Kanye West Feat. Beyonce & Charlie Wilson - See Me Now (CDQ) + Hot97 stream RECAP

most viewed right now
 131
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
74 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Image(s) inside Charlamagne Tha god & Joe Budden Working On A New Show.
131 comments
@hiphop
most viewed right now
 75
Image(s) inside Ayo Cardi B sister tho.....!!!
50 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
104 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '10        #281
DATKIDD121 29 heat pts29
space
avatar space
space
$7,028 | Props total: 5509 5509
Wasn't really feelin the hook too well. But overall, the song is good. Just wish he would have put out that "All of the Lights" joint. That s**t sounded like it was gonna be dope.
 7 years ago '09        #282
TERRANCE CRACK 48 heat pts48
space
avatar space
space
$8,193 | Props total: 51 51
i like it its still ruff....sounds like his old stuff..this>>>>>>>power
 08-12-2010, 12:42 AM         #283
Industry 215 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TIGER HOODS said:
damn he got beyonce to say 'n*ggaz'

Had the damn thing singing about slinging crack


[pic - click to view]

 7 years ago '06        #284
King Allister 36 heat pts36 OP
space
avatar space
space
$21,788 | Props total: 173 173
 Peterparker said:
nah this sound like a CD leftover track..something that would be on a mixtape but never would make it on the album..the hook is wack..Beyonce aint really needed..Kanye kinda got some corny punchlines..how u go from Power to this??
its not going on the album. its not a single...its a song they recorded wednesday night/morning

they finished recording 5 am
 7 years ago '07        #285
mross16 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,472 | Props total: 1708 1708
Dope song but I was expecting something along the lines of "Can't Tell Me Nothing" simple with a bumpin beat.... still looking forward to "All Of The Lights"


Last edited by mross16; 08-12-2010 at 10:33 AM..
 7 years ago '04        #286
abstractq 5 heat pts
space
space
space
$8,562 | Props total: 2834 2834
this song is AWFUL. . .
 7 years ago '07        #287
darrius 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,059 | Props total: 411 411
F what yall talkin bout this s**t is crack. As soon as this hit radio waves yall goin to bac on his d!ck. This is just GOOD MUSIC period. Real hiphop comin back
 7 years ago '05        #288
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
This song is catchy. I been humming it since I heard it last night....
 7 years ago '04        #289
Shizz|M 
space
avatar space
space
$7,363 | Props total: 225 225
 AK1 said:
Yo can I listen to the stream on my phone (android)
yea it works
if you got flash tho
 7 years ago '04        #290
tmed834 5 heat pts
space
avatar space
space
$1,436 | Props total: 74 74
 Industry 215 said:
Had the damn thing singing about slinging crack


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
149 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Video inside Who is she!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Here is what Disney now owns.
72 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 21
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
153 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 17
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
65 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
Image(s) inside Dec 13 - Bannon looks like a DISHEVELED DRUNK that wondered on stage
17 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 14
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
225 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Star Wars Last Jedi Spoiler review
29 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy