Jul 30 - Mexican Drug Cartel Allegedly Puts a Price on Arizona Sheriff's Head

most viewed right now
 52
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
97 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
36 comments
@movies
most viewed right now
 40
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 29
NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-30-2010, 09:18 PM         #21
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HeckDaMonsta said:
yeah f**k mexicans there the reason I can't get a job and the reason I can't get welfare and they shut down my local hospital cuz of them. There also the reason I droped outta high school and they f**ked my credit score and I know there stealing my internet cuz that s**t was way faster before they got here...blah blah blah


word
 07-30-2010, 09:20 PM         #22
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah some b**ch i know told me she got this text too
eh
 07-30-2010, 09:20 PM         #23
Sniggit 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^ lmao, just post em in here. gtfo

hes definitly gonna have an attempt on his life

i mean if i was in the right place at the right time, n i think im gonna get away with it

u can believe id be doin that for a mill lol
 7 years ago '04        #24
qutaboi225 39 heat pts39
space
avatar space
space
$4,011 | Props total: 6317 6317
GOOD! i bet he wont talk that redneck biggot ish with a cool mil on his head:dancingcool:
 7 years ago '07        #25
HeckDaMonsta 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,357 | Props total: 2815 2815
hahaha yall stupid as hell i was jokin if u read the whole thing i said blah blah blah
 7 years ago '07        #26
HeckDaMonsta 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,357 | Props total: 2815 2815
 SCRIP1ONER said:
sounds like envy to me, your one dumbass motherf**ker in my opinion blaming mexicans as the reason you dropped out of school & credit score.. you make your own decisions theres no one to blame but your lazy a.ss self

why don't you setup wpa2 security for your router.. you should of stayed in school your dumber than s**t..
cmon man i know ur smarter than that
 7 years ago '04        #27
Screwhead|m 194 heat pts194
space
avatar space
space
$14,976 | Props total: 278 278
WTF is wrong with you all condoning this?

You want the Mexican drug cartel(s) to gain a territorial foothold against a Sheriff of the U.S. (and the county he resides in)?

I guarantee none of you (those of you supporting this) would want to be around Maricopa County when the Mexican cartel(s) begin raising hell in the streets afterwards (more than what's happening now).
 07-30-2010, 09:42 PM         #28
Zeeshine 
space
space
space
$n/a | Props total:  
okay... i would be scared as f**k if i was that sherriff...


but to address other people...

the whole they take our jobs argument is hugely FLAWED... just yesterday CNN did a report on grape pickers and how NO american ever applied for that job and more like them... Lets face the truth here people mexicans will do things that americans view too highly of themselves to do... hence why we should enact a new job workers plan to change this s**t....

AND

the mexican govt has to get its s**t together jesus christ...
 7 years ago '06        #29
javaughn1000 192 heat pts192
space
avatar space
space
$2,814 | Props total: 3 3
ok i dont believe this s**t ...a drug Cartel sent random text messages to people to k!ll a cop the same people who smuggle drugs into the U.S.sent a text message to a random person...I guess
 7 years ago '07        #30
Pistol Peter 33 heat pts33
space
avatar space
space
$26,679 | Props total: 15 15
dey tirk r jerbsss
 7 years ago '06        #31
cboi3523 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,962 | Props total: 44 44
 Gonzilla said:
I got that text yesterday.

I thought it was just another stupidass FWD Chain Text.

I can send it to y'all if y'all wanna see it or be part of history.
Just post your cell numbers, don't PM me though. POST THEM IN HERE.


[pic - click to view]



[pic - click to view]



Last edited by cboi3523; 07-30-2010 at 10:55 PM..
 07-30-2010, 11:07 PM         #32
DOUGHBOY3226 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fuk ths sheriff and the u.s government!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 7 years ago '05        #33
That Dude 
space
avatar space
space
$847 | Props total: 89 89
Hits up priceline.com cheap tickets to Arizona
 07-30-2010, 11:29 PM         #34
Jerseyelite89 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LLCOOLFERN said:
Day Took r jobs. Step your game up. I realize times are hard, but mexicans are hardly to blame. I know more unemployed middle class kids, than poor kids. I work at a high school and while most hispanics are spending their time playing sports, or working, a lot of natural born students could care less because their parents are paying for their college. I know more whites and blacks on welfare. This is not a race issue. It is a work ethic problem. Many don't want to work, let alone work hard.
the problem isnt them coming here, the real problem is how these supposed big corporations are totally leaving the US to put jobs in other places
 7 years ago '07        #35
Deniro732 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,623 | Props total: 2469 2469
lmfao @ someone who isn't p!ss poor joining the mexican cartel for a g ball..n*ggas are on 1 for thinking that
 7 years ago '04        #36
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
 DallasTexas said:
middle eastern ppl arenot coming by the thousands every year and bankrupting cities... illegal mexicans are causing hospitals to go broke and close
one of the stupidest posts ive ever read on boxden
 07-31-2010, 12:09 AM         #37
Sniggit 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 soker4002 said:
yea i agree man thats not really their style

no disrespect, but really?

its anonmyous n its a chain message....

itll have been passed to lowkey connects which woulda been passed onto goons which woulda been posted onto his trustworthy ride or die b**ches so on so on

its perfect.

to pay the dude or give him the respect, all they gotta do is invite him.

none of its official. its the best way.
 7 years ago '10        #38
theking1 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,236 | Props total: 11 11
yep f**k the pigs 'no bestiality intended'


Last edited by theking1; 07-31-2010 at 12:14 AM..
 7 years ago '08        #39
Crankdatkfc 23 heat pts23
space
avatar space
space
$3,182 | Props total: 362 362
Lol @ ppl thinking they gonna get paid. If someone actually does it they either gonna 1.) Get arrested and put to death 2.) Get shot up by the police 3.) Get k!lled by the Cartel when they go "Where my money at?"

 7 years ago '06        #40
davon4204 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,172 | Props total: 1613 1613
Looks like they want Sheriff Joe Dealt with.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 14
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
69 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
76 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 3
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
296 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 2
Image(s) inside Joyner Lucas responds back to criticisms of “I’m not racist”
103 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 1
Video inside Kill Order Martial Arts Film Trailer
14 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 1
Well Damn NEW VIDEO: (Preview/Snippet) Migos “Ice Tray” (Everyday Struggle)
108 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy