Official UFC 118 Thread: Edgar vs Penn 2/Couture vs Toney

most viewed right now
 98
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 74
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
115 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 60
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
216 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Couture vs Toney who you got
Couture by KO 7 7.07%
Couture by Sub 32 32.32%
Couture by GNP 14 14.14%
Couture by Decision 4 4.04%
Toney by KO 38 38.38%
Toney by Sub 4 4.04%
Toney by GNP 0 0%
Toney by Decision 0 0%
Voters: 99. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 8 years ago '05        #481
Truth33 20 heat pts20
space
avatar space
space
$6,360 | Props total: 1005 1005
 yumflip said:
Now let's see the rematch in the boxing ring....
Toney was man enough to try the UFC thing...but theres no way Couture is man enough to box James Toney
 8 years ago '04        #482
Scoop 9 heat pts
space
avatar space
space
$3,045 | Props total: 97 97
joe rogan ready to suck randy coutures d!ck. unbelievable d!ckriding.
 08-28-2010, 09:57 PM         #483
-BigC- 
space
space
space
$n/a | Props total:  
No no no they should not f**king set up a f**king boxing match between these two

If you thought this f!ght was lame because of how dominating Randy was it would be 10x worse in a boxing ring. Randy would look like a f**king clown in a boxing ring vs Toney.
 8 years ago '08        #484
romanmcd 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,740 | Props total: 56 56
haha easiest f!ght for randy couture
 8 years ago '06        #485
StillFree28 32 heat pts32
space
avatar space
space
$21,142 | Props total: 5970 5970
:d ead:
 8 years ago '07        #486
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,075 | Props total: 2287 2287
wtf is this n*gga mumbling?????
 8 years ago '06        #487
TreZ 3 heat pts
space
space
space
$9,631 | Props total: 2711 2711
now lets see corture box him lol
 8 years ago '07        #488
JamcnPrettyboy 98 heat pts98
space
avatar space
space
$23,702 | Props total: 6846 6846
toney looks like he finna cry
 8 years ago '05        #489
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
 Scoop said:
joe rogan ready to suck randy coutures d!ck. unbelievable d!ckriding.
Yeah Joe Rogan f**king gloating and s**t.
 08-28-2010, 09:57 PM         #490
Atwal11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"My ground game's alright"
-James Toney, Post-f!ght interview
 8 years ago '06        #491
philly337 21 heat pts21
space
avatar space
space
$30,100 | Props total: 13874 13874
 NoLedge18720 said:
and thats why a boxer cant just step into a mma ring and be successful. They have to learn the other aspects of MMA. Boxing is a good base but you gotta learn everything else
Lol get out of here..toney can't even make it in the wrist division in boxing and obviously just wanted a pay day coming in the worst shaper of his life
 8 years ago '09        #492
Acid Rap 78 heat pts78
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 71 71
Toney looked like a sad guy.
 8 years ago '07        #493
JamcnPrettyboy 98 heat pts98
space
avatar space
space
$23,702 | Props total: 6846 6846
smh@shaq and big baby acting bromos3xual
 8 years ago '08        #494
Main Event 55 heat pts55
space
avatar space
space
$49,707 | Props total: 12730 12730
THe f**k did he say
 8 years ago '08        #495
nattidred 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,380 | Props total: 1 1
No love for Wes Welker
 8 years ago '05        #496
rahnySigel 
space
space
space
$176 | Props total: 16 16
wtf did toney say
 8 years ago '10        #497
smoothSeph 63 heat pts63
space
avatar space
space
$7,424 | Props total: 2823 2823
 Atwal11 said:
"My ground game's alright"
-James Toney, Post-f!ght interview
LOL i heard that. the f**k outta here toney
 8 years ago '07        #498
MythMade 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,728 | Props total: 5 5
Ya'll are saying let's see Couture in the boxing ring.



COUTURE ISN'T RUNNING HIS MOUTH CLAIMING HE WILL DOMINATE ANYONE IN BOXING. Toney shot his mouth off saying he should get an immediate shot at Brock Lesnar. He is a moron. Show me an interview where Couture wants to f!ght anyone in boxing. Couture knows he will get his a.ss beat in boxing, that's why he doesn't look like an idiot right now, and the chimpanzee that learned how to talk got his a.ss kicked.
 8 years ago '98        #499
ronnie|A 10 heat pts10
space
avatar space
space
$30,452 | Props total: 4284 4284
Tom Bradys wearing a hat trying to cover his face cuz shaqs sitting just around the corner
 8 years ago '04        #500
Prodigy 36 heat pts36
space
avatar space
space
$9,152 | Props total: 1 1
 RJ96 said:
wtf is this n*gga mumbling?????
"mmmhghghsgh Randy great fyter ahfmfnngrgmgn IMA BE BAAK!!"
Home      
  
 

 






most viewed right now
 101
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
46 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
107 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
Image(s) inside She Paints ...
54 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
NBA This nigga Wilt Chamberlain a hater
63 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
I will marry this woman for real.
100 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Article inside Cable customer forced oral sex on repairman:
134 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 23
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
36 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Amber rose slept with 21 savage best friend
196 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy