BET Awards Cypher Rosters Announced

most viewed right now
 145
NBA Derrick Rose under criminal investigation for rape
59 comments
@sports
most viewed right now
 123
Video inside The Game will debut music video for "Pest Control" Meek Mill & Beanie S..
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
NFL Terelle Pryor: "I gave everything I had"
81 comments
@sports
most viewed right now
 86
Image(s) inside Tsu Surf in North Philly
72 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '04        #1
14927 pageviews
153 comments


justinjones 292 heat pts292
space
avatar space
space
$47,296 | Props total: 1764 1764
BET Awards Cypher Rosters Announced
 

 
Cypher 1: Reema Major, Nick Javas and Laws
Cypher 2: Vado, Farnsworth Bentley (seriously), Raychester
Cypher 3: Raekwon, Yelawolf, Wiz Khalifa and Bones Brigante (BET Winner)
Cypher 4: Father Son – Rev Run and sons(Jojo & Diggy); Ice Cube and sons(Doughboy & OMG)
Cypher 5: Tyga, Kuniva, Royce Da 5′9, and Diamond



[pic - click to view]

 BET Awards Cypher Rosters Announced | 2dopeboyz


look pretty terrible

The only one that looks interesting is number 4 but you know jojo gonna have the worse bars out of all of them


Last edited by justinjones; 09-07-2010 at 01:25 PM..

153 comments for "BET Awards Cypher Rosters Announced"

 6 years ago '09        #2
Lupe Hunter 73 heat pts73
space
avatar space
space
$14,586 | Props total: 2534 2534
#3-#4 will be the best
 6 years ago '09        #3
Arob 20 heat pts20
space
avatar space
space
$3,459 | Props total: 217 217
Yelawolf>>>
 6 years ago '08        #4
flix02 2019 heat pts2019
space
avatar space
space
$10,236 | Props total: 1480 1480
 justinjones said:
Cypher 1: Reema Major, Nick Javas and Laws
Cypher 2: Vado, Farnsworth Bentley (seriously), Raychester


Cypher 3: Raekwon, Yelawolf, Wiz Khalifa and Bones Brigante (BET Winner)
Who?

Cypher 4: Father Son – Rev Run and sons; Ice Cube and sons
since when ice cube had a rapping son...

Cypher 5: Tyga, Kuniva, Royce Da 5′9, and Diamond
Random?
 6 years ago '05        #5
Chuck Hustle 
space
avatar space
space
$8,517 | Props total: 0 0
I'm interested in 2-4
 6 years ago '04        #6
justinjones 292 heat pts292
space
avatar space
space
$47,296 | Props total: 1764 1764
 flix02 said:


since when ice cube had a rapping son...
he has two sons that rap. he got a song on his new album with them


[video - click to view]




so its ice cube,omg,doughboy with rev run, diggy and jojo
 6 years ago '06        #7
Bama Boy 83 heat pts83
space
avatar space
space
$52,663 | Props total: 816 816
YelaWolf gone merk that s**t.
 6 years ago '04        #8
#1nasfan 
space
avatar space
space
$11,144 | Props total: 1931 1931
1- Laws is aight
2-Vado might impress
3-3 solid rappers imo, bones idk
4- Should be cool
5-I like tyga but,Royce is gonna k!ll it
 6 years ago '10        #9
Blue GM 247 heat pts247
space
space
space
$3,185 | Props total: 2 2
@ JoJo gettting some shine.
 09-07-2010, 01:25 PM         #10
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Fonzworth gonna k!ll. Y'all n*ggas just don't know.
 6 years ago '06        #11
Da Realness 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,418 | Props total: 0 0
Sit is wack as f**k this year. 3 I wanna see though
 6 years ago '07        #12
bigbarcelona 17 heat pts17
space
space
space
$4,663 | Props total: 0 0
 justinjones said:
Cypher 1: Reema Major, Nick Javas and Laws
Cypher 2: Vado, Farnsworth Bentley (seriously), Raychester
Cypher 3: Raekwon, Yelawolf, Wiz Khalifa and Bones Brigante (BET Winner)
Cypher 4: Father Son – Rev Run and sons; Ice Cube and sons
Cypher 5: Tyga, Kuniva, Royce Da 5′9, and Diamond





look pretty terrible

The only one that looks interesting is number 4 but you know jojo gonna have the worse bars out of all of them
That line up is horrible!

Other than Ice Cube, Raekwon, and Royce.... NOTHING BUT LAME a.ss n*ggaS!

This is how I feel about Tyga & Diamond being included....
 6 years ago '04        #13
justinjones 292 heat pts292
space
avatar space
space
$47,296 | Props total: 1764 1764
 #1nasfan said:
1- Laws is aight
2-Vado might impress
3-3 solid rappers imo, bones idk
4- Should be cool
5-I like tyga but,Royce is gonna k!ll it

after seeing wiz with that xxl freshman freestyle im not sure about him in a cypher
 6 years ago '04        #14
NBA Brawler 107 heat pts107
space
avatar space
space
$16,329 | Props total: 806 806
Cypher 3 & 5 should be good

Rev Run & Diggy about to slaughter Jojo. I've never heard Jojo actually rap though.
 6 years ago '05        #15
THEINFAMOUS 15 heat pts15
space
avatar space
space
$43,768 | Props total: 3742 3742
I'm gonna go out on a limb and guarantee that Wiz mentions "weed" And/or some type of aircraft
 09-07-2010, 01:31 PM         #16
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Cypher 3 and maybe 5 are ok
 6 years ago '04        #17
#1nasfan 
space
avatar space
space
$11,144 | Props total: 1931 1931
 justinjones said:
after seeing wiz with that xxl freshman freestyle im not sure about him in a cypher
I think he's capable of steppin up but I just hope he doesn't spit something from Kush x Oj I'll be disappointed if he does.
 6 years ago '05        #18
Panopticon 32 heat pts32
space
avatar space
space
$19,136 | Props total: 3460 3460
Royce >>>
 09-07-2010, 01:33 PM         #19
Tight_Grip 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I wanna see what Wiz goin to spit
 6 years ago '05        #20
Fresh Whyte|B 826 heat pts826
space
avatar space
space
$41,127 | Props total: 11779 11779
....Someone Need To Leak Out Cypher #4. I Want To See That,That Seem Interesting. Battle Of Legends & Seeds.

Why The Hell Is Diamond In There
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Video inside bi-ch tries to play cute with the judge
104 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Video inside The Daily Show - Tomi Lahren's Anger Lights Facebook on Fire ~ Evil ..
64 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 29
Image(s) inside The stars that aged well, are? And the stars that didn't age well, are?
85 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 24
Sep 25 - the nasa machine trolls the public yet again
7 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 19
Video inside Sep 24 - CNN Live footage of crime scene manipulation and gun plant
60 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 19
Video inside Faith Evan breaking the internet
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside Clueless iPhone 7 owners destroy new handsets after YouTube prank dupes..
23 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 14
audio inside Lloyd Banks x DJ Drama | All or Nothing: Live It Up (Official Download/..
197 comments
23 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy