Kanye West Deuces Amber Rose 2 Reggie Bush and Takes Kim Kardashian as New BYTCH!

most viewed right now
 235
 Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
223 comments
@hiphop
most viewed right now
 158
 6ix9ine arrested in brooklyn
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 113
OT Golfer Attempts To Kiss Friend After Tournament Win, S..
51 comments
@sports
most viewed right now
 86
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
43 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '07        #61
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 magnum man said:
What Beans say? I didn't hear it.
The n*gga was saying that he think Kanye might be gay and other crazy s**t.I thought the n*gga was salty cause he ain't gettin no tracks from Ye but that n*gga might be on 2 somethin...lol.I hope somebody show beans these pics.
 8 years ago '04        #62
bradleyb87 
space
avatar space
space
$2,166 | Props total: 760 760
If y'all think that's Ye's b**ch, you're foolin' yourselves. What woman doesn't have a gay male friend? If you look at the pics and can't interpret, "I'm gaaaaaaaaaaaaay," then you're blind.
 8 years ago '07        #63
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 KidKingGoD said:
No homo..... no homo but afte rfukkking a fotball player. And Taking 11inches from ray J why would AnY ni99a want to fukkk that b**ch the pus*y HAS 2 be beyond loose. Im just saying son 11 inches is 11 inches that's a lot of meat this b**ch has been taking and that's BEfore she upgraded to reggie bush. *no homo* If kanye's a pr0n star of lexinton steele proportions more power to him But yo.... I think that ni99a may be gay son. How you gonna switch b**ches like that????
Wow slime...LMFAO.That's the gayest s**t I've ever heard.To make it worst I think ur serious.So that's what u focus on when u watch pr0n?How long a n*gga meat hanging?...lol.So what u was doing.u and yo n*ggas was lookin at the s3x tape like "Yea son that's 11 inches.I bet you that's 11."lol.Package wacthing a.ss n*gga...lmfao
 10-05-2010, 08:27 PM         #64
MasakoX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bradleyb87 said:
If y'all think that's Ye's b**ch, you're foolin' yourselves. What woman doesn't have a gay male friend? If you look at the pics and can't interpret, "I'm gaaaaaaaaaaaaay," then you're blind.
i get that feeling lkn at ur avy
 8 years ago '06        #65
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
 Budala said:
Kanye fans lost...... again


how does kanye f**king kim equal a loss?


unless u a homo or somes**t
 10-05-2010, 08:31 PM         #66
MasakoX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 N.O.4Life said:
The n*gga was saying that he think Kanye might be gay and other crazy s**t.I thought the n*gga was salty cause he ain't gettin no tracks from Ye but that n*gga might be on 2 somethin...lol.I hope somebody show beans these pics.
ya beans shud b talkin s**t

[video - click to view]

 10-05-2010, 08:34 PM         #67
MasakoX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i like how dudes commentin on wat kanye is wearin more than kim...kinda suspect guys...
 8 years ago '07        #68
N.O.4Life 50 heat pts50
space
avatar space
space
$21,364 | Props total: 14200 14200
 MasakoX said:
ya beans shud b talkin s**t

Yea I seen that s**t a while back.That s**t had me dying laughing...lol.That n*gga was lookin like he was bout 2 kiss Peedi.But nevertheless He did call that Kanye s**t first so if the n*gga come out the closet beans told u first.
 8 years ago '09        #69
trock34 93 heat pts93
space
avatar space
space
$27,575 | Props total: 9408 9408
Kanye stays winning
 8 years ago '04        #70
PrisonRules 70 heat pts70
space
avatar space
space
$26,908 | Props total: 5726 5726
yo its official now if it never was before...this n*gga is a eff-a-g.


but i dont know another f*g who makes hotter music- Pause
 8 years ago '10        #71
SholaNY 
space
avatar space
space
$721 | Props total: 134 134
Kanye style Nicee nd Kim looking good..Kourtney on the otha hand looks like she's 43 years old
 8 years ago '06        #72
Bouncer 16 heat pts16
space
avatar space
space
$18,282 | Props total: 1613 1613
kanye got way to gay.
 8 years ago '10        #73
illement 10 heat pts10
space
avatar space
space
$12,850 | Props total: 2028 2028
 Joe Budden;17139536[B said:
]Kanye is looking better than the b**ches.[/B]

[pic - click to view]



n*gga, you ARE GAY!!!! What kind of f**got a.ss suspect a.ss comment is that? I can't believe all you BX cats missed this f**got's post.



 MasakoX said:
idk why u care so f**king much. if he is gay i would be happy. less competition. more gays the better. more chicks for me. y'all worry to much bout other dudes.
My n*gga!


[pic - click to view]

 10-05-2010, 09:13 PM         #74
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'd smash Kourtney & Kim for sure


Last edited by tj.iscool; 10-05-2010 at 09:17 PM..
 10-05-2010, 09:18 PM         #75
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chicken_N_I-Roc said:
n*gga PAUSE!!!! Did you really just guess the size of another man d!ck......WILD HOMO!!!



[pic - click to view]

 dj_tameil said:
You cant "No Homo" that s**t right there! Did u really just post about the size of this n*gga's meat?
 N.O.4Life said:
Wow slime...LMFAO.That's the gayest s**t I've ever heard.To make it worst I think ur serious.So that's what u focus on when u watch pr0n?How long a n*gga meat hanging?...lol.So what u was doing.u and yo n*ggas was lookin at the s3x tape like "Yea son that's 11 inches.I bet you that's 11."lol.Package wacthing a.ss n*gga...lmfao



I'm literally dyign laughin hard as fukk over here LMFAO
 8 years ago '10        #76
theking1 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,236 | Props total: 12 12
 *eckounltd1972* said:
GTFOH, everyone knows Kanye got his in a smaller size.
i see what u did there
 8 years ago '10        #77
Nautilus O 18 heat pts18
space
avatar space
space
$16,080 | Props total: 11953 11953
Kanye making it tough to deny the gayness....that shirt is........somebody go get this n*gga a polo bear sweater or something
 8 years ago '07        #78
Get Familia 11 heat pts11
space
avatar space
space
$2,481 | Props total: 144 144
Kim K is fine!

All this 'gay' talk on Kanye is gettin carried away. Is it because he's black or a Hip Hop artist??
I personally wouldn't rock that s**t, but some people pull it off...because that's just there own individual style & swag...it's just his eccentricity.
I wouldn't be suprised if his garments being especially made by Vivenne Westwood, Roberto Cavalli or someone...

Even musically he's very creative and he seems to a fan of art...which ain't really expected from you average rapper.

As long as he makes decent music...who cares.
 8 years ago '10        #79
illement 10 heat pts10
space
avatar space
space
$12,850 | Props total: 2028 2028
 Nautilus O said:
Kanye making it tough to deny the gayness....that shirt is........somebody go get this n*gga a polo bear sweater or something
 8 years ago '05        #80
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,984 | Props total: 31 31
kim kardashian stay winning she keeps finding ways to get her name out there.


sidenote: Kanye you know you wrong for that shirt!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 72
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
52 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
156 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 41
Video inside This was by far the best catfish
108 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
46 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
143 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
68 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
NBA LaVar Ball Argues Why Lakers Would Never Trade Lonzo Ball For Kawhi Leonard
39 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Video inside The Deep Dark Web
145 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy