right now
 152
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
46 comments
@news
most viewed right now
 78
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
67 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
156 comments
@wild'ish
most viewed right now
 62
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
230 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '10        #61
A.Dot789 1053 heat pts1053
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
 Mr.Hazard said:
does anyone besides me realize that it wasnt from Game's twitter. Game's twitter page is @ihategame not @thegame
nah that is Game's actual twitter
 7 years ago '04        #62
---Max-Payne--- 
space
avatar space
space
$5,472 | Props total: 23 23
Why the f**k is this a hot topic?
 7 years ago '04        #63
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,384 | Props total: 29527 29527
 slimwillie said:
u got pics of a dude in ur PC? that aint normal chico.

thats ur boyfriend?


LMAO @ Smooth. flamer
come on slim...u can do better than that homie
i mean come on "r u romantic???"
http://mingle2.com/user/view/150599

http://www.crushspot.com/profile.php?u=slimwillie

step your datin site up homie...its been awhile i see....dont front on your pics willie...u got exposed along time ago....and bringin up race just makes u desperate....lmao

thats why we pray just to make it today - mc hammer

[pic - click to view]



u need to eat william

[pic - click to view]



Last edited by youngmic; 10-24-2010 at 04:37 PM..
 7 years ago '06        #64
Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,870 | Props total: 25632 25632
 Mr.Hazard said:
does anyone besides me realize that it wasnt from Game's twitter. Game's twitter page is @ihategame not @thegame
he switched twitter names thegame is official now....
 7 years ago '06        #65
J Money B&W 
space
space
space
$1,023 | Props total: 368 368
Just sit back n watch the show
 10-24-2010, 04:34 PM         #66
Frank Dukes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
WHO f**kING CARES
 10-24-2010, 04:34 PM         #67
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 youngmic said:
lol at blood diamond over here always quoting me in 50 cent related threads
u on some groupie status....get your back up dancer a.ss outta here wit that s**t....stick to cleaning your room, your datin sites n bein an undecover 50 groupie...bruh..

[pic - click to view]



smoooooooooooooooooooooooooooooooth

stick around this time willie dont run off like last time u quoted me, should i prop u again so u comeback??????
this pic never gets old....
 10-24-2010, 04:35 PM         #68
Marvin Hagler  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 youngmic said:
lol at blood diamond over here always quoting me in 50 cent related threads
u on some groupie status....get your back up dancer a.ss outta here wit that s**t....stick to cleaning your room, your datin sites n bein an undecover 50 groupie...bruh..

[pic - click to view]



smoooooooooooooooooooooooooooooooth

stick around this time willie dont run off like last time u quoted me, should i prop u again so u comeback??????

eeeetherrrrrrr boyyyyyyyyyy
 10-24-2010, 04:38 PM         #69
CaliforniaGirl  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Bouncer? said:
omg! did he ask him how he was doing too?!?!!?!?
 10-24-2010, 04:39 PM         #70
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 youngmic said:
come on slim...u can do better than that homie
i mean come on "r u romantic???"
http://mingle2.com/user/view/150599

http://www.crushspot.com/profile.php?u=slimwillie

step your datin site up homie...its been awhile i see....dont front on your pics willie...u got exposed along time ago....and bringin up race just makes u desperate....lmao



[pic - click to view]



u need to eat william

[pic - click to view]

 7 years ago '08        #71
Ven0m 12 heat pts12
space
avatar space
space
$3,948 | Props total: 979 979
 100%Trill said:
You do.


[pic - click to view]

make a smiley of thiz pic. outline him & take away the bg.
 7 years ago '08        #72
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,390 | Props total: 1642 1642
 youngmic said:
lol at blood diamond over here always quoting me in 50 cent related threads
u on some groupie status....get your back up dancer a.ss outta here wit that s**t....stick to cleaning your room, your datin sites n bein an undecover 50 groupie...bruh..

[pic - click to view]



smoooooooooooooooooooooooooooooooth

stick around this time willie dont run off like last time u quoted me, should i prop u again so u comeback??????
 7 years ago '07        #73
N.O.4Life 45 heat pts45
space
avatar space
space
$19,600 | Props total: 10553 10553
 youngmic said:
come on slim...u can do better than that homie
i mean come on "r u romantic???"
http://mingle2.com/user/view/150599

http://www.crushspot.com/profile.php?u=slimwillie

step your datin site up homie...its been awhile i see....dont front on your pics willie...u got exposed along time ago....and bringin up race just makes u desperate....lmao



[pic - click to view]



u need to eat william

[pic - click to view]

Hahahahaha...(Flavor Flav's voice) Woooooww...Lol.Stop it fam u k!llin dude.I throw in the towel for dude...
 10-24-2010, 04:44 PM         #74
macadon83  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Beg 4 Mercy 2, mothaf**ka!
 10-24-2010, 04:54 PM         #75
PoSt3RiZeD  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i was curious as to why this thread is 5 pages smh
 7 years ago '04        #76
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,384 | Props total: 29527 29527
 NO RELIGION said:
ol LT. Cedric Daniels Jr lookin a.ss n*gga


[pic - click to view]



ol Chris Brown "see if you can run it excuse me miss" looking a.ss n*gga
lmao!!!

hey slim, akon wants his style back

[pic - click to view]

 7 years ago '06        #77
Maddog345 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,867 | Props total: 261 261
 youngmic said:
lol at blood diamond over here always quoting me in 50 cent related threads
u on some groupie status....get your back up dancer a.ss outta here wit that s**t....stick to cleaning your room, your datin sites n bein an undecover 50 groupie...bruh..

[pic - click to view]



smoooooooooooooooooooooooooooooooth

stick around this time willie dont run off like last time u quoted me, should i prop u again so u comeback??????

[pic - click to view]

 7 years ago '08        #78
The N 466 heat pts466
space
avatar space
space
$45,527 | Props total: 17144 17144
He Tweet checking Curtis, the streets are virtual now
 10-24-2010, 05:34 PM         #79
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NO RELIGION said:

[pic - click to view]



ol lost member of B2K lookin

ol Chris Stokes punched my b00ty hole lookin

ol Beyonce gay back up dancer lookin

ol "stomp the yard" "save thelast dance" "step up 3dthe movie" extra lookin a.ss

ol LT. Cedric Daniels Jr lookin a.ss n*gga


[pic - click to view]



ol Chris Brown "see if you can run it excuse me miss" looking a.ss n*gga
:lachen001:
 7 years ago '07        #80
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,830 | Props total: 1998 1998
wow I love when threads take left turns on a poster
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
79 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
25 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 20
Video inside My experience after record deal (warning)
296 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Eminem's First Week numbers for every album ranked
50 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
76 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Article inside Chrome 63 is more secure than ever -- and uses even more memory
11 comments
2 days ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy