Lil B the Basedgod kisses a mans hand at a concert.

most viewed right now
 96
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
50 comments
@wild'ish
most viewed right now
 90
Video inside This was by far the best catfish
51 comments
@wild'ish
most viewed right now
 80
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
42 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 61
NBA KD just pulled Barkley's card
79 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-17-2010, 04:27 PM         #141
JoeyPrince  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LAwLB15 said:
even thou I hate the man in ur avy I co-sign this powerful post

me and my homies talk about this all the time

if n*ggaz like lil b**ch,waka,soulja boy and gucci mane can make it in the rap game I know I can cuz Im wayy nicer than them garbage a.ss n*ggaz (and I cant even spit)
it doesn't matter who's "nicer" anymore...
 10-17-2010, 04:49 PM         #142
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JoeyPrince said:
it doesn't matter who's "nicer" anymore...
word...it's literally about who can be the GAYEST.....
 10-17-2010, 04:52 PM         #143
more_fya  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Man, I just picked up the Rolling Stone with Obama on the cover and this dude is in it. They voted him "Best Weirdo" or some s**t like that.
 10-17-2010, 04:57 PM         #144
JoeyPrince  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 more_fya said:
Man, I just picked up the Rolling Stone with Obama on the cover and this dude is in it. They voted him "Best Weirdo" or some s**t like that.
 8 years ago '05        #145
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,472 | Props total: 729 729
 N.O.4Life said:
Them n*ggas love them some basegod...lol.What the f**k was that?Drake Kissing b**ches and this n*gga kissing n*ggas smh.Still like whonton soup and insane tho
sadly i agree with this man
 8 years ago '06        #146
Affectz 163 heat pts163
space
avatar space
space
$8,470 | Props total: 5859 5859
f**k my b**ch basedGod oh my God
 10-17-2010, 05:24 PM         #147
nigelc8992  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol... the dude who's hand he kissed is a real hip-hop w/ better taste than 95% of boxden posters

bless both of their hearts, stay based
 10-17-2010, 06:06 PM         #148
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 iPod160 said:
n*ggaz will say anything to make this not gay when it is. Ol sidney star a.ss n*gga
 10-17-2010, 06:27 PM         #149
JoeyPrince  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Michael_Moore said:
damn michael moore if this n*gga is so gay why u comment so damn much?
 10-17-2010, 06:51 PM         #150
CubanHitman  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
stunnaman is way nicer than this clown too man......smh at this buffoonery these labels got different ears or something 4reeeeeal
 10-17-2010, 06:53 PM         #151
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JoeyPrince said:
damn michael moore if this n*gga is so gay why u comment so damn much?
to further emphasize my point stupid....why else?
 8 years ago '04        #152
Plizaya J 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,136 | Props total: 3 3
 MiseryCityTexas said:
hey he destroyed joe buddens.
that diss sucked sounded like he was dissin himself

and he callin him old and s**t.. yea, real hot diss
 8 years ago '06        #153
I_Am_Hiphop134 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,923 | Props total: 157 157
You know whats funny 2 me bout lil b's fanbase..... they say "Thank you basegod"(especially that obama gif ) as if he's spittin hotfire. s**t funny b/cuz yall are dead serious. lol.


Aye, but ona more serious note...... ya boy cut off skinny jeans and turned it into capri's. And he got his grannie kitchen slip-ons on
[pic - click to view]




Who doez this man?
 8 years ago '04        #154
rasheedwallace 56 heat pts56
space
avatar space
space
$25,936 | Props total: 11927 11927
swag swag. based god stays in the mouths of all these haters. thank you based lord. they know not what they do.
 8 years ago '08        #155
FlyboyCaz 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,605 | Props total: 1045 1045
This video makes me realize the world is coming to a end
 8 years ago '09        #156
5_star_smitty|m 210 heat pts210
space
avatar space
space
$44,706 | Props total: 4255 4255
so n*ggas gonna totally ignore the fact that this fruit cake was wearing FEMALE KEDS
 10-18-2010, 11:05 AM         #157
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 5_star_smitty said:
so n*ggas gonna totally ignore the fact that this fruit cake was wearing FEMALE KEDS


the dude kissed another man's hand....all that extra gay s**t he did is secondary & pretty much comes with the territory of being a f**got...
 8 years ago '05        #158
16jan87 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,148 | Props total: 647 647
play it at 2:40....LMFAO....dude tells him to wear a condum....he scared lil B goin take his b**ch and f**k her!!!
 10-19-2010, 01:08 AM         #159
CIDF  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Michael_Moore said:

what do u mean that's a misrepresentation of a Lil B fan?...that was completely accurate...you/they are all f**kin' f**gots....
hhahahaha
 10-19-2010, 01:37 AM         #160
TampaBay Bucs  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
2:17 - 2:23

______/\______/\________Flatline___________
Home      
  
 

 






most viewed right now
 36
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
67 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 32
Video inside The Deep Dark Web
123 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Colin Farrell destroying bullys dad
63 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside reppin my flag right
43 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
16 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
135 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
101 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy