Official Madden 11 Online Franchise

most viewed right now
 203
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 188
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
27 comments
@wild'ish
most viewed right now
 105
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
400 comments
@hiphop
most viewed right now
 99
Image(s) inside Lil Kim Washed AF!!!
64 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '05        #1421
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,751 | Props total: 3918 3918
Joined up as the Lions, tag is ShortbusRevenge
 8 years ago '05        #1422
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,751 | Props total: 3918 3918
1st game and Calvin Johnson gets injured and is out for 9 weeks, f**k you madden :finger:
 8 years ago '05        #1423
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491
 Stupendamatic said:
1st game and Calvin Johnson gets injured and is out for 9 weeks, f**k you madden :finger:


i can't stand injuries in Madden, when they get injured i like looking at the replay and seeing how they got injured...for some reason my defensive players always get hurt when they get sacks...
 8 years ago '05        #1424
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
^ Happened to me on the other league.
 8 years ago '06        #1425
layzie8171 42 heat pts42
space
avatar space
space
$9,969 | Props total: 494 494
injury's are the worst, in one of my other leagues on one play bradford, s jackson, and avery went down with injurys, on a quick out route. i was devastated. all of em out for atleast 6 weeks
 8 years ago '05        #1426
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,751 | Props total: 3918 3918
I am cursed because in both leagues my best player is out for 8+ weeks. Here CJ, the other Beason is out, not to mention my starting safety and 2 other LBs. I gotta run a nickle because I am down to 4th string special teams scrubs in the middle ...
 8 years ago '05        #1427
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491


that's for you Jets...

gg tho...


Last edited by MysticKJ; 10-24-2010 at 10:52 AM..
 8 years ago '05        #1428
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,157 | Props total: 689 689
 MysticKJ said:


that's for you Jets...

gg tho...
most def

I know I'd be heated if i was in your shoes but I feel like Madden owed me that. That long bomb to marshall u had at the end of the game was fluke cuz of the 'slide' s**t the players do and Revis slid like 5 yards ahead of him and out of position for the INT.
 8 years ago '05        #1429
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,751 | Props total: 3918 3918
I repeat, f**k Madden :finger:

1st game, Calvin Johnson out with a herniated disc 9 weeks
2nd game, Jahvid Best out with a broken wrist 6 weeks
 8 years ago '05        #1430
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,157 | Props total: 689 689
^lmao damn that sucks. But u joined late anyways, the lions got no shot of makin playoffs this year so ur not really missing anything
 8 years ago '05        #1431
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,751 | Props total: 3918 3918
 R4P said:
^lmao damn that sucks. But u joined late anyways, the lions got no shot of makin playoffs this year so ur not really missing anything
yeah I know but I was hoping to ruin someone elses playoff dreams

It's alright, top 3 pick here I come :dancingcool:
 8 years ago '05        #1432
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491
 Stupendamatic said:
yeah I know but I was hoping to ruin someone elses playoff dreams

It's alright, top 3 pick here I come :dancingcool:
 8 years ago '05        #1433
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491
quiet in here...what's good?
 8 years ago '05        #1434
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,157 | Props total: 689 689
 MysticKJ said:
quiet in here...what's good?



[pic - click to view]



what else needs to be said


































I'm gonna jinx myself but f**k it, I'll talk s**t to keep things fresh.

I've blown out every single opponent I've played this year with the exception of Mystick (granted majority of my games were against CPU tho )


I'm stompin out the Pats next advance. Ever since dude tried to say I only got an offense but no D I been shuttin people down.


We climbin in yo windows we snatchin yo passes up!!!!

J-E-T-S JETS JETS JETS b**ches


[pic - click to view]

 8 years ago '05        #1435
Y.G. 27 heat pts27 OP
space
space
space
$42,765 | Props total: 17009 17009
 R4P said:

[pic - click to view]

Got damn!
 8 years ago '05        #1436
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$15,756 | Props total: 5491 5491
 R4P said:

[pic - click to view]


I've blown out every single opponent I've played this year with the exception of Mystick (granted majority of my games were against CPU tho )
damn, Jusamazing won the SB last year right?

i'm not gonna lie...i like those cpu games, get to try out new plays and blitzes...
 8 years ago '05        #1437
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,157 | Props total: 689 689
I was about to drop 70 but dude quit on me with 55 seconds left, me on his goaline cuz he kept getting his players injured
 8 years ago '05        #1438
R4P 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,157 | Props total: 689 689
 MysticKJ said:

i'm not gonna lie...i like those cpu games, get to try out new plays and blitzes...
hell yea, i've expanded on my plays used and even tried a s**t load of different playbooks thanks to all those cpu games
 8 years ago '09        #1439
Kgdesign 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,105 | Props total: 1091 1091
 R4P said:
I was about to drop 70 but dude quit on me with 55 seconds left, me on his goaline cuz he kept getting his players injured
That was a b!tch move Giants...b!tch move
 10-27-2010, 01:25 PM         #1440
xcavzxkingx23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i will be on mvp..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
57 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
174 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
 29
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
146 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Video inside The Deep Dark Web
148 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Video inside This was by far the best catfish
113 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Video inside Black Panther deleted scenes
14 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy