Smiley Origins (where did jayz pause face come from)

most viewed right now
 124
Kevin Hart X-mad card
21 comments
@movies
most viewed right now
 105
Steph Kegels
65 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 88
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
102 comments
@sports
most viewed right now
 73
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
235 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '09        #201
DrizzyJT 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,912 | Props total: 66 66
 mt fuji said:
I wanna know the origins of "dat a.ss face"

who started that s**t etc...
4chan started dat a.ss
 7 years ago '04        #202
Skammy Gee 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,210 | Props total: 109 109
 MythMade said:
I kinda like this Haynesworth one



[pic - click to view]





[pic - click to view]


[pic - click to view]



[pic - click to view]



 TiestoFriendly said:

[pic - click to view]



LOL I suck at photoshop. somebody take this s**t n make it actually transparent or take the original pic and do it yourself. i really wanna see a good smiley of this. props and my full respect to anyone who makes it.

[pic - click to view]



Last edited by Skammy Gee; 08-22-2010 at 12:43 PM..
 7 years ago '07        #203
NuffGanja 117 heat pts117
space
avatar space
space
$35,711 | Props total: 14906 14906
I'm responsible for the weezy dontlike one but its already been identified... so heres another


[pic - click to view]



[pic - click to view]

 7 years ago '05        #204
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 youngdure said:
here's the gif
[pic - click to view]

 7 years ago '08        #205
HavanaCuba 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,644 | Props total: 95 95
 Sephiroth757 said:

[pic - click to view]

The face on the mask at the end
 08-22-2010, 12:14 PM         #206
evici1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]


[pic - click to view]

 7 years ago '04        #208
Skammy Gee 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,210 | Props total: 109 109
Here's a coupl xtras i made over the last month


[pic - click to view]


[pic - click to view]


[pic - click to view]


[pic - click to view]


[pic - click to view]


[pic - click to view]


[pic - click to view]



Last edited by Skammy Gee; 08-22-2010 at 12:34 PM..
 08-22-2010, 12:44 PM         #209
Giuseppe554  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
we need some funny pumper faces/gifs haha
 7 years ago '05        #211
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
We need some females up in this b**ch


[pic - click to view]


[pic - click to view]

 7 years ago '04        #212
TrueWest_1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,937 | Props total: 198 198

[pic - click to view]



someone posted this one. this one would he great WTF :lachen001:
 7 years ago '04        #213
Calamity 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,025 | Props total: 1850 1850
somebody look for a smiley of beetlejuice from howard stern that n*gga got to have a worthy one out there somewhere lol
 7 years ago '10        #215
TiestoFriendly 6 heat pts
space
avatar space
space
$15,363 | Props total: 14 14
 Skammy Gee said:


[pic - click to view]

:agreement6: I appreciate, dawgs. :agreement6:
 7 years ago '04        #216
Skammy Gee 17 heat pts17
space
avatar space
space
$2,210 | Props total: 109 109
 TrueWest_1 said:

[pic - click to view]



someone posted this one. this one would he great WTF :lachen001:

[pic - click to view]

 7 years ago '10        #217
TiestoFriendly 6 heat pts
space
avatar space
space
$15,363 | Props total: 14 14
 Swisher sweet said:
We need some females up in this b**ch


[pic - click to view]


[pic - click to view]

Co-sign I wanna see them two become smileys. Damn we all feenin for smileys up in this b**ch XD but if anything we need some female smileys. that's long overdue.
 7 years ago '05        #218
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,451 | Props total: 25144 25144
....Some Of Yall Be Posting Some Unfunny a.ss Smileys

Thats Why Ronnie Aint Adding None
 7 years ago '05        #219
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 TrueWest_1 said:

[pic - click to view]



someone posted this one. this one would he great WTF :lachen001:
 Skammy Gee said:

[pic - click to view]


[pic - click to view]



 7 years ago '04        #220
kreuzberg61 20 heat pts20
space
avatar space
space
$3,227 | Props total: 133 133
 Swisher sweet said:

[pic - click to view]




[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside Dec 15 - China is raising the next generation of African elites by tra..
59 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 37
joie chavis
35 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
89 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Video inside Roseanne Revival Gets Premiere Date on ABC — Watch Season 10 Teaser
58 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Ashamed Of Pixel Sales, Google Begins Hiding Pixel Launcher Install Count In P..
8 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 12
Erykah badu shows that fur burger
94 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
194 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Article inside Dad challenges daughter’s boyfriend to video game grudge match, gets ..
18 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy