Tampabay Buccaneers Vs Pitt D [AVY BET]

most viewed right now
 143
Article inside Drake thanks Kanye for writing him 1 of 20 plus songs YE has done for..
161 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
Image(s) inside Kanye Says fu-k The Youth Of Chicago.
142 comments
@hiphop
most viewed right now
 90
Godfather 50 Runs Up On MMA Loser Who Was Talking Smack About Him
108 comments
@hiphop
most viewed right now
 76
Video inside So The Game is on his way to NY to kill Tekashi
31 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-26-2010, 12:24 PM         #241
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
f**kin gay a.ss bulls**t

none of Pitt's TDs are becuz Batch is such a great QB :rolleyes:

all been our "defense"

f**got a.ss n*ggas better adjust like they have been in the 2nd half all year
 8 years ago '07        #242
st21 1375 heat pts1375
space
avatar space
space
$58,797 | Props total: 53335 53335
lol bucs fans i know it feels to have your staium invaded by steeler fans. they did the same to us a couple years ago but damn your stadium is like 75% steeler fans today
 8 years ago '07        #243
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,678 | Props total: 16229 16229
 Steelerfan1 said:
You Bucs fans are idiots. You cant sellout the stadium, you dont realize that points win games. You have no knowledge of other teams. You make stupid comments, You threatin to beat up our fans meanwhile you don't have the $ to go to a game. Should I continue.......


We won so Im out you b**ches
I know points win games but your defense isn't all that great is what I was saying you dumbass. I mean congratulations but still your defense isn't that great.
 8 years ago '08        #244
fly_society_05 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 37 37
:cool-smiley-009:
 8 years ago '06        #245
m!ck3y 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$9,322 | Props total: 774 774
might as well put Sabby in s**t couldnt get much worse
 8 years ago '07        #246
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,678 | Props total: 16229 16229
 stillers09 said:
Charle Batch first half: 11/14 177 yds 3 TD 1 INT



@ these bucs fans gettin mad now. ever think some people wanna actually watch the game instead spending the whole game in this thread? f**kin losers....
No you waited until there was a comfortable lead b**ch.
 8 years ago '05        #247
Woodwin 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,194 | Props total: 2378 2378
steeelers n*gga!!! bucs fans swear yall been nice...yall aint play nobody now u see how yall play against a real team :dancingcool:
 8 years ago '05        #248
Woodwin 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,194 | Props total: 2378 2378
 TH35 said:
I know points win games but your defense isn't all that great is what I was saying you dumbass. I mean congratulations but still your defense isn't that great.
da f**k n*gga!
 09-26-2010, 12:30 PM         #249
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TH35 said:
Its Tanard's fault I hope somebody robs him.
no way at least that first coverage would have been blown he would have picked it. he can go f**k himself he was the ANCHOR of this secondary and now we have yet another question.


we better see more blount in the second half, idk what kind of coaching decisions are being made but his size was making up for the ineptitude of the o-line to run block.

more blount, less mistakes on d and play second half d like we've been doing and we can at least make it respectable.

don't turn over bucs...there's another half of football to be played...they can be had...
 8 years ago '05        #250
Majestic_GMMB 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,239 | Props total: 230 230
LMAO Damn I see some real Salty Tampa Fans...Its okay we all got to suck eventually....
 09-26-2010, 12:31 PM         #251
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Steelerfan1 said:
You Bucs fans are idiots. You cant sellout the stadium, you dont realize that points win games. You have no knowledge of other teams. You make stupid comments, You threatin to beat up our fans meanwhile you don't have the $ to go to a game. Should I continue.......


We won so Im out you b**ches


I was told all week it was sold out you f**king moron.

They lied to us.

n*gga dat was da talk over here how they stunted like it was sold out

if I woulda f**king known it wasn't I woulda gone u jackass
 8 years ago '07        #252
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,678 | Props total: 16229 16229
 Woodwin said:
da f**k n*gga!
I don't even care anymore to be honest. Got a bye next week. This is a learning experience. Congratulations on the win. Jackson f**ked everything up and hopefully this bye can help the defense focus.
 8 years ago '06        #253
m!ck3y 2 heat pts OP
space
avatar space
space
$9,322 | Props total: 774 774
 Majestic_GMMB said:
LMAO Damn I see some real Salty Tampa Fans...Its okay we all got to suck eventually....
atleast we've been good...


and hey we are still better than you guys.
 09-26-2010, 12:32 PM         #254
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i gotta head out to this stadium for the game, y'all hold it down

steeler fans and the one wayward eagle fan that somehow found his way into a thread that doesn't involved perennial losers, go f**k yourselves BYE
 8 years ago '07        #255
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,678 | Props total: 16229 16229
 stillers09 said:
motherf**ker check all the steeler game threads this year i dont check them until halftime cause id rather focus on watchin the game instead of sittin in front of my computer you f**kin f**got
Check game threads? How about no. I'm not a Steelers fan but whatever you b**ch.
 8 years ago '10        #256
Blkboipurp 
space
avatar space
space
$16,353 | Props total: 12329 12329
 TH35 said:
I know points win games but your defense isn't all that great is what I was saying you dumbass. I mean congratulations but still your defense isn't that great.

[pic - click to view]



My n*gga so mad he said the Steeler D aint that great
 09-26-2010, 12:35 PM         #257
JoeyTheGod 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 iThink said:
i gotta head out to this stadium for the game, y'all hold it down

steeler fans and the one wayward eagle fan that somehow found his way into a thread that doesn't involved perennial losers, go f**k yourselves BYE
^
 8 years ago '07        #258
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,678 | Props total: 16229 16229
 Blkboipurp said:

[pic - click to view]



My n*gga so mad he said the Steeler D aint that great
I'm not mad but they do look vulnerable today at least. Harrison didn't shoot up his HGH today. As I said most of the s**t that's been happening is because our offense is playing like s**t. They didn't cause that fumble, Mike Williams fumbled.
 09-26-2010, 12:36 PM         #259
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this ain't college football.... a loss ain't all dat bad so we'll learn this week and move on

s**t ain't happening again this season...Grimm won't f**k up anymore...Talib will make the plays

Blount is our future...Caddy can wash his cleats :)

all good. We'll adjust and hopefully get some points on offense and stop 'em on D.
 8 years ago '05        #260
Suavebeatz 35 heat pts35
space
avatar space
space
$11,292 | Props total: 19121 19121
Alrite now let's put on the worlds greatest comeback!!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
57 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 34
#bigbreasttwitter
36 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Is this a real pawg?
27 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1329 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Article inside He bought a woman drinks. She left him at bar — he broke into her hom..
36 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 22
Image(s) inside Duchess is bad af
51 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside May 25 - Why Are California’s Legal Marijuana Sales So Low?
109 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 16
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
38 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy