Nicki Minaj - I Can Pay Your Mortgage For A Year In 30 Minutes"

most viewed right now
 98
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
118 comments
@wild'ish
most viewed right now
 74
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
226 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Image(s) inside well damn Young Ma looking more swole than 95% of you niggas
117 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
56 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '09        #21
Axl Rose 21 heat pts21
space
avatar space
space
$23,520 | Props total: 5550 5550
but she can't pay 2,000 to rent a lambo?


Last edited by Axl Rose; 07-07-2010 at 06:01 PM..
 8 years ago '04        #22
HUMAN_CRACK 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,365 | Props total: 120 120
That pic of pinky is old, she's not that big no more, but she isn't her old self either lol
 8 years ago '05        #23
Chuck Hustle 
space
avatar space
space
$8,517 | Props total: 2 2
 PhrozenMenace said:
yeah pinky losing it..starting to look like a thick,sloppy a.ss bear
Look more like shes Gaining it...
 8 years ago '06        #24
*c.o.a.* 104 heat pts104
space
avatar space
space
$3,659 | Props total: 44 44
[quote=Young Shotta;16376149]but she can't pay 2,000 to rent a lambo?



 8 years ago '09        #25
ShadyVsEminem 248 heat pts248
space
avatar space
space
$22,146 | Props total: 7149 7149
 Young Shotta said:
but she can't pay 2,000 to rent a lambo?
That was the 1st thing that sprung to mind
 07-07-2010, 05:58 PM         #26
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ShadyVsEminem said:
That was the 1st thing that sprung to mind
Because y'all both stupid as f**k. Retarded minds think alike.
 8 years ago '09        #27
ShadyVsEminem 248 heat pts248
space
avatar space
space
$22,146 | Props total: 7149 7149
 chameleonmarke said:
Because y'all both stupid as f**k. Retarded minds think alike.
So it was just a complete lie they didnt pay for the car?

Kim has sold over 4 million in the US,i would take her bank balance over this man beats any day of the week.Kim actually has some talent and didnt try and milk off something as pathetic as a Barbie Movement.


Last edited by ShadyVsEminem; 07-07-2010 at 06:01 PM..
 8 years ago '05        #28
PBoy03 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,467 | Props total: 741 741
They both look ugly n dat pic, n pinky got cav fat hanging out her shoes...:jay:
 07-07-2010, 06:14 PM         #29
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ShadyVsEminem said:
So it was just a complete lie they didnt pay for the car?

Kim has sold over 4 million in the US,i would take her bank balance over this man beats any day of the week.Kim actually has some talent and didnt try and milk off something as pathetic as a Barbie Movement.
The car was not rented by Nicki. How many times do people have to go over that?
 07-07-2010, 06:15 PM         #30
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ShadyVsEminem said:
So it was just a complete lie they didnt pay for the car?

Kim has sold over 4 million in the US,i would take her bank balance over this man beats any day of the week.Kim actually has some talent and didnt try and milk off something as pathetic as a Barbie Movement.
Rofl Kim had no talent. She milked her lyrics, looks, ideas, styles, and everything else off OTHER PEOPLE. Nicki being credited soley for writing songs > the 7 people listed under Krim's
 8 years ago '05        #31
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,985 | Props total: 32 32
nicki better not say anything about kim. Kim will eat her alive(no homo)

Remember when eve was getting catty,
Eve spittin that line, " Some of y'all ain't writin' well, too concerned with fashion."


Kim ethered that hoe

It's the real hip hop mami check the facts
I'm sick of all you acts with your bubble gum raps
Like the sand in the hour glass you out of your time
Tried to go against the queen is you out of your mind?
Even be at number two, your chances is slim
Cause when God made Adam, he should've made Kim
I gave a few passes but I never forget
It's enough I got to put up with this Doo Doo Brown chick
Now you and you wanna come at me from all sides
I'm gettin money, don't think I just be lettin s**t slide
I'm very concerned with fashion ain't my fault y'all don't know how ta
Rock this Hollyhood thang y'all need to let me style ya

Come back, to the light ma, I started the s**t
How soon we forget I'm the heart of the s**t
So keep your tacky ways and go back to your stripper days
As long as I'm around, you gon' bow down


pink = diss to eve
cyan= diss to foxy
bold= diss to nicki (kim is light years ahead of nicki)

NSFW eve's stippa dayz



[pic - click to view]



Last edited by Redplayboy313; 07-07-2010 at 07:06 PM..
 07-07-2010, 07:21 PM         #32
chameleonmarke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nobody cares, f**got.

And Eve wasn't even talking about Kim in that line. Another instance of Krim's insecure a.ss being an idiot ho.
 8 years ago '07        #33
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$40,205 | Props total: 5345 5345
 Budala said:
Nicki speaking on why she won't diss Lil Kim in Vibe magazine interview...
comments like that is y people love when these idiots flop an fall flat on they face

that massive attack trash was 1 of tha big flops this decade
 8 years ago '08        #34
Ven0m 12 heat pts12
space
avatar space
space
$3,982 | Props total: 1200 1200
 DrX said:
damn pinky fat
id air her out like a war veteran, n*gga!
 07-07-2010, 09:03 PM         #35
Salvation 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lol @ people thinking Nicki Minaj rented a Lambo for a music video. There's no way that a music director would take care of that, right?
 8 years ago '06        #36
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,338 | Props total: 561 561
 Curb said:
Jay-Z should have said that to Nas.
i got apartments you could fit your homes in.
 8 years ago '05        #37
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 3 3
 Redplayboy313 said:
nicki better not say anything about kim. Kim will eat her alive(no homo)

Remember when eve was getting catty,
Eve spittin that line, " Some of y'all ain't writin' well, too concerned with fashion."


Kim ethered that hoe

It's the real hip hop mami check the facts
I'm sick of all you acts with your bubble gum raps
Like the sand in the hour glass you out of your time
Tried to go against the queen is you out of your mind?
Even be at number two, your chances is slim
Cause when God made Adam, he should've made Kim
I gave a few passes but I never forget
It's enough I got to put up with this Doo Doo Brown chick
Now you and you wanna come at me from all sides
I'm gettin money, don't think I just be lettin s**t slide
I'm very concerned with fashion ain't my fault y'all don't know how ta
Rock this Hollyhood thang y'all need to let me style ya

Come back, to the light ma, I started the s**t
How soon we forget I'm the heart of the s**t
So keep your tacky ways and go back to your stripper days
As long as I'm around, you gon' bow down


pink = diss to eve
cyan= diss to foxy
bold= diss to nicki (kim is light years ahead of nicki)

NSFW eve's stippa dayz



[pic - click to view]

Free Remy
Home      
  
 

 






most viewed right now
 60
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
95 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 58
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
42 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 48
condoms are lame as fu-k
44 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
158 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
128 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
243 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
45 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 23
NBA 23 NBA Legends say who the GOAT is
55 comments
19 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy