According to Twitter !! T.I. got 3 Years and Tiny Got 1 Year in jail

most viewed right now
 113
Erykah badu shows that fur burger
40 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 80
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
131 comments
@hiphop
most viewed right now
 73
Phat ass white girl for real
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
46 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #101
HARBINGER|M 448 heat pts448
space
avatar space
space
$48,307 | Props total: 6434 6434
LA Reid got fired? Now I know that's fake.
 7 years ago '04        #102
playersclub22 
space
space
space
$391 | Props total: 84 84
Word..you're gonna believe some random a.ss ppl on twitter over common sense and certified news sources? That's what's good nowadays? SMH
 7 years ago '10        #103
TSweeze 
space
avatar space
space
$567 | Props total: 21 21
s**t bad news
 7 years ago '07        #104
MiseryCityTexas 19 heat pts19
space
space
space
$20,601 | Props total: 4206 4206
this rumor prolly false. this n*gga TI prolly gonna be free in November with just additional community service time.
 7 years ago '04        #105
DonofDons21 
space
avatar space
space
$6,254 | Props total: 701 701
Tip gonna snitch all the way down to the Mexican cartel....go to rehab lyndsay loan gonna do more time then him
 7 years ago '05        #106
GoDzSoN35 
space
avatar space
space
$1,937 | Props total: 0 0
 onlybuilt1906 said:
if you have even a basic understanding of the legal system, you know this rumor has zero credibility.
^this
 7 years ago '05        #107
HiRolliN 109 heat pts109
space
avatar space
space
$20,271 | Props total: 2463 2463
 juny said:
so he did a year for weapons charges and he gon do 3 for drug i dont think so lol
getting caught with exstacy in california is no joke, 1 pill is an automatic felony. so if he had alot of pills on him the court will throw the book at him.


Last edited by HiRolliN; 09-20-2010 at 10:12 PM..
 7 years ago '04        #108
YingYangTwinS 
space
avatar space
space
$1,523 | Props total: 3 3

[pic - click to view]

 7 years ago '04        #109
Jaysin_305 77 heat pts77
space
avatar space
space
$3,310 | Props total: 245 245
Should of just sat at home and smoked
 7 years ago '10        #110
Matrix 52 heat pts52
space
avatar space
space
$9,508 | Props total: 48 48
You expect me to believe some random a.ss tweet.......:smh2:
 7 years ago '08        #111
outlaw7066 
space
space
space
$676 | Props total: 0 0
That's all lies tiny didn't get no time and ti didn't get any time..tiny haven't even went to court in la yet...why would tiny get 3 year and she not on probation stop the lies
 09-21-2010, 12:20 AM         #112
Motivated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 THEINFAMOUS said:


So King Uncaged isn't dropping I guess
t.i.'s one of my fav new gen rapper aside from lupe, but it looks like the king is going back in it's cage........lol i couldn't help it......
 09-21-2010, 12:42 AM         #113
X Dot 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HiRolliN said:
getting caught with exstacy in california is no joke, 1 pill is an automatic felony. so if he had alot of pills on him the court will throw the book at him.
lol he has E for personal use, that aint no felony I live in ca, dude wasn't driving around serving pills, and people seem to forget they can lock him up for 1 year automatically with no court hearing other than sentancing, he's on parole
 09-21-2010, 12:44 AM         #114
X Dot 
space
space
space
$n/a | Props total:  
and he's not on probation, he's on parole. He just got out of prison, he can be sent back for violating doing anything
 7 years ago '05        #115
xratede 
space
avatar space
space
$1,112 | Props total: 238 238
King Recaged lol, dumbass might need to be locked up for 3 yrs just for being dumb
 09-21-2010, 01:46 AM         #116
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 X Dot said:
and he's not on probation, he's on parole. He just got out of prison, he can be sent back for violating doing anything
are u dumb? he was sentenced to federal prison for a year and a day. he served his time..... he's not on parole
 09-21-2010, 02:39 AM         #117
Jerseyelite89 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chief Dee said:
If this is true, this is pretty f**ked up. 3 years aint no joke when you a preformer, musician, or actor who makes millions. For regular dudes like us, thats not bad. But for T.I. thats f**ked up.
why?all dude had to do was get on of his yes men to carry the s**t on him...3 years is worse for a regular dude T.I. gonna get out and fall back on something all that s**t he owns (if he was smart enough to buy) may depreciate but when it cost millions it will sell for millions so he is good, man granted he was probably stoped cuz he was a black dude in a nice car but haing the s**t and being out that late is on that n*gga hope he stay safe but s**t it will probably just make him come back nicer
 7 years ago '08        #118
fly_society_05 6 heat pts OP
space
avatar space
space
$9,293 | Props total: 26 26
 Lex Lossis said:
are u dumb? he was sentenced to federal prison for a year and a day. he served his time..... he's not on parole
They didn't give him any parole with the last jail term ? Damn he got off
 09-21-2010, 03:28 AM         #119
Sniggit 
space
space
space
$n/a | Props total:  
so yall think this would come up on twitter before the news, considering T.I.'s status?

GTFO
 7 years ago '08        #120
Gmengfx 75 heat pts75
space
avatar space
space
$12,652 | Props total: 1220 1220
lets be real

tiny will be home before sunday dinner

and t.i will get 36 days
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
98 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 42
Video inside Get abused in an employee meeting brehs lol
41 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Video inside F*ck That: Atlanta Businessman Breaks Down How Crazy Expensive Is It to..
63 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
266 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
72 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 21
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
173 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Akademiks: If you see EDS next year it won't be with me and Joe unless we get ..
108 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Article inside Dustin Hoffman Accused of Sexual Misconduct by 5 More Women, Includin..
29 comments
19 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy