Nicki Minaj's "Your Love" = #1 Rap song in America

most viewed right now
 111
Drake- Iím Upset
283 comments
@hiphop
most viewed right now
 80
Image(s) inside Rhymefest Responds To Kim Kardashian!
131 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Article inside Reboot your router
34 comments
@tech
most viewed right now
 63
 NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
29 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 8 years ago '08        #21
The N 545 heat pts545
space
avatar space
space
$49,429 | Props total: 25184 25184
^
 8 years ago '08        #22
primetime 60 heat pts60
space
space
space
$21,346 | Props total: 99 99
 tj.iscool said:
None of her songs are good LOL
shots fired!!! :owned:
 8 years ago '04        #23
Ace Tu 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,269 | Props total: 279 279
i just wanted to come in here to say, ahem-
WHO GIVES A f**k IF THE MUSIC SUCKS???!!!!!
 8 years ago '07        #24
balla9969 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,894 | Props total: 733 733
yea numbers dont mean ur a good artist with that said she still is wack
 8 years ago '04        #25
Part2 
space
avatar space
space
$1,796 | Props total: 1 1
 un1t27 said:



U.S. Billboard Hot 100 <-- is the only thing that matters in America if she don't make it to #1 on that chart the b**ch doesn't matter.


EDIT: Let alone anywhere else in the world which aint goin to happen.
yep, basically
 8 years ago '04        #26
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
Unfortunately it's still not getting radio play at 23 on Radio songs And it's #4 not one on the rap charts
 8 years ago '09        #27
faceoffizhere 
space
avatar space
space
$4,702 | Props total: 860 860
Why yall suprised it's the female hiphop artist of the year
 8 years ago '04        #28
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
 faceoffizhere said:
Why yall suprised it's the female hiphop artist of the year
You mean the only female hip hop artist lmao
 8 years ago '04        #29
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 2 2
Mia could eat her alive
 06-29-2010, 07:19 AM         #30
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I never heard of this song. The music industry is dead and they are only reaching a few million people.
 8 years ago '07        #31
genobee 21 heat pts21
space
avatar space
space
$2,525 | Props total: 662 662
 un1t27 said:



U.S. Billboard Hot 100 <-- is the only thing that matters in America if she don't make it to #1 on that chart the b**ch doesn't matter.


EDIT: Let alone anywhere else in the world which aint goin to happen.
 8 years ago '09        #32
faceoffizhere 
space
avatar space
space
$4,702 | Props total: 860 860
 finishim said:
You mean the only female hip hop artist lmao
exactly they had ms jade lil kim and someone else who aint had a album in years lol
 8 years ago '06        #33
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,411 | Props total: 3 3
wow.... and ppl were mad at Nas for saying hip hop is dead

people are happy with these created-sensation though. All the teeny boppers going nuts over drake and nicki minaj :rolleyes:

pathetic
 8 years ago '04        #34
lethalastro 
space
avatar space
space
$2,206 | Props total: 23 23
 NO RELIGION said:
You let them Mo's run you out the Chi? tell the truth
damn where that come from? im from chicago so that comment kinda stood out lol!
 06-29-2010, 09:16 AM         #35
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 un1t27 said:



U.S. Billboard Hot 100 <-- is the only thing that matters in America if she don't make it to #1 on that chart the b**ch doesn't matter.


EDIT: Let alone anywhere else in the world which aint goin to happen.
Lol at that lame a.ss excuses. So by your logic, Flo Rida, Eminem, and Souljia Boy matter while, say.... Raekwon, Rakim, Big L, J Cole, Big Daddy Kane, and Gangstarr all suck a.ss and are irrelevant....cause they will neverrrr hit #1. womp womppp
 8 years ago '05        #36
kaseemromani 41 heat pts41
space
avatar space
space
$2,782 | Props total: 299 299
 nkflier54 said:

[pic - click to view]


DAMN! that pic is HIDEOUS!
 8 years ago '08        #37
The N 545 heat pts545
space
avatar space
space
$49,429 | Props total: 25184 25184
Get on your knees cham, time to make it wetter then the rain

[pic - click to view]

 06-29-2010, 09:24 AM         #38
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kaseemromani said:
DAMN! that pic is HIDEOUS!
WhY YOU LIE!??
 06-29-2010, 09:25 AM         #39
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 finishim said:
Unfortunately it's still not getting radio play at 23 on Radio songs And it's #4 not one on the rap charts
LOL @ the 23th most played song in America on ALL FORMATS = no radioplay.

And it just jumped like 9 spots to #23 from last week. It ain't done yet. :dancingcool:


Last edited by chameleonmarke; 06-29-2010 at 09:30 AM..
 06-29-2010, 09:32 AM         #40
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The N said:
Get on your knees cham, time to make it wetter then the rain

[pic - click to view]


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
81 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 27
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
#bigbreasttwitter
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
165 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside May 25 - Pablo Escobarís hitman Popeye arrested in Colombia
45 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1352 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
129 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
FAMILY GUY √ó "Peter Becomes A Millennial"
60 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy