11 Year Old Hoops Phenom Damon Harge... #1 Ranked 6th Grader in the Country = WTF!!

most viewed right now
 76
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
NBA New NBA logo? 👑🔥🔥🔥
26 comments
@sports
most viewed right now
 56
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
56 comments
@hiphop
most viewed right now
 33
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
58 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #21
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,083 | Props total: 6981 6981
 NYCNYCNYC said:
Hes going to nova..BOOK IT
only if we want him......we only take the Godliest of humans
 08-27-2010, 11:05 PM         #22
Killinit 
space
space
space
$n/a | Props total:  
we wont be feelin bad for his a.ss when gets that sneaker contract
 antoniob 321 said:
he's good, but i kinda feel bad for da kid
 7 years ago '04        #23
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$14,754 | Props total: 440 440
 MARTIAN MAR said:
only if we want him......we only take the Godliest of humans
but u could seal up Cooney, MCW or Christmas? what happened
 7 years ago '05        #24
Mc PushA 37 heat pts37
space
avatar space
space
$2,291 | Props total: 0 0
 nkflier54 said:
w/e happened to this n*gga
this nig still a machine :cool-smiley-009:

[video - click to view]

 7 years ago '06        #25
RAZAH CUTS 5840 heat pts5840
space
avatar space
space
$54,077 | Props total: 18895 18895
he wans't that impressive honestly...I seen 11 year old's that are already men and slammin....

and the fact that whoever is connected to this kid is lettin people put together scouting tapes on him at the age of 11 is a lil' much....let the kid be a f**kin kid man...SMH...
 08-27-2010, 11:17 PM         #26
Shakespeare 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Anyone else notice that the dad at the end had the face on?
 7 years ago '04        #27
barrebeast 1 heat pts
space
avatar space
space
$536 | Props total: 34 34
just because you see kids slammin dont mean they're going to amount to anything..
there's high flyers everywhere but they cant get around a damn chair to make the dunk.

these kids are gonna whip by in the paint easy.

little len bias' in the making, lol
 7 years ago '06        #28
RAZAH CUTS 5840 heat pts5840
space
avatar space
space
$54,077 | Props total: 18895 18895
 barrebeast said:
just because you see kids slammin dont mean they're going to amount to anything..
there's high flyers everywhere but they cant get around a damn chair to make the dunk.

these kids are gonna whip by in the paint easy.

little len bias' in the making, lol
you a lil' too easily impressed....his handle was great for his age, but he didn't do anything that I ain't seen lil' kids in L.A. or NYC do out on the playground....

besides all that, I still feel like this might be a dangerous precedent to be setting for ppl....b4 we know it everyone and they mama gonna be tryin to push they kids this fast instead of just lettin em' have fun playin the game....
 7 years ago '05        #29
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,083 | Props total: 6981 6981
 NYCNYCNYC said:
but u could seal up Cooney, MCW or Christmas? what happened
they suck, why would we want them? guess they could pass out gatorade, but they gotta walk on for that
 7 years ago '05        #30
JimDinO77 14 heat pts14
space
avatar space
space
$22,101 | Props total: 4235 4235
hope those 2 lil' n*ggaz grow up to be rivals
 7 years ago '04        #31
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$14,754 | Props total: 440 440
 MARTIAN MAR said:
they suck, why would we want them? guess they could pass out gatorade, but they gotta walk on for that
but cooney was your first choice and he passed on u guys hard and u had to settle for a kid was getting MAAC and MAC offers...LMAOOOOOOOOOOOOOOOO
 08-28-2010, 12:47 AM         #32
CandySoSick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:applause:
 7 years ago '04        #33
Jolt21 3 heat pts
space
space
space
$600 | Props total: 9 9
what school did he say at the end? it was muffled for me.
 7 years ago '07        #34
carltouss619 8 heat pts
space
avatar space
space
$9,337 | Props total: 403 403
If only we put this much time and effort into these kids education like we do with sports
 7 years ago '05        #35
blazerock 9 heat pts
space
avatar space
space
$974 | Props total: 94 94
 carltouss619 said:
If only we put this much time and effort into these kids education like we do with sports
^^ this
 7 years ago '06        #36
envyusracer 4 heat pts
space
avatar space
space
$520 | Props total: 12 12
Wow my first time hearing about this kid and I live 10miles away from modesto. Modesto christain is a good private school and the most recent recruit out of there was ucla's reeves nelson. The legendary (lol) chuck hayes also went there. Kentucky got a scrub michael porter frm there and washington got a homesick kid adrian oliver from there. Good bball school though. He should be able to stay focused.
 7 years ago '07        #37
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,476 | Props total: 411 411
young rondo out there
 08-28-2010, 01:59 AM         #38
Bezerk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kraYz13 said:
young rondo out there
so he can't shoot?
 7 years ago '07        #39
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
@ going to Kentucky....

Coach Cal handing out PS3 gift cards I see
 7 years ago '06        #40
luckluck 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,908 | Props total: 97 97
 envyusracer said:
Wow my first time hearing about this kid and I live 10miles away from modesto. Modesto christain is a good private school and the most recent recruit out of there was ucla's reeves nelson. The legendary (lol) chuck hayes also went there. Kentucky got a scrub michael porter frm there and washington got a homesick kid adrian oliver from there. Good bball school though. He should be able to stay focused.
Modesto's Finest!!!


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
82 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 23
Erykah badu shows that fur burger
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Might let her meet the parents
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside Dec 15 - China is raising the next generation of African elites by tra..
41 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Article inside Dad challenges daughter’s boyfriend to video game grudge match, gets ..
18 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 7
Dragon Ball FighterZ Jump Festa 2018 Trailer
39 comments
20 hours ago
@games
most viewed right now
 7
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
216 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 5
What's the best punchline you heard this year?
96 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy