Seriously... Is Nicki Minaj fkn' Around with Her NOSE!?

most viewed right now
 137
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
160 comments
@news
most viewed right now
 103
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
94 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 80
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
98 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
54 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-14-2010, 12:01 AM         #41
LoeSoSick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ColdbloodedQ said:
I'll be back!!!!!



[pic - click to view]

 09-14-2010, 12:06 AM         #42
Trini Grim 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 snippet said:
I thought even her stans said she got a nose job. Dude, this just in.....NICKI MINAJ IS FAKE. Almost everybody knows, almost nobody cares

She's fake as Wokka Flocka's GED.
Comment of the DAY!
 7 years ago '07        #43
NuffGanja 117 heat pts117
space
avatar space
space
$35,711 | Props total: 14906 14906
pamela anderson messed wit her t*ts
 7 years ago '04        #44
blizzard 2 heat pts
space
avatar space
space
$553 | Props total: 16 16
Who cares the site of her face makes me sick. Seriously, she's extra wack and her music is worse.
This pic sums it all up.


[pic - click to view]

 7 years ago '06        #45
BCB 15 heat pts15
space
avatar space
space
$2,548 | Props total: 113 113
lol she don't like that.. ahaha

[pic - click to view]

but i see why ppl think she messed w/ her nose, she does got that Owen Wilson goin down. hahaha
 7 years ago '07        #46
NuffGanja 117 heat pts117
space
avatar space
space
$35,711 | Props total: 14906 14906
 BCB said:
lol she don't like that.. ahaha

[pic - click to view]

but i see why ppl think she messed w/ her nose, she does got that Owen Wilson goin down. hahaha
wtf weird a.ss b**ch
 7 years ago '05        #47
BootlegZani 
space
avatar space
space
$697 | Props total: 48 48
 Giuseppe554 said:
ew....shes so ...fake
Yeah people be sweating on her but I hate her fake as look.
 7 years ago '04        #48
---Max-Payne--- 
space
avatar space
space
$5,472 | Props total: 23 23
Who the f**k cares? f**king lame threads...


[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]

 09-14-2010, 04:23 AM         #49
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BCB said:
lol she don't like that.. ahaha

[pic - click to view]

but i see why ppl think she messed w/ her nose, she does got that Owen Wilson goin down. hahaha
these ugly faces need to stop
 09-14-2010, 12:03 PM         #50
Archie Bunker 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tj.iscool said:
these ugly faces need to stop
Cause YOUR girl be makin the same f**k faces?????



:yayo:
 7 years ago '04        #51
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,344 | Props total: 8424 8424
 Everest said:
lets talk about how evident her butt pads are...
And We Have A Winner........

[pic - click to view]

 7 years ago '06        #52
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
 Swisher sweet said:
“Once I figure something is irritating people, I’m going to do it more,” she says, smiling, “because I like to get on your nerves until you realize how f**king stupid you are.” - Nicki Minaj


basically admitting she's fake?
 7 years ago '06        #53
Storchaveli 94 heat pts94
space
avatar space
space
$27,979 | Props total: 4000 4000
 Javon23 said:
And We Have A Winner........

[pic - click to view]

HUGE props. I was about to post this pic. Fake a.ss.
 7 years ago '04        #54
tdm2000 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,161 | Props total: 507 507
Whether its weave, make-up, implants, butt shots.... most chicks today are fake, especially ones with dough.

IMO, who cares? other females maybe.
 7 years ago '06        #55
JCSIII 72 heat pts72
space
avatar space
space
$6,990 | Props total: 144 144
 ShadyVsEminem said:
Yep thats her
 7 years ago '05        #56
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 coolio said:
basically admitting she's fake?
Yea she doesn't care she put on the extra large a.ss pads on to p!ss people off.
 09-14-2010, 02:58 PM         #57
dlettern 
space
space
space
$n/a | Props total:  
all you guys talking about nikki and how gross she is are mad suspect..since when is it cool for dudes to run around gossiping about broads? i guess they build y'all differently, ha
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
82 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
240 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 22
Video inside My experience after record deal (warning)
300 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
28 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 13
That 8mile soundtrack had some classic jams for real
36 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
113 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
135 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
94 comments
19 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy