Rick Ross "Teflon Don" Official Thread

most viewed right now
 137
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 81
Steph Kegels
96 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Kevin Hart X-mad card
73 comments
@movies
most viewed right now
 60
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
267 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Teflon Don
5 mics, classic album 10 35.71%
4 mics, 9 32.14%
3 mics, average 5 17.86%
2 mics, 2 7.14%
1 mic, GARBAGE 2 7.14%
Voters: 28. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 7 years ago '08        #161
gagethedesigner 16 heat pts16
space
avatar space
space
$9,744 | Props total: 366 366
it was better than i expected
tears of joy would have 2 be my fav track right behind MM3

just goin add a few bonus tracks, take out Ashton Martin Music and im good
 7 years ago '09        #162
Jmoore334 
space
avatar space
space
$2,288 | Props total: 274 274
Can Someone PM Me The "Extra Tracks"?
 7 years ago '08        #163
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 41 41
Rozaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
 07-13-2010, 07:31 PM         #164
IKeepsItTrill100  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Came a long way...








BAWSE!



[pic - click to view]

 07-13-2010, 07:36 PM         #165
VizionProd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Album is actually DOPEEE....
 07-13-2010, 07:40 PM         #166
tmitch19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ROSS!!!! D/L now...
 7 years ago '08        #167
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 41 41
where the ross haters at...
 7 years ago '04        #168
Ateace3 
space
avatar space
space
$4,060 | Props total: 27 27
 guncity2007 said:

[pic - click to view]

:
 07-13-2010, 07:42 PM         #169
MissRhea623  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I just loaded it on my Evo i'M listening to it now (I don't buy ross s**t)

its cool but he still that drug rap s**t smh n*gga YOU WERE A OFFICER!!! lol everytime i hear him talking that kilo s**t i just shake my head hahaha

the music is dope tho free mason my s**t but I gotta save my chips for that real hip hop good a.ss job sept 14. then i gotta back and cop the roots,little brother,eminem,distant relatives,talib kweli and big boi
 7 years ago '05        #170
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 antdog said:
grouprip please
This...
 7 years ago '05        #171
kingkolby 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,367 | Props total: 97 97
i am in no way a rick ross fan but who cares if he was a c.o. I have a friend who is a c.o. he does it cuz its decent money but he sells coke. even if he was a cop what cops arent dirty.
 7 years ago '06        #172
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$25,541 | Props total: 6799 6799
11 tracks tho? really
yipes
album a.ss
 7 years ago '08        #173
gagethedesigner 16 heat pts16
space
avatar space
space
$9,744 | Props total: 366 366
i changed some s**t up
this is what my TD tracklist is look like

1. I'm Not A Start
2. Free Mason
3. Tears of Joy
4. Maybach Music 3
5. Live Fast, Die Young
6. Super High
7. Veterans Day
8. Money Maker(love that track, had to put it on there)
9. MC Hammer
10. BMF
11. Super HIgh remix
12. Knife f!ght
13. 300 Soldiers
14. All The Money In The World


i didn't like the tracks "No.1" & "Ashton Martin Music" so i deleted them
 7 years ago '10        #174
aka ReeSe 6 heat pts
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 3745 3745
f**k it...I downloaded it anyway, I'm on "No. 1" right now. I liking this album so far.

Wow, Diddy just came in...I didn't even know he was on this s**t (doesn't have the features in the title of the songs).
 7 years ago '08        #175
Showtimegp 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,550 | Props total: 41 41
 MissRhea623 said:
I just loaded it on my Evo i'M listening to it now (I don't buy ross s**t)

its cool but he still that drug rap s**t smh n*gga YOU WERE A OFFICER!!! lol everytime i hear him talking that kilo s**t i just shake my head hahaha

the music is dope tho free mason my s**t but I gotta save my chips for that real hip hop good a.ss job sept 14. then i gotta back and cop the roots,little brother,eminem,distant relatives,talib kweli and big boi
how u know ross was not selling drugs when he was a c.o at 19 years old for less than a year

chekcmate
 07-13-2010, 07:53 PM         #176
believeingreen  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Rick Ross went in on those LA LA LA LA LA ' s on that song "all the money in the world"
 7 years ago '06        #177
ohiostate7 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,980 | Props total: 242 242
D/L now :cool-smiley-009:
 07-13-2010, 07:57 PM         #178
tmitch19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
What's the skit on tears of joy..?
 7 years ago '04        #179
Ra-da-god 23 heat pts23
space
avatar space
space
$11,755 | Props total: 1572 1572
 Showtimegp said:
how u know ross was not selling drugs when he was a c.o at 19 years old for less than a year

chekcmate
lol you really believe that? aight my n*gga
 7 years ago '04        #180
KREW 25 heat pts25
space
avatar space
space
$6,048 | Props total: 4840 4840
Let me get that grouprip

im still going to buy it tho, ya know, to support the illuminati

Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Niggas just crucified Lil Kim
113 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
111 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
joie chavis
45 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Girl, you look so good, it's to die for (die for) | Ooh, that pus-y go..
21 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Video inside Denzel speaking Realism!
30 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
When Popeyes runs out of chicken
73 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
116 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
107 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy