Did Yall know mat bomer (white collar) was gay?

most viewed right now
 72
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
145 comments
@hiphop
most viewed right now
 66
Post Malone almost commits career suicide on stream
262 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
101 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
144 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '06        #1
7476 pageviews
6 comments


Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,897 | Props total: 25689 25689
Did Yall know mat bomer (white collar) was gay?
 

 
Damn i didn't know that (i dont care still a good a.ss show) but it's kinda shocking how his character get mad b**ches on the show...


[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]


6 comments for "Did Yall know mat bomer (white collar) was gay?"

 7 years ago '09        #2
Ms Ambitious 249 heat pts249
space
avatar space
space
$8,395 | Props total: 7107 7107

[pic - click to view]




[pic - click to view]






[pic - click to view]




[pic - click to view]






To each his own tho lol.
 07-17-2010, 01:56 AM         #3
Mike The Ninja 
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha ^^^^^ this
 7 years ago '08        #4
stlcardinals19 32 heat pts32
space
avatar space
space
$19,057 | Props total: 4837 4837
Not to sound like an a**hole, but who cares????
 7 years ago '05        #5
nahsuhmeanz 
space
avatar space
space
$9,949 | Props total: 2751 2751
wut his character gets mad b**ches on the show. thats crazy. he must be acting or something strange like that.
 7 years ago '07        #6
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,308 | Props total: 25 25
 nahsuhmeanz said:
wut his character gets mad b**ches on the show. thats crazy. he must be acting or something strange like that.


but yea so what, i like him as an actor
 7 years ago '09        #7
29 26 6 heat pts
space
avatar space
space
$11,181 | Props total: 2582 2582
Dam, didn't know... Don't really care, White Collar is a good show.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
191 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
68 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 44
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
78 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 35
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
216 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Image(s) inside The Backshots would be crazy
20 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
NBA Kris Dunn Step Back Dagger
29 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 23
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
49 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Dec 13 - Study: Women rate the strongest men as the most attractive
84 comments
21 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy