new jewelry

most viewed right now
 195
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
152 comments
@sports
most viewed right now
 122
Akademiks low-key proved he lurks here
45 comments
@hiphop
most viewed right now
 94
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Image(s) inside Suavementeee Besameee
20 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-11-2010, 07:18 PM         #1
6000 pageviews
70 comments


CashMoneyVamp 
space
space
space
$n/a | Props total:  
new jewelry
 

 
had to give y'all a lil update just got back from meeting my n*gga Sol flew him out had to update the collection, just got my Saints piece in, black & white diamonds set in white gold and my matching black & white diamond bracelet set in platinum (I got another one of these motherf**kers with all white diamonds), with the black diamond Sol traveller watch. you lookin at like, 100 g's all said and done, we getinng real paper done here in that 504 come f**k with me YMCMB


[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


70 comments for "new jewelry"

 7 years ago '04        #2
DJ Maximum|M 47 heat pts47
space
avatar space
space
$43,329 | Props total: 11407 11407
looks dope but 100g's is alot to pay on jewelry man to each its own tho....
 7 years ago '04        #3
slimyellow 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,110 | Props total: 1150 1150
 DJ Maximum said:
looks dope but 100g's is alot to pay on jewelry man to each its own tho....
when u got the money it doesnt matter.. personally im not a jewelry guy myself, nice s**t though.
 7 years ago '06        #4
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,521 | Props total: 3461 3461
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahaha!
 09-11-2010, 09:59 PM         #5
liquidswords85  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
could your pants be any lower? how the f**k do you even walk like that

is this a joke thread or what
 09-11-2010, 10:07 PM         #6
CashMoneyVamp  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i see then, y'all n*ggas is b**ches, go get you n*gga
 7 years ago '05        #7
Mc PushA 37 heat pts37
space
avatar space
space
$2,291 | Props total: 0 0
I got some black ice for my b day hol up Ill upload
 7 years ago '06        #8
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,521 | Props total: 3461 3461
 CaliIsActive said:
100 grand on them jewels?


[pic - click to view]



But you staying in a shack a.ss apartments and got a couch from the 1900's


F*ck outta here lame.

Go to love these internet clowns

thats a hotel homey.

seen plenty of those in my lifetime to know that..yaowa
 09-11-2010, 10:33 PM         #9
Shakespeare  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
TS, if I saw you in the streets I would lay my wallet on the ground in front of me and run away.

And I mean that in the nicest way possible.
 7 years ago '05        #10
Mc PushA 37 heat pts37
space
avatar space
space
$2,291 | Props total: 0 0
well my hd camera's outta batterys dont wanna put up a celly pics
 7 years ago '05        #11
nahsuhmeanz 
space
avatar space
space
$9,949 | Props total: 2749 2749
vamp u got a production credits list?
 7 years ago '08        #12
king33 4 heat pts
space
avatar space
space
$737 | Props total: 428 428
vampin ain't easy gtfoh fake a.ss n*gga


Last edited by king33; 11-26-2010 at 04:16 PM..
 7 years ago '04        #13
Lavares 19 heat pts19
space
avatar space
space
$10,387 | Props total: 28 28
good s**t

keep getting money and shining
with the jewels and the porsche thats around 2 hundred k in less then a month......


but f**k all that tell Baby but out that All-Star album
 7 years ago '07        #14
jkjb16a 
space
avatar space
space
$590 | Props total: 1 1
 lifesabeach said:
TS, if I saw you in the streets I would lay my wallet on the ground in front of me and run away.

And I mean that in the nicest way possible.

i think that was the nicest way possible... maybe dont run just walk slow.. he might chase you...
 09-12-2010, 12:20 AM         #15
Hitzz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dude, thats your money and I don't care what you spend it on. But please, pull your damn pants up...
 7 years ago '05        #16
Universal~Mind 59 heat pts59
space
avatar space
space
$12,109 | Props total: 527 527
I hope this n*gga usin that horrible T-Shirt as a bib... N damn son if u gon spend that kinda money on jewelry atleast have some class. Son lookin like a rapper from the 1990's. Lol @ havin a money sign pendandt and a Saints pendant. GTFOH.....
 7 years ago '05        #17
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,176 | Props total: 11727 11727
:wtf: @ the 1st pic. Look like he taking a s**t
 7 years ago '04        #18
fame614 220 heat pts220
space
avatar space
space
$5,713 | Props total: 354 354
NIIGGA IS THAT A TALL TEE LMAO DEAD BUT GOOD s**t ON THE JEWELRY
 7 years ago '05        #19
Universal~Mind 59 heat pts59
space
avatar space
space
$12,109 | Props total: 527 527
 fame614 said:
NIIGGA IS THAT A TALL TEE LMAO DEAD BUT GOOD s**t ON THE JEWELRY
lol n*ggas tall tee n sagged to his knee cap jeans make his height look funny. He look like he got 1 foot long legs n his torso is 5feet long
 09-12-2010, 08:48 AM         #20
CashMoneyVamp  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Universal~Mind said:
I hope this n*gga usin that horrible T-Shirt as a bib... N damn son if u gon spend that kinda money on jewelry atleast have some class. Son lookin like a rapper from the 1990's. Lol @ havin a money sign pendandt and a Saints pendant. GTFOH.....
that's a cash money records piece dawg, not a money sign, get on my level n*gga


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
33 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Video inside My experience after record deal (warning)
286 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Is Harlem World a Classic?
148 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
74 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
54 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
46 comments
24 hours ago
@games
most viewed right now
 13
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy