xbox 360 SLIM error e82 ??

most viewed right now
 133
"I got 70 thousand for my last 30 shows. Do the math." - Young Thug
86 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
NFL BREAKING!!! Tony Romo Has A Broken Bone In His Back!!!
175 comments
@sports
most viewed right now
 106
Video inside How To Beat Drake In A Rap Beef
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Image(s) inside AMAZING Color Photos of Native Americans in the 1800s!
47 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #1
15032 pageviews
32 comments


BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,114 | Props total: 364 364
xbox 360 SLIM error e82 ??
 

 
JUST GOT THIS s**t LIKE 2 MONTHS AGO HOW DO I FIX THIS s**t ANYBODY GOT THE SAME PROBLEM????????

32 comments for "xbox 360 SLIM error e82 ??"

 09-23-2010, 02:43 AM         #2
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  


wtf is that???


son u scaring the shyt out me right now. I kno I talk alot of shyt about ps3 but if my 360 slim f**ks up im done wit xbox and ill def. be coppin 1


Last edited by LaRy BLanco; 09-23-2010 at 02:46 AM..
 6 years ago '06        #3
Pyro911 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,165 | Props total: 15 15
*holds Slim close to chest* no wtf is that s**t? Keep your s**t away from mine. *Avoids TS on XBL*
 09-23-2010, 03:29 AM         #4
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Pyro911 said:
*holds Slim close to chest* no wtf is that s**t? Keep your s**t away from mine. *Avoids TS on XBL*




nah but u should call M$ atleast theyll fix it free

sux u wont b able to use ur shyt for a couple of weeks thou
 6 years ago '07        #5
JoeDoe22 50 heat pts50
space
avatar space
space
$4,088 | Props total: 108 108
Take it back.
 6 years ago '04        #6
infam0uskills 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,936 | Props total: 1667 1667
30day return policy?
 6 years ago '04        #7
carloshoopla 2 heat pts
space
space
space
$1,044 | Props total: 57 57
^^^ Its one year for the Slim
 6 years ago '06        #8
ChevyBrah 214 heat pts214
space
space
space
$15,031 | Props total: 381 381
damn i was gonna cop too
 6 years ago '04        #9
infam0uskills 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,936 | Props total: 1667 1667
I read that error e82 is a message that comes up to tell you your xbox is getting too hot.

So try turning it off and turn it back on once the red lights stop flashing.
 6 years ago '09        #10
BMAN626 37 heat pts37
space
avatar space
space
$7,114 | Props total: 364 364
the thing is i barley play that s**t...i work a grip so i dont have alot of time to play and yea when i do play ill play for 2 or 3 hours but i have only had that s**t for like 2 months so im on the phone with ms right now
 6 years ago '04        #11
creep 14 heat pts14
space
avatar space
space
$6,828 | Props total: 21 21
damn M$ when are you going to get s**t right.
 6 years ago '06        #12
JCSIII 69 heat pts69
space
avatar space
space
$6,833 | Props total: 5 5
Why the f**k is it hot? I think you should keep it in a open area for ventilation.
 6 years ago '08        #13
606robin 22 heat pts22
space
avatar space
space
$4,548 | Props total: 1183 1183
Damn my friends 360 slim just got it as im reading wtf
 6 years ago '06        #14
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,811 | Props total: 20 20
the f**kin s**t shouldn't be gettin "hot" to begin with...when I copped tha *newer* Jasper chip/360 back in Feb. I used to play MW2 from 9pm to 5am and that s**t never got "hot, hot" Micro$oft are some f**kin squares that's all you would think they fixed that overheating s**t by now.. I was going to cop a slim for 199$ but f**k dat s**t now..i'm keepin' tha regular 360 (no need to fix something that's not broke)

I hope ur s**t gets str8 tho..Micro$oft really needs to quit with the bulls**t, seriously lololol
 6 years ago '05        #15
Monolith 
space
avatar space
space
$677 | Props total: 2 2
MS always was a software company after all. When it comes to hardware Microsoft is another story.
 6 years ago '05        #16
Daddy Black 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,848 | Props total: 635 635
Yes its really that bad unfourtunately. Ive fixed my xbox 360 numerous times for that heat s**t. Now i have to play it with the casing off or it will red ring, been like that for months.
 6 years ago '06        #17
~ KiLLa KaZi ~ 
space
space
space
$4,811 | Props total: 20 20
 legendisdope said:
dat s**t sucks man, now every time i turn my slim on i get a little scared lol.. might just sell dis s**t
 6 years ago '08        #18
jtdatruth 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,016 | Props total: 130 130
damn hope u can get that s**t fixed homie i would be pissed if i just spent all that money and it was f**kin up already...i swear i must of got my 360 from the one good batch that ms made cause i still got the original 360 that i bought the first week they were released and never had a problem with it to this day ...i hope i didnt just jinx myself
 09-25-2010, 03:03 AM         #19
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jtdatruth said:
damn hope u can get that s**t fixed homie i would be pissed if i just spent all that money and it was f**kin up already...i swear i must of got my 360 from the one good batch that ms made cause i still got the original 360 that i bought the first week they were released and never had a problem with it to this day ...i hope i didnt just jinx myself


dog... I aint tryin to call u a liar but


GTFO
 6 years ago '10        #20
big louie champ 99 heat pts99
space
avatar space
space
$10,677 | Props total: 4240 4240
 jtdatruth said:
damn hope u can get that s**t fixed homie i would be pissed if i just spent all that money and it was f**kin up already...i swear i must of got my 360 from the one good batch that ms made cause i still got the original 360 that i bought the first week they were released and never had a problem with it to this day ...i hope i didnt just jinx myself
cmon son
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Video inside Shakin Them Lil Cakes...
27 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside Wood plug all her holes
109 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside Amir Khan's wife can suicide bomb on my ass any damn day of the week!!!
71 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Video inside NEW "Bentley" for $23,000
120 comments
19 hours ago
@rides
most viewed right now
 18
Jimmy Iovine stories thread
172 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside I'm going in 🙌🙌🙌🙌🙌🙌..
43 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Image(s) inside The Internet is ETHERING YUNG JOC New Potato Salad Popeyes Haircut
133 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Image(s) inside 59-year-old man has been fighting cancer for the past 20 years with in..
45 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy