The mysterious PS3 Madden king on top of the leaderboard is none other than the homie...

most viewed right now
 125
Video inside Apr 22 - David Copperfield forced to reveal magic trick due to lawsuit
37 comments
@news
most viewed right now
 93
Woman catches a witch doing black magic on her porch
231 comments
@misc
most viewed right now
 89
Image(s) inside WTF: TMZ Catches Kanye West & Charlemagne Tha God Leaving A Hotel Toge..
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Image(s) inside ebro hints at a tekashi 69 being a plant conspiracy
171 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #41
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
so yall are mad cuz game number one one madden!??
 09-15-2010, 09:40 PM         #42
LoeSoSick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 8 years ago '04        #43
hockeythug 66 heat pts66
space
avatar space
space
$19,303 | Props total: 848 848
Whats his average opponent ranking? Usually all those guys at the top play noobs all day.
 09-15-2010, 10:28 PM         #44
TuJay 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BastardChild said:

[pic - click to view]

what is that from?
 8 years ago '10        #45
aka ReeSe 6 heat pts
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 3752 3752
 Pro337 said:
He OBVIOUSLY meant... 20 HOURS a DAY 7 DAYS a WEEK. Now YOU pick up a damn book dumb a.ss
Word....I was reading the comment like "how does he not get what he meant?".
 8 years ago '10        #46
Two02x3 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,918 | Props total: 8190 8190
If I had Games money, I'd sit around and play Madden on a 60" flatscreen all day. Give me some OJ and zip and I'm good. That s**t is truly addicting.

That reminds me....I gotta get Madden 11 so I can show you clowns how to play.
 8 years ago '10        #47
VickSickPuppies 
space
avatar space
space
$339 | Props total: 5 5
 d2powermf said:
well i guess thats bcuz he only does ranked games and is too busy playin madden more than even me...n hell i stay on the s**t...20/7


WTF does 20/7 mean? That ain't a mistype either. 0 and 4 aren't even close on the keyboard. Put down your controller, pick up a book. Game can keep playing, he's paid.
you just made yourself look retaaahhhhded
 8 years ago '05        #48
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 2D.... said:
miley be wreckin dudes on madden :dancingcool:
that niggga a bum i heard
 09-16-2010, 01:04 AM         #49
WEREWOLF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 head first said:
now i see why they call him the game.

he play video games until he becomes the game itself.



i dont know why but that made me crack the f**k up
 8 years ago '05        #50
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 head first said:
now i see why they call him the game.

he play video games until he becomes the game itself.


damn we through 4 da day
 8 years ago '05        #51
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 Trill Azz n*gga said:


damn we through 4 da day
n i thought he got his name like he said o

"HOW DA FUKK U THINK I GOT THE NAME GAME//
THE SAME WAY THE LAKERS GOT ALL THEM DAMN RINGS (HUSTLIN)//
- :dancingcool:


Last edited by Trill Azz Nigga; 09-16-2010 at 02:00 AM..
 8 years ago '05        #52
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 Sco Dylan said:
how you know it's really game? i see no proof or evidence.
trust me thats him....i got a dude on my list from compton on my list name jmanmadden2009.....he be on the s**t hard...he in top 100 also...he already gave me the okie dokie that that was game aka oneblood....
 8 years ago '06        #53
d4deesnuts 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,649 | Props total: 3655 3655
damn, 700 games already? i'm a gamer and that s**t is way too much for any game in such a short amount of time, f**k that.
 8 years ago '05        #54
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 09-16-2010, 05:39 AM         #55
deLeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 illogik said:
What the f**k did you just say?????
that s**t he typed was on some bipolar response
 8 years ago '05        #56
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 illogik said:
What the f**k did you just say?????
he said that game was on xbox..but he need need to peep this video and closse his fukkin trap in my thread n speak when spoken too....


[video - click to view]



[video - click to view]



Last edited by Trill Azz Nigga; 09-16-2010 at 06:34 AM..
 8 years ago '05        #57
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 proof1984 said:
huh???
join my tourney and let me see what u got
 8 years ago '05        #58
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
 l0udm0uf said:
so yall are mad cuz game number one one madden!??
get him weezy
















































[pic - click to view]

 8 years ago '05        #59
Trill Azz Nigga 8 heat pts OP
space
avatar space
space
$6,740 | Props total: 16 16
bumpin 4 da last time...damn my fb friends are treating me like im somebody now lol....wow crazy how life is sometimes lol...all praises to the man above...thx 4 believing in me when i didnt believe in my damn self no more....* sheds tear*


*jammin run this town*

rhianna can sing her a.ss off...the hook is so soothing
 8 years ago '04        #60
D. Norman 6 heat pts
space
avatar space
space
$15,121 | Props total: 2398 2398
Stop making madden threads u lost, NON RANK GAME?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside Tamar Fennell Runs🏃🏾*♀️🏃🏾..
25 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Baby girl, what you doing, where’s your man?
46 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside 50 Year Old Woman Won Award For NOT aging. Shares Her Secrets
95 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
mike tyson virtual boxing...yo, wtf!?
60 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 12
Video inside If you don't think Cardi b is adorable something is wrong with you
90 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Damn...who that? ... Woahhhh wait!!! DAMN WHO-IS-THATTTT?
60 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside Kanye throwing heavy subliminals at Jay Z and Beyonce
165 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Tekashi69 owe Adrien Broner $300,000
61 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy