Aug 27 - RIP - Blockbuster to file bankruptcy next month

most viewed right now
 80
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 74
NBA When Doug Collins Switched Michael Jordan To PG Video, 10 Triple Doubles I..
55 comments
@sports
most viewed right now
 62
Video inside Lil Tayís family is coaching her to say the N word.
76 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
87 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #41
JaiMega 
space
avatar space
space
$15,133 | Props total: 18 18
Back to Rogers Video it is.
 8 years ago '10        #42
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,263 | Props total: 1496 1496
 bobbydrake6 said:
f**k a store sale, i'm about to go rent some s**t and never return it
lol collection agency gonna call you a few months later
 08-27-2010, 08:01 AM         #43
Hitzz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Where can I get games from now? .
 8 years ago '09        #44
McmasterlockPt2 42 heat pts42
space
avatar space
space
$13,002 | Props total: 956 956
Yea all the blockbusters are closed in my city.
 8 years ago '06        #45
Maddog345 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,908 | Props total: 314 314
It was only a matter of time. Their days were numbered.
 8 years ago '05        #46
Panopticon 43 heat pts43
space
avatar space
space
$24,935 | Props total: 12399 12399
Just like the music industry. You keep overcharging people for something and just ignoring market forces like you're unf**kwitable, and it will catch up to you. When CD's were being downloaded on napster and scour - at the height of that with articles flying and places like Tower records were empty as hell, I'd go there and prices were staying the same or INcreasing.

When demand for video dropped, the supply was obviously increased, and prices should have gone down. But those mfs kept prices to actually rent the s**t the exact same - like $5 for a damn movie. Redbox hit and bam - $1 for a movie. Then, after they got socked in the damn head, blockboster wants to come out with their own version of redbox. Too late - shouldn't have acted like you were untouchable. Consumer demand when the movie price was $1 was high enough to spur buying. f**ks. Peace out.
 8 years ago '07        #47
JamcnPrettyboy 98 heat pts98
space
avatar space
space
$23,698 | Props total: 6812 6812
it ain't just netflix

its the redbox as well
 8 years ago '05        #48
NomiS 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,127 | Props total: 55 55
 Nathan Copeland said:
R.I.P

lol I think this is a good time for this video to be played in reverse
 8 years ago '09        #49
hindsite21 1 heat pts
space
space
space
$1,033 | Props total: 20 20
crazy s**t....
 08-27-2010, 08:56 AM         #50
freakbucket 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NO RELIGION said:
Around new years 2010 I was reading an article about 10 major companies that would go bankrupt and/or fold before years end BlockBuster was 1 of them.


No remorse 4 them though. I watch all movies for free :finger:
yup, this wall all over yahoo news, cnbc, etc...

the market isn't there anymore, atleast not for the huge operation they were running. i seriously predict the decline of movie theaters in 10-20 years. when lets say half of the tv's users will have atleast decent quality lcd/plasma screens. more folks will have 3d tvs, etc.. $20...brand new movie straight to ur cable box/netflix/whatever program they are using.
 8 years ago '10        #51
lboog1423 298 heat pts298
space
avatar space
space
$35,249 | Props total: 18808 18808
I def racked up on ps3 games when our Block Buster closed down last year. Damn Netflix and RedBox puttin everybody out of business. These other rental places better step they game up. Oh yea and shouts out to Movie Gallery for closing before I returned the movies I rented. Suckas
 8 years ago '04        #52
Don Savant|M 3 heat pts
space
avatar space
space
$21,529 | Props total: 37 37
Saw this in an article 4 months ago that named companies that wouldn't be around in 2011. Fulfilled.
 08-27-2010, 09:33 AM         #53
Ednyce 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SaMaDzz said:
what people know about theseeeeee



[pic - click to view]

yo thats funny , i found my moms card the other day, the membership date was 1991
 08-27-2010, 09:59 AM         #54
LoeSoSick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ima cop me a few games now
 8 years ago '08        #55
fly_society_05 6 heat pts
space
avatar space
space
$9,302 | Props total: 37 37
 NO RELIGION said:
surfthechannel.com


 8 years ago '04        #56
DERRTY CHYBO 12 heat pts12
space
avatar space
space
$11,788 | Props total: 999 999
s**t the only blockbuster's by me closed down a good 4-5 years ago.
 8 years ago '07        #57
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,031 | Props total: 23820 23820
 JKO said:
Cops- fixed tickets
Franchise owners - free food
Doctors - free consulting + prescription (without going to the clinic)

I met the CEO of my current job while working there.


Women - "you look different outside your work uniform"....o yes
oh aight yeah thats tight lol. its cool when ppl do that, i was a manager at a theater for a year or so. and id get free s**t from the regulars.
 8 years ago '07        #58
Ham Rove 3520 heat pts3520
space
avatar space
space
$56,031 | Props total: 23820 23820
yo anyone seen those commercials where you can buy one of your own red boxes lol its like a business opportunity...idk how profitable it could be to one person but they made it sound awesome ha
 8 years ago '08        #59
El_Maravilloso1 
space
avatar space
space
$3,530 | Props total: 550 550
blu ray and game sales :banana:
 8 years ago '04        #60
slapaho 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,333 | Props total: 2609 2609
it aint even netflix. movies really suck for every great movie a year 394895759 movies come out.

ppl dont really wanna rent movies when u can buy the bootleg. its one video store where i live now,and ppl never rent good movies anyhow the average video store renter has horrible taste in movies and rarely bring the movies back.


yo anyone seen those commercials where you can buy one of your own red boxes lol its like a business opportunity...idk how profitable it could be to one person but they made it sound awesome ha
____________________

thats whats up only if i can put my own selection of movies in it tho. all gangsta hood movies
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
111 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 34
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
572 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
12 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 16
Image(s) inside Lil Kim Washed AF!!!
98 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
May 21 - Maryland police officer fatally shot, suspect on the loose
63 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 13
Nicki Minaj! FERG! Gucci! Migos!
35 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Video inside AR-AB - Rivals (Cassidy Diss) (Official Music Video)
99 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 10
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
133 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy