How Many People Buying Halo Reach?

most viewed right now
 156
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
110 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
Drake- Iím Upset
347 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 68
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
46 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #21
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
lol@ Gaylo.
 8 years ago '05        #22
Daddy Black 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,043 | Props total: 2921 2921
Damn this game is that serious huh? last halo i f**ked with was 3, didnt care for anything else after that. The beta was wack to me though, to the bootleggers how this game look now?
 8 years ago '05        #23
white-chocolate 125 heat pts125
space
avatar space
space
$15,617 | Props total: 1456 1456
buying, not going to camp out or take the day off work tho
 8 years ago '10        #24
Seymore Cake 19 heat pts19
space
avatar space
space
$23,173 | Props total: 10065 10065
I won't be buying it but i'll have a few copies
 8 years ago '04        #25
XxC4xX 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,864 | Props total: 348 348
coppin
 8 years ago '07        #26
HeckDaMonsta 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,544 | Props total: 3194 3194
when does it drop? I gotta acoupls weeks worth of paid vacation time I haven't used. So halo reach,black ops, and fall out las vegas come out in the next 2months? Damn it's gonna be a hot winter
 8 years ago '07        #27
Windigo 31 heat pts31
space
avatar space
space
$5,906 | Props total: 1578 1578
 HeckDaMonsta said:
when does it drop? I gotta acoupls weeks worth of paid vacation time I haven't used. So halo reach,black ops, and fall out las vegas come out in the next 2months? Damn it's gonna be a hot winter
nice

im gettin this game fo sho

reach looks dope as f**k
 8 years ago '05        #28
PhI|0z0pH3r 72 heat pts72
space
avatar space
space
$15,376 | Props total: 3 3
Already paid in full picking it up on the 14th though not Midnight Launch.
 8 years ago '05        #29
ThaNostalgic1  OP
space
avatar space
space
$1,474 | Props total: 0 0
does anyone know if the gamestop pre-order bonus armors have any significant affect on the actual gameplay or is it just for appearances?
 8 years ago '08        #30
Keno 19 heat pts19
space
avatar space
space
$7,521 | Props total: 6793 6793
 ThaNostalgic1 said:
does anyone know if the gamestop pre-order bonus armors have any significant affect on the actual gameplay or is it just for appearances?
pretty sure it's just appearance
 09-04-2010, 10:53 PM         #31
WorldsStrangest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kuruptjatt said:
I reserved a copy last week. The creators gutted the engine and started from scratch basically. This game is going to be unreal.
i think they just did that for campaign. multiplayer looks unchanged and just added weak jetpacks.

i love the hype train but i dont know if ill ride it all the way to gamestop come sept 14th
 8 years ago '08        #32
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,592 | Props total: 360 360
 WorldsStrangest said:
i think they just did that for campaign. multiplayer looks unchanged and just added weak jetpacks.

i love the hype train but i dont know if ill ride it all the way to gamestop come sept 14th
@ you not knowing what your talking about
 8 years ago '04        #33
The Go 2 Guy 31 heat pts31
space
space
space
$3,716 | Props total: 11 11
i'll be buying it though I traded in splinter cell conviction & halo 3 odst and got $42 credit so i'm only paying $18 out the door, not bad. the pre order bonus is for campaign and online multiplayer I believe and not sure what they exactly do but i'm guessing they do help you reduce damage or something of that sort.
 09-05-2010, 05:24 AM         #34
graydome 
space
space
space
$n/a | Props total:  
already paid for, i've been a fan of the series and completed every game... however each game has gotten weaker since Halo 2, so I'm not expecting a goty.
 8 years ago '05        #35
ThaNostalgic1  OP
space
avatar space
space
$1,474 | Props total: 0 0
 intoxicated662 said:
i'll be buying it though I traded in splinter cell conviction & halo 3 odst and got $42 credit so i'm only paying $18 out the door, not bad. the pre order bonus is for campaign and online multiplayer I believe and not sure what they exactly do but i'm guessing they do help you reduce damage or something of that sort.
yeah i figured that as well. I hope your able to customize your characters armor (at least in SP), I wanna roll in my schools colors

 graydome said:
already paid for, i've been a fan of the series and completed every game... however each game has gotten weaker since Halo 2, so I'm not expecting a goty.
yeah I have so many great memories playing Halo 2, i played halo 3 n it didnt feel the same to me, hopefully this one will be real good
 09-05-2010, 10:27 AM         #36
LOX311 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ThaNostalgic1 said:
I hope your able to customize your characters armor (at least in SP), I wanna roll in my schools colors



You can in sp same as in the mp both the same character..
 8 years ago '04        #37
Ra-da-god 29 heat pts29
space
avatar space
space
$12,267 | Props total: 2310 2310
buying it..........
 8 years ago '05        #38
damien1928 32 heat pts32
space
avatar space
space
$4,639 | Props total: 4161 4161
i downloaded it, but bx got me shook, i dont know if im allowed to play the single player or not....i dont wanna break the street date and get banned, is it best to wait? it seems like some have finished it
 8 years ago '07        #39
760 29 heat pts29
space
avatar space
space
$3,599 | Props total: 918 918
 WorldsStrangest said:
i think they just did that for campaign. multiplayer looks unchanged and just added weak jetpacks.
Educate yourself.

I'm getting this first day.
 8 years ago '04        #40
The Go 2 Guy 31 heat pts31
space
space
space
$3,716 | Props total: 11 11
 damien1928 said:
i downloaded it, but bx got me shook, i dont know if im allowed to play the single player or not....i dont wanna break the street date and get banned, is it best to wait? it seems like some have finished it
whether you play it online or offline, just be prepared for a ban once you connect to xbl. there ain't no way around it period so don't let anyone tell you otherwise and fool you. if you already have a banned 360, then play it offline and you can play it online via other sources to try it out.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
McDonald's customers suing for $5M over unwanted Quarter Pounder cheese
18 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 46
Tiffany haddish dirty nails
44 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
#bigbreasttwitter
65 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
101 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 27
NBA LeBron James Begins Oddly Timed Renovation Of His $23 Million LA Crib
30 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Image(s) inside May 25 - Why Are Californiaís Legal Marijuana Sales So Low?
132 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 13
"I don't have to argue about how real I am" - Pusha T
125 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
NBA 360 Aerial View of Lebron James' Home. Akron, Ohio
60 comments
19 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy