Nicki Minaj Had A "Pancake Butt, Just Like Mom Used To Make"

most viewed right now
 102
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
41 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 79
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
73 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
Video inside Stalley Reveals That He Used To Babysit Trippie Redd
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
49 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '04        #41
---Max-Payne--- 152 heat pts152
space
avatar space
space
$6,285 | Props total: 6141 6141
She has a p*nis too.
 8 years ago '04        #42
luv4music 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,737 | Props total: 1640 1640
 Seymore Cake said:
Stop reaching yourself Ken, and drive to Barbie's Malibu condo

Both these b**ches got a tall stack of fresh hot cakes

 8 years ago '06        #43
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,410 | Props total: 2 2

[pic - click to view]




[pic - click to view]



seems pretty obvious
 8 years ago '05        #44
JimDinO77 16 heat pts16
space
avatar space
space
$23,056 | Props total: 5840 5840
her fake b00ty>>>>lola luvs, and all the other fake b00ty b**ches
.
 08-19-2010, 08:37 AM         #45
Jerseyelite89 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ya'll n*ggas wit your rumours, i mean granted it is small but i think its just some industry level exercises they get these top black and latina women to do once they get in, to fill out they bodies and keep them in the hip...i mean Alicia Beyonce, they all where kinda flat when they just dropped now thy got curves upon curves...i mean justg watch rihanna's slow conversion soon enough she gonna have an o.d. fatty and big brea$t and they gonna look natural
 8 years ago '05        #46
THaXcEpTiOnAL1 7 heat pts
space
avatar space
space
$6,881 | Props total: 240 240
man id still hit that s**t

she look like thes.lut back in high school
 8 years ago '05        #47
THaXcEpTiOnAL1 7 heat pts
space
avatar space
space
$6,881 | Props total: 240 240
 Jerseyelite89 said:
ya'll n*ggas wit your rumours, i mean granted it is small but i think its just some industry level exercises they get these top black and latina women to do once they get in, to fill out they bodies and keep them in the hip...i mean Alicia Beyonce, they all where kinda flat when they just dropped now thy got curves upon curves...i mean justg watch rihanna's slow conversion soon enough she gonna have an o.d. fatty and big brea$t and they gonna look natural
u culd be on to something...i heard that proper excercise can increase ur fatty

my girl going on a workout plan :dancingcool:
 8 years ago '10        #48
lboog1423 298 heat pts298
space
avatar space
space
$35,249 | Props total: 18808 18808
This is exactly Y I dnt F**k wit Nicki. Nothin is real about her.
 8 years ago '04        #49
423 Fiend 
space
avatar space
space
$331 | Props total: 2 2
 Jerseyelite89 said:
ya'll n*ggas wit your rumours, i mean granted it is small but i think its just some industry level exercises they get these top black and latina women to do once they get in, to fill out they bodies and keep them in the hip...i mean Alicia Beyonce, they all where kinda flat when they just dropped now thy got curves upon curves...i mean justg watch rihanna's slow conversion soon enough she gonna have an o.d. fatty and big brea$t and they gonna look natural
if u think its just a rumour ....ur f**kin retarded
 8 years ago '09        #50
Difficult 135 heat pts135
space
avatar space
space
$47,420 | Props total: 670 670
 JimDinO77 said:
her fake b00ty>>>>lola luvs, and all the other fake b00ty b**ches
.
Her a.ss does look better than Lola's but Lola's face is gorgeous. That's what makes is sadder.
 8 years ago '04        #51
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,462 | Props total: 2478 2478
so just cus she dont got a super big a.ss doonk she has a pancake butt i'd still hit
 8 years ago '06        #52
coolio 57 heat pts57
space
avatar space
space
$18,375 | Props total: 9 9
the f**k is that beside her..looks like an overgrown oompa loompa
 8 years ago '09        #53
Brainwave 5389 heat pts5389
space
avatar space
space
$18,418 | Props total: 6 6
Every Time I See Her The b00ty Looks Suspect Until We Get Some pr0n She's In Or A Rhianna Type nekkid Photo I'm a.ssuming It's Not All That Or Even Worth Talking About
 8 years ago '05        #54
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 Jerseyelite89 said:
ya'll n*ggas wit your rumours, i mean granted it is small but i think its just some industry level exercises they get these top black and latina women to do once they get in, to fill out they bodies and keep them in the hip...i mean Alicia Beyonce, they all where kinda flat when they just dropped now thy got curves upon curves...i mean justg watch rihanna's slow conversion soon enough she gonna have an o.d. fatty and big brea$t and they gonna look natural
 THaXcEpTiOnAL1 said:
u culd be on to something...i heard that proper excercise can increase ur fatty

my girl going on a workout plan :dancingcool:
This is true if a woman does the right exercises it can firm the a.ss up and shape it nicely.

Also a lot of women put on weight in their a.ss and thighs as they get older naturally. Those pics Nicki was probably 19 or 20. She is like 25-26 now so she could have just finally grew into her body.

But with that said, I think Nicki got some kinda butt enhancement...
 8 years ago '07        #55
Bkjj11 3745 heat pts3745
space
avatar space
space
$97,166 | Props total: 79854 79854
 THaXcEpTiOnAL1 said:
man id still hit that s**t

she look like thes.lut back in high school
I'd hit her pus*y, not her s**t
 08-19-2010, 09:16 AM         #56
China Man 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol Nicki got some butt implants like Kim K, that's why they got stiff a.sses (just like tit implants). If you watched that performance of Nicki on MTV or BET earlier in the summer, where she came out in the white, her s**t was stiff as f**k, which made it completely obvious on national TV.

There are exercises you can do to make it bigger, but there ain't no exercises to go from a surf board a.ss to a badonkadonk like Nicki's
 8 years ago '07        #57
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,577 | Props total: 557 557
id pour my syrup on her pancakes
 8 years ago '06        #58
*c.o.a.* 104 heat pts104
space
avatar space
space
$3,659 | Props total: 44 44
duh
 08-19-2010, 09:46 AM         #59
tj.iscool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'll smash...LMFAO@her asking him to touch the t*ts an he was scared...
 8 years ago '05        #60
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,559 | Props total: 836 836
she looks better there than she usually does
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
123 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 27
Image(s) inside Mother of Three
82 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
165 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
9 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 12
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
156 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside So while I was high. (still am...) I discovered a game called Gravity R..
26 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 9
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
102 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy