Lil Kim Issues A Warning, "When You Bust Shots At Me, I'ma Bite You!"

most viewed right now
 106
Video inside Breaking News: Everyday Struggle W Joe Budden & Akademiks Won't Be Back..
37 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Article inside Details in Child Sex Complaint Against Rapper 6ix9ine Contradict His ..
240 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
60 comments
@sports
most viewed right now
 57
audio inside Jeezy - Pressure (Official Album Anticipation/Discussion Thread) 12/15
249 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 7 years ago '05        #81
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,968 | Props total: 11 11
 Yellob0y said:
[IMG]m.flickr.com/#/photos/stomacheache/3217600326/sizes/m/[/IMG]
Team La Chat....
who?
 7 years ago '09        #82
Difficult 135 heat pts135
space
avatar space
space
$47,420 | Props total: 665 665
 chameleonmarke said:
Rofl Poor Flopsy
Foxy's sold more records than Nicki. Flop?
 7 years ago '05        #83
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 Yellob0y said:
[IMG]m.flickr.com/#/photos/stomacheache/3217600326/sizes/m/[/IMG]
Team La Chat....
 06-28-2010, 04:34 PM         #84
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Punonni Donni said:
Foxy's sold more records than Nicki. Flop?
YES FLOPsy. Nicki's debut will sell waaaaaay more than the pathetic 20k TOTAL that Foxy"s last album did. Rofl that's sad. Deaf flop b**ch.


Last edited by chameleonmarke; 06-28-2010 at 04:36 PM..
 06-28-2010, 04:37 PM         #85
Yellob0y  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Redplayboy313 said:
who?
 Swisher sweet said:
My fault I'm on my cell phone, this s**t ain't working right...but im repping team la chat or team gangsta boo...
 7 years ago '04        #86
BigJay.inc 68 heat pts68
space
avatar space
space
$8,785 | Props total: 20397 20397
 Ahmed said:
Lil Kim has sent out a warning shot to her rap competition by promising to return fire to anyone who disses her.

Although she did not reference any artist in particular, Kim hinted at artists swagger jacking her style.

"Y'all know who started this right," Kim asked a Detroit crowd as she put on a short-cut wig. "Y'all know where this came from though. Let me explain something though. I love when people copy me, that's a complement. But when you bust shots at me and throw pebbles at me, as if I don't even exist and you don't see me standing here, I'ma bite you!"
so is it that Nicki is "throwing pebbles" at her or is she just merely not acknowledging her? this broad Kim needs to get in the stu and make hot records not videoblogs beefing with people who dont even want rap beef...
 7 years ago '09        #87
Difficult 135 heat pts135
space
avatar space
space
$47,420 | Props total: 665 665
 chameleonmarke said:
YES FLOPsy. Nicki's debut will sell waaaaaay more than the pathetic 20k TOTAL that Foxy"s last album did. Rofl that's sad. Deaf flop b**ch.
lol Foxy's debut Ill Na Na sold 3 million.

?????

I guess "Mass Attack" is greater than "Get me home"?


[video - click to view]


Why did Massive Attack flop so badly then? lol


Last edited by Difficult; 06-28-2010 at 04:40 PM..
 7 years ago '09        #88
sothowed 
space
avatar space
space
$253 | Props total: 0 0
f**k both of these fakeass hoes!
 7 years ago '05        #89
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 BigJay.inc said:
so is it that Nicki is "throwing pebbles" at her or is she just merely not acknowledging her? this broad Kim needs to get in the stu and make hot records not videoblogs beefing with people who dont even want rap beef...
:agreement6:
 7 years ago '08        #90
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,096 | Props total: 2717 2717

[pic - click to view]



Team Mercedes
 06-28-2010, 04:51 PM         #91
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Punonni Donni said:
lol Foxy's debut Ill Na Na sold 3 million.

?????

I guess "Mass Attack" is greater than "Get me home"?



Why did Massive Attack flop so badly then? lol
Sold 3 million ON WHAT PLANET??? Not Earth, n*gga. That s**t ain't even sell 2 million. Foxy fans are JUST as deluded as Kim's.
 06-28-2010, 04:53 PM         #92
chameleonmarke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 VerbalAssassin said:

[pic - click to view]



Team Mercedes
*DDeEADD**
 7 years ago '05        #93
Swisher sweet 87 heat pts87
space
avatar space
space
$15,792 | Props total: 2 2
 VerbalAssassin said:

[pic - click to view]



Team Mercedes

[pic - click to view]

 7 years ago '05        #94
Redplayboy313 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,968 | Props total: 11 11
 VerbalAssassin said:

[pic - click to view]



Team Mercedes

rofl i havnt saw that album cover since the 90s
 7 years ago '04        #95
Gtownkid04 
space
avatar space
space
$6,867 | Props total: 67 67
 *eckounltd1972* said:
Men really care about this? Team Kim & Team Nicki, are you f**gots serious?
I was just about to say these f**gots are on some Twilight type s**t.
 7 years ago '05        #96
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,284 | Props total: 675 675
you n*ggas is f**gots
 7 years ago '09        #97
WiLL 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,927 | Props total: 192 192
neither of those b**ches can rap, both b**ches tried too hard.
matter of fact, b**ches shouldnt even be rapping.
The only reason Nikki hella people on nikki's side cus shes bad.
Lil kim fell off a long time ago, if anything shes makin her self look like a mad hater.


Last edited by WiLL; 06-28-2010 at 05:19 PM..
 7 years ago '04        #98
Gtownkid04 
space
avatar space
space
$6,867 | Props total: 67 67
 TheChief said:
I'ma let you f**gots finish but Lauryn Hill is the best female rapper of all time.

Though I might give the nod to Jean Grae, kind of a toss-up
 7 years ago '04        #99
The S-Word 
space
avatar space
space
$3,678 | Props total: 1300 1300
 *eckounltd1972* said:
Team Amil
LMAO

She checked me out when I was at the Supermarket yesterday...
 06-28-2010, 06:10 PM         #100
illwill4869  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nikki M. dont wanna see Lil Kim...hope yall aint forgot then Junior Mafia days
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Video inside Who is she!!
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
53 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 25
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
62 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
83 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
207 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
149 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Image(s) inside The Backshots would be crazy
29 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
111 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy