Sasha Won -- Engaged To Maria Sharapova

most viewed right now
 128
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
72 comments
@sports
most viewed right now
 113
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
160 comments
@wild'ish
most viewed right now
 112
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
124 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 104
Image(s) inside well damn they giving out barber licenses to anyone now
27 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #41
KURUPTION!!! 541 heat pts541
space
avatar space
space
$34,673 | Props total: 1134 1134
BX being BX. Hatin as usual.
 8 years ago '04        #42
VickVega 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,768 | Props total: 160 160
 BrownBag said:
good job you found a pic of her playing tennis and sweating...

but people would swear they would f**k kim no matter what just because of her phat a.ss


[pic - click to view]



pure beauty right there!
damn! she look like a holocaust jew!
 8 years ago '10        #43
JaYYo 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,027 | Props total: 566 566
yall some lames, lol @ bringin up how much she makes as a win, the dudes in the nba his wife cud make 0 dollars and it wouldnt matter
 8 years ago '04        #44
Lavares 19 heat pts19
space
avatar space
space
$10,393 | Props total: 31 31
she would blow me.....
 8 years ago '04        #45
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,756 | Props total: 4591 4591
 JaYYo said:
yall some lames, lol @ bringin up how much she makes as a win, the dudes in the nba his wife cud make 0 dollars and it wouldnt matter
He won't be in the NBA for long...

Another Laker win
 8 years ago '04        #46
albemarle 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,179 | Props total: 514 514
 BrownBag said:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



yup yup no win here...................


wtf do yall look for?
I see what u did here
 8 years ago '04        #47
RYLNYC|m 5 heat pts
space
space
space
$11,843 | Props total: 1138 1138
 Prodigy said:
anyone who thinks that having a wife that makes $23 million a year isn't a win is dumb as hell . point blank
He has his own money, so her salary isn't really a factor here. If it was the average BX member, then in that case yes, it'd be a huge win... in fact, a miracle.


She looks okay though... your average "girl next door" kinda feel to her. I wouldn't go as far as HOT, but she's not ugly.
 8 years ago '05        #48
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,474 | Props total: 730 730
he won.... the lame ball players seem to get the bad women man.... hence marko jaric.....

he won because she has more money than him and a more relevant career than him too....

im not hating but the lakers are still hated by me....
 10-21-2010, 09:13 PM         #49
ParisHiltonSwag 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Sasha stay winning, y'all mad
 8 years ago '05        #50
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,474 | Props total: 730 730
 keithbm1111 said:
Damn f**king shame.

Maria lost
now this is the approach i can respect... lol
 8 years ago '08        #51
PapiPrisa 
space
avatar space
space
$549 | Props total: 2 2
she wack
 8 years ago '04        #52
chirpflare 175 heat pts175
space
avatar space
space
$4,030 | Props total: 108 108
anna kournikova left a.ss cheek >> sharapova
 10-21-2010, 09:49 PM         #53
cleophisduval09 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Loco Poe said:
atleast you know shes a screamer
 8 years ago '05        #54
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 699 699
she iight
 8 years ago '05        #55
2 Pistolz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$17,694 | Props total: 8 8
Not a fan of her face but I'm sure I'd be a fan of her athletic pus*y and bank account.

The Machine won/Nas lost.
 8 years ago '08        #56
TigerUppercut 
space
avatar space
space
$2,422 | Props total: 31 31
 2 Pistolz said:
Not a fan of her face but I'm sure I'd be a fan of her athletic pus*y and bank account.

The Machine won/Nas lost.
now this is the approach i can respect
 8 years ago '07        #57
JamcnPrettyboy 98 heat pts98
space
avatar space
space
$23,699 | Props total: 6822 6822
she's ugly as f**k but she is a famous tennis star with lots of money so good for him.
 8 years ago '07        #58
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2744 2744
[email changed - confirm acct by email]
 BrownBag said:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



yup yup no win here...................


wtf do yall look for?
b**ch is mad regular
 8 years ago '05        #59
Poloi3eai2 
space
space
space
$2,985 | Props total: 1 1
Man 2 rings and playing for The Lakers does alot for your social life. Shannon Brown got Monica, Sasha got Maria Sharapova. Lamar getting Khloe is 1/2 a win, she aint fine but marrying into the Kardashians boosts his celebrity status.

I wonder if all their wifeys would stick with them if they get traded to Milwaukee, OKC, or Charlotte. If Sasha doesn't step up this season he's gonna be shipped out of LA
 10-22-2010, 05:47 AM         #60
ChaosBeats 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Hold That said:
I honestly feel my girl looks better than Maria Sharapova..


[pic - click to view]



cmon son, this is an everyday regular photo of what she really look like.. No advance movie star make up photo shop s**t here.. She look like a 41 year old soccer mom..
but how many n*ggas beat that before you?

chances are tennis b**ch was less s3xualy active than your chick seeing how sharapova is a jock who plays tennis and jocky women aren't al that attriactive nor active.

Not unless you took your b**ches virginity? If not jokes on you.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
ashley graham killing it i'm sold yo!
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside F*ucking Black Guy
140 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
38 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 18
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
74 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 17
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
142 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy