Lil B the Basedgod kisses a mans hand at a concert.

most viewed right now
 157
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
40 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
145 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
158 comments
@movies
most viewed right now
 56
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
93 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '04        #121
slimyellow 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,116 | Props total: 1150 1150
what song is that at 1:48
 10-17-2010, 09:30 AM         #122
JoeyPrince  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 slimyellow said:
what song is that at 1:48
sounds like a dior paint track. cant tell which one though.:hmm:
 10-17-2010, 09:46 AM         #123
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cboi3523 said:
Gay n*ggas do gay things. 99.9% of his fans are most likely gay. And if you listen to him no doubt you like gay music.
this.......................................:agreem ent1:
 10-17-2010, 09:47 AM         #124
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Originally Posted by Chief Dee

Lil B is just a microcosm of the gay agenda that has infiltrated hiphop in recent years. This whole tight jean, v-neck rockstar fashion fad has made it easier for these f*gs to pop up in blend in amongst us. Im 100% convinced that gays are trynna gain acceptance into hiphop culture by gayifying at as much as possible. Because back when hiphop fashion was on its baggy jean doorag s**t, I dont remember seeing so much gay s**t. But I swear once tight jeans and frohawks got hot I started seeing more f*gs roaming around recklessly than I ever had in my lie. Lil B is the walking talking epitome of what Im talking about.
:agreement6:
 10-17-2010, 09:52 AM         #125
Meatballer  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Did this guy really just request that Lil B f**k his mother?!


RIP Hip Hop
 7 years ago '07        #126
young moolah 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,341 | Props total: 385 385
LMAO. wtf did you see how happy dude got after he kissed his hand.
 7 years ago '04        #127
erickonasis 20 heat pts20
space
avatar space
space
$26,876 | Props total: 17416 17416
n*gga bout to sell a mil
 7 years ago '04        #128
Plizaya J 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,136 | Props total: 3 3
 MiseryCityTexas said:
lost alot of respect for this n*gga now. kissing a man's hand???? i mean some of his music jams but kissing another man's hand?
at u having respect for him in the first place, he does/says gay s**t all the time
 7 years ago '04        #129
Plizaya J 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,136 | Props total: 3 3
 Based Nobleman said:
lol @ you insecure dudes

word for word keep hating

dont be mad cuz u were the dude wit the headband on in the video
 7 years ago '04        #130
Aesop730 14 heat pts14
space
avatar space
space
$19,657 | Props total: 5344 5344
what does the based mean ? is he a base head ?
 10-17-2010, 12:46 PM         #131
JoeyPrince  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Aesop730 said:
what does the based mean ? is he a base head ?

[video - click to view]

 7 years ago '10        #132
Based Nobleman 8 heat pts
space
space
space
$5,092 | Props total: 244 244

[video - click to view]


ALSO LIL B IS CALLING OUT ALL YOU RAPPERS!!! AND HATERS!!! BEFORE YOU CAN SPEAK BAD ON HIM SHOW YOUR PAPERS...
THATS ALL THATS NEEDED...
 10-17-2010, 02:32 PM         #133
Michael_Moore  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Plizaya J said:
at u having respect for him in the first place, he does/says gay s**t all the time
 10-17-2010, 02:54 PM         #134
CubanHitman  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
as of today i announce that im gonna start rappin cuz this bulls**t gotta stop.....lil homie gets knocked out on camera and still has a career and lil homie raps about nothing 100 percent of the time....."i got 30 on my d!ck...." and the crowd just screams like "Oh my Gooood!"......andddd lil homie kissed a fat dudes hand lol......yup 4sure i gotta make at least a million cuz this lil n*gga is gettin paid to take L's lol
 7 years ago '04        #135
R-iZZy 13 heat pts13
space
avatar space
space
$4,068 | Props total: 590 590
 iPod160 said:
Lol @ n*ggaz sayin "u either love him or hate him" No. He is a clown, and clowns get clowned. And where is whokid??
I was about to say, this is definitely not a "love him or hate him" deal. Point-blank, I think we're all in on the fact that his style is a complete f**king joke and just something good to laugh at. But I recalled Soulja Boy being the last internet rap joke we all laughed at, and we all saw how hip-hop suffered once he actually went big.

If you're a real fan of the rap game, then you definitely don't want this s**t to be what's next in line for a powerful, global promotion. Cuz who knows if these dumb a.ss kids might eat this up like they did Soulja Boy.

There really is no option for loving or hating him, a.ssuming you love hip-hop. But if you don't, then why are you even here?
 10-17-2010, 03:02 PM         #136
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CubanHitman said:
as of today i announce that im gonna start rappin cuz this bulls**t gotta stop.....lil homie gets knocked out on camera and still has a career and lil homie raps about nothing 100 percent of the time....."i got 30 on my d!ck...." and the crowd just screams like "Oh my Gooood!"......andddd lil homie kissed a fat dudes hand lol......yup 4sure i gotta make at least a million cuz this lil n*gga is gettin paid to take L's lol
I don't think your pride would let you do it. I'll support you though.
 7 years ago '07        #137
MiseryCityTexas 19 heat pts19
space
space
space
$20,601 | Props total: 4206 4206
 Plizaya J said:
at u having respect for him in the first place, he does/says gay s**t all the time
hey he destroyed joe buddens.
 7 years ago '09        #138
TERRANCE CRACK 48 heat pts48
space
avatar space
space
$8,193 | Props total: 51 51
looks like that n*gga is having a concert in a shoe box
 7 years ago '07        #139
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,901 | Props total: 1146 1146
 Based Nobleman said:
lol @ you insecure dudes

word for word keep hating

"you know what....you know who i feel like, you know who i feel like right now.....Mel Gibson"

crowd goes nuts

 10-17-2010, 05:24 PM         #140
LaRy BLanco  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CubanHitman said:
as of today i announce that im gonna start rappin cuz this bulls**t gotta stop.....lil homie gets knocked out on camera and still has a career and lil homie raps about nothing 100 percent of the time....."i got 30 on my d!ck...." and the crowd just screams like "Oh my Gooood!"......andddd lil homie kissed a fat dudes hand lol......yup 4sure i gotta make at least a million cuz this lil n*gga is gettin paid to take L's lol

even thou I hate the man in ur avy I co-sign this powerful post

me and my homies talk about this all the time

if n*ggaz like lil b**ch,waka,soulja boy and gucci mane can make it in the rap game I know I can cuz Im wayy nicer than them garbage a.ss n*ggaz (and I cant even spit)
Home      
  
 

 






most viewed right now
 39
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
65 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Video inside Who is she!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Image(s) inside Dec 13 - Bannon looks like a DISHEVELED DRUNK that wondered on stage
16 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
106 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Star Wars Last Jedi Spoiler review
26 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 9
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
152 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
61 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 8
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
114 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy